Po potvrdu za kašnjenje više ne morate na remizu, ZET uveo e-ispričnicu
Obrazac se može ispuniti na njihovoj internetskoj stranici, a dokument potom stiže na mail. Smislili su i zaštitu od krivotvorenja
Komentari 3
A koga to interesira u ... primjerice Ogulinu? ZET, remiza?
Zet se ponaša kao nekakav balavac,pa zar oni misle da te "ispričnice" vrijede kod privatnika, ljudi idu na posao i kasne zbog nemarnosti njihove a oni nude ispričnice pa ljudi idu na posao a ne u školu ,joj ljudi moji što ovi sve neće izmisliti da bi opravdali svoj neću reći nerad već neorganiziranost ,a da ima nerada ima ga,bitno je da oni žive od nas građana grada Zagreba a koliko vode brigu vidi se u svakodnevnim kašnjenjima i odnosima prema nam koji to sve plaćamo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
I prije četrdesetak godina, imali smo mi ispričnice i bez kompjutera i mobitela. Tada su se koristile karte u blokovima, na kojima je kondukter olovkom i žigom označavao mjesto ulaska, smjer i da li je predviđeno presjedenja ili tzv. prelaz. Onda bi mi kondukteru dali taj blokić gdje bi on označio potrebno, i pošto nismo tražili prelaz, u donjem desnom kutu karte, istu malo zadrapao. U tom bi se trenutku , mi "kao sjetili "da na treba prelaz i zamolili ga to. Na to su oni , kao svoju nepisanu praksu, kartu preklopili i sa zadnje strane, preko onog poderanog djela, udarili svoj gumeni pečat. To je nama bilo dovoljno, ostalo smo sami "odrađivali" Naime, na takve smo karte poslije mi pisali svakojake ispričnice, nestanak struje, kvar tramvaja, prometna nezgoda i slično. Kada smo to poslje donosili razrednici u Klaićevu, ona bi se samo nasmijala, pogledala nas ispod oka ali ju je priznala. Normalno, žena je sve znala i kužila, ali nije htjela i nama i sebi otežavati. To smo tek mnogo kasnije shvatili. Koliko smo mi bili napredni, sve to što danas reklamirate, mi smo imali prije skoro pola stoljeća.