Planirana su četiri nebodera, od kojih je najveći visok čak 138 metara
Uredi, stanovi, hotel, trgovine, zdravstveni centar, dječji vrtić, knjižnica, fitness i restorani samo su dio spomenutog kompleksa
Komentari 17
Ako Kukuriku vlada i Linić u dvije godine nemreju privući investicije i Hrvatska stagnira s njima već dvije godine, ne mora i Zagreb imati istu sudbinu i tonuti skup s državom, ali posve mi je razumljivo da simpatizeri sdp-a i mrzitelji Bandića žele Zagrebu jad i bijedu kakvu imamo s kukuriku vlasti, zato samo kočite investicije, to je veliko zlo! BDP bu rastal i gospodarstvo Hrvatske bu se oporavilo novim zaduživanjem!
ovi što se sad bune,biti će prvi na otvorenju kada se bude dijelilo nešto džaba... ljudi u zagrebu samo da se bune nešto.. smetaju antene,smetaju neboderi,smetaju crkve,smetaju busevi.. pa što onda žive u gradu a imamo toliko šuma,brda i špilja
Sve bu to propalo!!! I zjapilo prazno! Ili je sve to patka? Tko bi pametan uložio toliku lovu u nešto što u startu nema perspektive? Svi lokali su prazni a stanova ko u prići kao i poslovnog prostora. Možda je pranje lovice??
Kome trebaju investicije? Kome trebaju radna mjesta? Kome trebaju vrtić i knjižnica? Pa to sve radi buku!!!
Čemu to Zagreb je ionako prepun praznih poslovnih prostora a nadajmo se da će i USKOK ovo zaustaviti i pohapsiti lokalnu gradsku mafiju
kad se Savica gradila bila je livada, normalno je da su stanovi solidarnosti smetali bugarima šalatarima, danas tim istim proleterima smeta razvoj grada, čak se bune za gradnju crkve, a nemaju 20 godina staža u Zagrebu..
Ništa od toga. U Zagrebu trenutno ima višak poslovnih i stambenih kvadrata, te je gradnja ovako nečega trenutno neisplativa. Čak se ni trgovački centri više ne grade. Ovo će se graditi tek kada investitori i vodeći ljudi grada nađu zajedničkički interes, odnosno profit.
preporučujem autoru članka da ukoliko će biti budućih objava na ovu temu, da izmjeni koju riječ s investitorima M.O.F. Beta Immobilien AG Wien, njihovim referencama u sličnim projektima kako bi građani dobili sliku o "ozbiljnosti" ovakvih velikih najava...a i treba vidjeti kako če završiti priča oko GUP-a i Jelavića...
Opet se grade nekakvi neboderi, "poslovni centri", sve takve projekte treba privremeno zamrznut, treba se potaknut otvaranje tvornica da se ljudi dugorocno zaposle, a da ne pricam o prometu, Zetu i par tis. ljudi vise koji ce tamo "taracat"
A do svega toga ce novih 10000 stanara i zaposlenika dolaziti jednom sporednom cestom sa po jednom trakom u svakom smjeru :) Sve vec vidjeno... I.
Cijeli zivot zivim na savici-znam vecinu skvadre ovdje ali sad prvi puta cujem za Savica Projekt d.o.o.-koji su to ljudi,ko je vlasnik. Koliko se ja razumijem u poslovanje drustvo ogranicene odgovornosti ni nema takav vlastiti kapital-znaci da ce gratiti zaa albansku,rusku ili neku drugu mafiju.
Nije dugo trebalo i urbocid u gradu se "veselo " nastavlja!!!! Sve zbetonitrati ,ni grma ne ostaviti ,tko treba sunce neka ode na more deviza demagoga!!!! Zainteresirani mogu pogledati devastirani prostor iznad bolnice Sveti Duh !!!
" izglasala još 2007. godine i da se pri njegovoj izradi pazilo na sve detalje" Drugim riječima to je trebalo izgraditi 2007-e godine, sada su stvari drugačije i siguran sam da se nije pazilo na sve detalje. Nakrcaju zgradu (tcentarr na savskoj, billa/koncar na ilici/vrapce, pa ona zgrada na cosku zagrebacke i jablanske, balkoni doslovno na cesti) a ne odrade prometnice pa nastaje kaos jer se zanemaruje cinjenica da nova zgrada nosi novih 200-300 pa i vise auta. Drugim rijecima, treba prosiriti cestu, parking posteni napraviti, novu regulaciju itd itd. A sve se to nakraju nabrzaka pokrpa tek tolko i stvaraju se guzve zbog neogovornog gradenja. Ali to je hrvatska... ovdje se svi uznemire jer ce bit referendum, a ne dira ih sto ljudi kopaju po smecu. Idiotizam
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo je važnije! Samo nekoliko mjeseci od sada Vlada prodaje: Croatia osiguranje, Hrvatsku poštansku banku, Croatia Airlines, HŽ Cargo, sve luke, znači zrakoplovne, riječne (Vukovar) i pomorske. I ono najosjetljivije, 1000 km hrvatskih autocesta. Uz to slijedi i prodaja kutinskee Petrokemije, nekim partnerima prepustit će čak i ACI marine, a prodaje se i sve što je ostalo u turističkom portfelju države. (HT)