Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 224
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zbog štednje
Povratak na članak

Nema novca – Branimirovu će graditi po jedan kolnički trak

Najvažnijie je osigurati novac za isplatu vlasnika zemlje na trasi spajanja Branimirove ceste, ističe pročelnik Davor Jelavić

Komentari 23

Avatar grgur_de_nin
grgur_de_nin
08:18 16.05.2012.

Bandiću, Jelaviću, Lubinki, Kojiću, Blažinoviću i ostaloj bagri u gradu daje se na znanje da bit će pospremanje. Da niste u dogovoru s vlasnicima zemlje u Brestju djelili ionako prenapuhane cijene za otkupe zemljišta od zamisli čak 1.200 do 2.000 kn/m2 za bezvrijedno i zabačeno zemljište na trasi Vaše buduće Branimirove u smjeru istoka, danas bi ne samo napravili 6 traka nego bi čak krenuli u proboj prema istoku. Ooooooo, vjerujte mi doće će i na Vas red za objašnjavanje. otići će i Milijan.

VL
Avatar Drazen Klaric
Drazen Klaric
08:44 16.05.2012.

Hm Klasična komunjarska demagogija. Nisu ni otkupili zemlju od vlasnika, a već je ovaj izračunao za koliko će se brže stizati do centra grada. Produžena Branimirova, produžena Vukovarska i regulacija prometa u Sesvetama, trebale su povezati POS-ovo naselje u Jelkovcuu s centrom grada. Naselje je izgrađeno, a od cesta ni c. Svaki dan je na tom potezu ludnica i kolone do neba. Ali tako grade zagrebački neimari. Idemo delati. Može, ali na goli otok.

VL
ZE
.zeitgeist.
08:59 16.05.2012.

Jedva čekam da spoje Branimirovu, pa da se zakrči promet na križanju Branimirove i Držićeve. Promet po Branimirovoj iz smjera Dubrave se rastereti na križanju sa Heinzelovoj, jer dio vozila ode prema Zvonimirovoj, a dio prema Vukovarkoj. Sada će svi na Držićevu, koja je već jedna od najprometnijih prometnica u zagrebu, vjerojatno najprometnija od svih sjever-jug prometnica.

VL
KO
kokos
09:23 16.05.2012.

lijepo piše šta je najvažnije...isplatiti vlasnike parcela ...koji su ih kupili prije par godina... dok se još može...

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
09:40 16.05.2012.

Napisati...\"...koja će donijeti prometno rasterećenje istoku Zagreba...\"...može samo netko tko nije nikad bio u Zagrebu ili eventualno navrati jednom u tri godine. Svaka čast, nek naprave tih 300 metara al riješiti se neće ništa jer u tih kiometar do Branimirca ima 3-4 semafora, a cesta \"kucavica\" završava u \"slijepom crijevu\"...al ponavljam, nek grade i konačno to riješe. Zagrebu inače treba jedna malo ozbiljnija \"kucavica\" koja bi mogla ići lijevom obalom savskog nasipa prek Savice pa dolje ispod toplane i dalje na istok. Također treba riješiti famozni rotor s jednom paralelnom alternativnom cestom i barem još jednim mostom na zapadnom dijelu grada...i to je to za početak....o ostalom ne bih.

VL
PR
promill
09:53 16.05.2012.

Nema novca? Požderali kumovi!

VL
MI
Milkica
10:41 16.05.2012.

Fućkaš Branimirovu, samo nek je nama fontatna i zahoda.

VL
ZE
.zeitgeist.
10:54 16.05.2012.

Dam ruku u vatru da su ta zemljišta u rukama bandićevih i jelavićevih rodijaka.

VL
CH
chemica
12:27 16.05.2012.

To je višegodišnja praksa u Bandićevoj palanci. Rođe i zemljaci unaprijed \"saznaju\" gdje trebaju kupiti zemljište pa ga preprodaju Gradu po nekoliko puta višoj cijeni. Zar Uskoku nije pomalo čudno kada se jedan zagrebački odvjetnik ukaže kao vlasnik nekoliko desetinaa zemljišnih čestica na trasi kojom treba proći cesta? Da ne spominjemo poznatog \"fudbalerskog\" menađera, Zdravka Mamića koji se u takvim prilikama zna uključiti u mešetarenje s nekretninama. Onako, \"spontano\". Tako se godinama pljačkalo naš grad. Odabrani su dobijali stotine eura po kvadratu, a sirotinji se nudilo par stotina kuna. Sva sreća, sve se opljačkalo pa nema više ni za rođe.

VL
Avatar Kairosa
Kairosa
16:17 16.05.2012.

Zato ima za fontane

VL
VI
Vito
06:34 17.05.2012.

Nema novca – Branimirovu će graditi po jedan kolnički trak Pozorno pogledajte sliku uz tekst... U prvom redu je šest vozila parkirano jedno pored drugog... Kako nam lažu da ne mogu izgraditi po tri traka u oba smjera na tomtom terenu? Ili namjeravaju napraviti dvatraka u jednom smjeru, a ostatak preurediti u plaćeno parkiralište... A tako su mogli urediti prometnicu još dok se \"pasha\" useljavao u napušteni objekt i dobio od milčeta 40.000.000 za iseljenje...

VL
VI
Vito
06:35 17.05.2012.

Pardon, 20.000.000 je dobio, a sad ne želi dati ostatak vlasnicima tog prostora... Kako znam? Objavljeno u medijima, čak i u \"večernjaku\"...

VL
VI
Vito
06:40 17.05.2012.

Vlasnici ne žele novac, već premještaj u prazne gradske stanove iste ili manje površine, no milanče im to ne želi zamjeniti, nego ih ovakvim pokvarenim medijskim putom ucjenjuje i blati te huška neupućeno stanovništvo na nekoliko vlasnika stanova i poslovnih prostora... Vlasnici i podstanari te zaštićeni stanari jasno su i pred kamerama objavili kako njih ne zanimanovac, već prazni gradski stanovi i domovi za starije osobe u koje bi se preselili, samo da im milanče to odobri...

VL
VI
Vito
07:08 17.05.2012.

16.05.2012. u 08:44h suludisumar 16.05.2012. u 08:59h .zeitgeist. Što se tiće prometa sjever jug - opljačkali su stanovništvo Zagreba i u Dubcu napravili dvosmjernu usku rupu, iako ima mjesta ne samo za šest , veći više kolnih trakova i pješakihh nogostupa... Što nedostaje konstrukciji mostova kakav je stari Savski most? Tristo metara čelika i osobna vozila stanovništva koje dijeli rijeka Sava lako bi prelazili s jedne obale na drugu, uopće ne koristeći široke i preopterećene mostove... Kad vozite od \"kraja\" \"nove\" Branimirove, od Mandlove prema istoku, velika površina praznog zemljišta uz prugu nameće pitanje - zašto ne prošire prometnicu i postave ju tako da vozilau skretanju uopće ne zaustavljaju promet u ravnom kretanju? A dokaza kako je to moguće ima uz željezničku prugu, gdje su prije nekoliko godina \"uzeli\" stotinjak metara za desno skretanje preko kolosjeka u Trnavu... Time su oslobodili trak za ravno prema istoku kojeg su \"zaustavljala\" vozila čekajući podizanje rampe i po desetak minuta...

VL
VI
Vito
07:17 17.05.2012.

milan bandić & co. namjerno stvaraju prometne gužve po Zagrebu i okolici kako bi pred izbore postali \"dobročinitelji\" koji \"rješavaju\" prometne probleme na \"dobrobit\" stanovništva... Samo se prisjetite: paralelna prometnica uz Savsku - produžena Nova cesta - uz željeznički nasipip nikad nije napravljena, iako se i Naroda Armija odrekla djela zeljišta još krajem 50-ih i početkom 60-ih godina prošlog stoljeća baš kako bi ondašnji komunisti izgradili tu prometnicu i smanjili prometnu gužvu u Savskoj, planirajući već onda razvoj grada... Najnovije namjerno stvaranje prometnih gužvi je neizgradnja 400-tinjak metara između Ljubljanske i Horvačanske, sve davno planirano i otkupljeno te porušeno baš za to spajanje... Tom prometnicom bi i tramvaji iz trešnjevačke remize brže stizali do novog Zagreba, tračnice su ugrađene još 1987.g. prilikom otvaranja Jadranskog mosta... I onda nek mi netko napiše kako se milanče & co. brinu o smanjenju prometnih gužvi u Zagrebu...

VL
VI
Vito
07:24 17.05.2012.

Još jedan primjer lažne brige oko smanjenja prometnih gužvi je nakrižanju Henzelove i ulice grada Vukovara ( za one koji nemaju pojma kako izgleda Zagreb - to je u križanje u Zagrebu) - tamo je smjer prema zapadu ( očito milanče & co. ne žele na zapad) između ulice Donje Svetice i Henizelove u dužini 200-tinjak metara sveden na dva traka, dok u isto vrijeme vozilo za pranje tramvajskog staklenog čekališta i vozilo za postavljanje reklama parkraju na pješakom prostoru, a prostor zelenila iste širine kao prometni trak se prostire sve do križanja s ulicom Donje Svetice...

VL
VI
Vito
07:30 17.05.2012.

Pogledajte i ulicu Donje Svetice - od Zvonimirove do ulice grada Vukovara ima dovoljno prostora za najmanje četiri vozna traka, no to su ogradili \"nepoznati\" i tamo smjestili napuštane kamione i ostavli zapuštena \"dvorišta\", a djelomično izgradili i parkirališta naprostoru idealnom za širku prometnicu smjera sjever - jug... \"imovinsko-pravni\" poslovi? Dajte najte, najmanje 20 godina je prošlo za rješavanje te nekdadržavne imovine na kojoj su bile državne tvrnice, uništene po \"rodijačkom\" receptu... Trebalo bi pitati apartčikepo gradskim kancelarijama - zašto ništa nisu radili tih 20 godina po pitanju \"imovinsko-pravnih\" odnosa, a uredno su svake godnie dobivali i božičnicu i povećanje plaća za 6 %...

VL
VI
Vito
07:37 17.05.2012.

Preselimo se na zapad - ulica Ivane Brlić Mažuranić je planirana prije skoro 40 godina, ako ne i prije... Od onda vlasnici \"parcela\" i kućana toj trasi ne smiju obnavljati niti graditi ništa na svojem posjedu... A grad im ne ne želi otkupiti, niti ih želi premjestiti na sličnu površinu, samo nekoliko metara dalje, već ih ucjenjuje i \"ruši\" cijenu... Slično je i s \"probijanjem\" prometnice kod filozofskog fakulteta - ulica Ivana Lučića nije \"probijena\" ne zbog stanovnika Vrbana, već zbog nasilništva milana bandića & co. koji im ne žele osigurati drugi smještaj...

VL
VI
Vito
07:41 17.05.2012.

Pogledajte ulicu Prsvlje, naravno u Zagrebu... Nedovršena, a prostora za \"autoput\" i prilaznih prjelaznih mjesta za mostove preko rijeke Save i više nego planerima treba... Novci? Da, sramota je što najmanje 10 % tog novca ne može zakonito sjesti na na račune pljačkašima pa se i zbog toga navedene prometnice ne moderniziraju i ne grade...

VL
VI
Vito
07:47 17.05.2012.

Nekad je ZET imao spoj Maksimirske sa Zvonimorovom po ulici Svetice kako bi obnavljao i \"modernizirao\" tračnice u Maksimirskoj između Kvaternikovog Trga i Bukovačke... \"Danas\" nas uvjeravaju kako je takav spoj nemoguće napraviti pa stanovništvo pješači kad pokvareni tramvaj stanee u Maksimirskoj... Jednako tako nas uvjeravaju kako je nemoguće izgraditi tračnice između remize u Dubravi po novoj Branimirovoj, na praznom prostoru uz željeznikču prugu, dok su u isto vrijeme izgradili 3000 metara od Dubrave do Dubca...

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.