Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Otvorenje

Ovako izgleda otvoreni šoping-centar Point na Vrbanima

Centar Point na Vrbanima (1)
Foto: Davor Visnjic/PIXSELL
1/14
29.08.2013.
u 11:36

Centar se prostire na tri kata i 40.000 četvornih metara, a u njemu se nalazi pedeset lokala: razne prodavaonice, uslužne djelatnosti, banke, pošte, fitness-centar, igraonice za djecu...

Jutros je na Vrbanima III. otvoren Point centar, godinu dana nakon što su nesagrađeni temelji stajali prije toga četiri godine bez pomaka jer je prijašnjem investitoru ponestalo novca.

Gotovo svakodnevno tijekom rujna otvarat će se trgovine i nuditi zanimljivi sadržaji unutar centra, a 26. rujna uslijedit će i veliki tulum dobrodošlice za susjedstvo, kada će zakupci predstaviti kompletne asortimane i sadržaje koje pripremaju za posjetitelje Point shopping centra. Zauzimajući površinu od oko 40.000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže, centar sadrži više od 50 trgovina s gotovo 13.000 četvornih metara prodajne površine, kao i garažu sa 500 parkirnih mjesta.

– Svečano otvorenje Pointa predviđeno je za 26. rujna, a na njega će biti, naravno, pozvani svi građani koji će, osim u prvom šopingu u centru, moći uživati i u koncertu i brojnim pogodnostima koje su pripremljene za taj dan – objasnio je Robert Kolarić iz marketinga Point shopping centera te dodao kako je danas, među ostalim, otvoren Konzum, dm, frizerski salon, Benetton, kao i garaža trgovačkog centra.

Prvi put u Hrvatskoj svoje je proizvode u Point shopping centru predstavila poznata britanska modna marka Next, dok je švedski lanac odjeće Lindex svoju ponudu obogatio i XXL linijom GENEROUS s konfekcijskim brojevima 42+. Uz Next i Lindex u Pointu se nalaze i naširoko poznati brendovi poput Benettona, dm-a i Konzuma, a očekuje se i dolazak novih zvučnih brendova iz svijeta mode, zabave i gastronomije.

Prvi trgovački centar osmišljen za susjedstvo novo je mjesto okupljanja, kupovine, zabave i provođenja slobodnog vremena stanovnika zapadnog dijela Zagreba, ali i ostalih dijelova grada. Svoje mjesto u mnoštvu zagrebačkih shopping destinacija Point nalazi orijentiranošću na stanovnike u okolici i njihove svakodnevne potrebe kojima se prilagodio izborom trgovina i ponudom raznovrsnih sadržaja za sve dobne skupine.

Centar je upotpunjen i gastronomskim, sportsko-rekreativnim te zabavnim i sadržajima za djecu, uključujući dječju igraonicu i dvoranu za fitness Invictus na više od 700 m2.  Korisni servisi centra poput poštanskog ureda i poslovnice banke građanima također omogućavaju izvršavanje različitih dnevnih aktivnosti na jedinstvenoj lokaciji.

Point shopping center, građen u skladu s najnovijim standardima održivosti, moderne arhitekture i inovativnih prostora, investicija je vrijedna 50 milijuna eura. Za izgradnju projekta zaslužna je tvrtka specijalizirana za trgovačke centre Sonae Sierra, a investitor je projekta tvrtka Bluehouse Capital.

 >>Centar Point na Vrbanima još ne radi, a već naljutio susjede

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije