Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Nakon više od godinu dana može se voziti rotorom: Za projekt iskorišteno 40 tisuća kubika betona

Do svibnja će se, naime, još raditi na tramvajskim prugama, biciklističkoj i pješačkoj stazi te će se uređivati okoliš.
26. siječnja 2020. u 06:30 32 komentara 10678 prikaza
Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/15

Nakon godine i mjesec dana, točnije od sredine prosinca 2018. godine, ponovno se od danas može voziti rotorom Remetinec. Dakle, dva novoizgrađena tunela te prsten s pet nadvožnjaka spremni su za upotrebu.

Radovi na rekonstrukciji remetinečkog rotora Bolji od semafora Grad je zarazila 'rotormanija'. Stručnjaci: Samo neka se širi, kružni tok bolji je od semafora

Do svibnja će se, naime, još raditi na tramvajskim prugama, biciklističkoj i pješačkoj stazi te će se uređivati okoliš. Kompletno otvorenje se očekuje početkom petog mjeseca.

Od danas se, također, sve autobusne linije koje su vozile starim rotorom vraćaju na ceste. To su linije  110, 111, 112, 132, 133, 159, 160, 161, 162,163, 168, 169, 222, 234, 315 te noćni autobus 31 koji vozi kao zamjena za tramvaj. Autobusi na trasi 607, koja je uvedena umjesto tramvaja, i dalje voze kao do sada dokle god radovi nisu kompletno gotovi. Na liniji 234 zbog nedovršenih radova na spoju Obalne i Riječke ceste i dalje će voziti izmijenjenom rutom od Antallove ulice preko Cimermanove i Avenije Dubrovnik do rotora Remetinec te potom nastaviti redovnim smjerom. Od danas linija 110 mijenja vozni red, a linija 234, pak, od sutra. Više informacija o rasporedu vožnje može se pronaći na ZET-ovim stranicama. 

Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet
1 / 10
Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet

Cijeli projekt stoji, podsjetimo se, 331,7 milijuna kuna. Od toga je 321 milijun bespovratnih sredstava te je 272,8 milijuna sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj,a 48,1 milijun je iz državnog proračuna, dok je 11 milijuna iz gradske blagajne.Za cijeli je projekt bilo iskorišteno 40.000 kubika betona, od toga je 28.000 „otišlo“na tunele od kojih je svaki dug 280 metara.

Kraj ere bandićizma? Zagreb bi poslije Milana Bandića mogao pogoditi sindrom napuštenog djeteta

Asfalta, pak, na prometnicama je otprilike oko 86.000 kvadrata u tri sloja, što je ukupna veličina gotovo tri dvorane zagrebačke Arene, a armature u rotoru je  oko 5,5 milijuna kilograma.

Karneval
PROMO
Karneval nam se bliži, a odabir idealne maske je najvažniji događaj za sve klince
Zemlja Mjesec
IZNIO I DOKAZE
Slavni sportaš šokirao: Zemlja je ravna ploča, lažu nam! A čovjek nije bio na Mjesecu
  • Avatar comandante
    comandante:

    Nije ovo loše ali to i nije bio prioritet... i prije su u špicama 2 prometna policajca napravila red a ovom privremenom regulacijom uopće nije bilo gužvi, toliko o zagušenju rotora... samo mi nije jasno da nije odmah povučena tramvajska ... prikaži još! pruga prema Laništu i napravljeni neki pripremni radovi za Jarunski most što je ...prioret!!

  • nitko nikic:

    Znaci sad se opet možemo voziti na istom starom rotoru ali ćemo čekati na semaforima? I za to ćemo Bandicevim kumovima platiti 320miliona.

  • Avatar Čitatelj300
    Čitatelj300:

    O ovom rotoru se piše kao da su sagradili cijeli novi kvart u Zagrebu. Svaki dan po jedan članak. A o poskupljenjima u Zagrebu da se to sve financira ?!!