Nadamo se da ćemo imati više posla, a “profitirat” će i klijenti
Mnogo se toga danas kvari brže nego prije, primjerice, deset godina, ističe Vedran Krček iz servisa Mašinko koji pozdravlja prijedlog zakona Europske komisije kojim bi se osigurala kvaliteta i trajnost uređaja.
Komentari 2
DU
Ovaj "maher" mi je došao poraviti frižider! Pola sata nakon što je otišao, frižider je opet riknuo, ali mi je uredno uzeo 500 kn bez računa !
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
mafija bre,kako kaze geda.prave da se pokvari nakon garancije,a ugraduju najlosije djelove,pogotovo za balkan i istocne zemlje.izasla garancija perilice rublja,od gorenja i ode elektronicki programator.cjena tisucu petsto sesto kuna,kupi novu.izasla garancija susilice rublja gorenje,otisli lezajevi,remen,i normalno mora se filc promjeniti tisucu kuna sa radom,i sta sada,neisplati se popravljati,kupi nove.i sta reci nego mafija,,ugraduju nekvalitetni materijal,a kada kupujes dio u nebu cijena.