Na Gornjem gradu ukida se parkiranje stanarima!
Više od 500 vozila na Gornjem grada dolazi na samo 200 mjesta, što će gradska vlast riješiti tako da, tko prije dođe – njegovo mjesto
Komentari 28
A zašto ovi iz Gornjeg Grada ne bi parkirali na Jarunu ? Tamo ima dovoljno mjesta, a i Parking je jeftiniji
Hm Od početka je ideja o dodjeljivanju parkirnih mjesta na Gornjem gradu bila pogrešna i prekomplicirana. Obilježavala su se parkirna mjesta, crtalo, pisalo, skupljalo potvrde, globe, pauci su sijali teror, jedan stanar je parkirao pred vratima drugog, jer nije naa vrijeme predao papire. Gornji grad je mjesto institucija i prezakrčen je, a ima uske uličice i pristupnu Mesničku koja je horor od ulice. Sada nakon dvije godine kuke i muke, - ponovo divlji zapad. Pravo hrvatsko rješenje problema. Jedino molim, da se največem vozaču u hrvata, Radeku Čačiću ostavi parkirno mjesto ispred Markove crkve, da ima brži pristup Vladi. Ovo sve je bedastoča od početka priče. Zabraniti promet u gradskoj povijesnoj jezgri, a politiku na Savu i sve u redu. Ende.
neka se zastupnici Sabora voze tramvajem,pa nisu oni nikakva gospoda ,i neka lijepo plaćaju svoj prijevoz a ne da mi njima dajemo.
ovi iz Gornjeg Grada svoja vozila mogu parkirati na jakuševcu osim srijede i nedjelje,jer ja tada sajam.A te dane mogli bi parkirat u Sesvetama također na sajmu
@Remetinec - hahahahahaaaa to..... A i na Jarunu je sve ravno, a ona Mesnička je tak kosa i pod usponom da je to bezveze. U svakom slučaju, parkiraj se kod Glavnog, pa na tramvaj pa na uspinjaču i domeka...JER SMO ZAPRIMILI BROJNE PRITUŽBE GRAĐANA I NOVI MODEL JE PRAVEDNIJI I DEMOKRATSKIJI pa da nam se svi bosanci smiju
KUKURIKU :D
Samo su budale mogle u sred crvene zone ostaviti Vodnikovu, Runjaninovu i Crnatkovu u žutoj zoni. Totalna budalaština. A nekako mi se čini i da novinari nisu na \"ti\" s ulicama pa nemaju pojma gdje je Runjaninova. \"Nadomak\" SC-u jee Crnatkova, Runjaninova je okomita na nju, puno kraća, s dosta rezerviranih mjesta, tako da i nije bila neka \"oaza\".
dok cijeli grad ne bude parking zona, 1., 2. 5. do tada neće biti pravednog načina naplate podjela crvene zone na kvartove je glupost i diskriminacija - to konkretno znači da ću ja plačat parking i vozit 10 krugova po tih nekoliko ulica, bez ikakve garancije da ću dobiti to što sam platio - kretenizam čisti i guljenje građana s druge strane, nije bilo ni pošteno da ja s 1. zonom mogu parkirat bilo gdje, a da onaj s drugom, ne može u prvoj - treba lijepo ograničiti da se može parkirati samo u svojoj zoni i to je već ušteda i manja vožnja a da ne govorim da će se na ovaj način, s podjelom u kvartove, puno manje ljudi s parkirnom kartom vozat po gradu,, jer neće imati svugdje plaćen parking - to onda još više zagušuje \'kvart\' i bit će manje slobodnih mjesta i već njušim bunt
eto, debilizam u zagrebu se nastavlja u nedogled - uništili su svu industriju, sve vezano za komunalnu infrastrukuturu je na svjetskom dnu - promet, pokretni i nepokretni, odvodnja, obrada otpada, a debili i dalje \"zarađuju\" svoju plaću tako da svakihh par mjeseci mijenjaju pravila parkiranja. i to je valjda jedini posao koji uopće rade, šaraju po gradskoj mapi za dobrobit građana dok ne nađu genijalnu kombinaciju, no to će potrajati. cijeli sustav parking u zagrebu je čisti kretenizam, iživljavanje na biračima koji su očito mazohististički nastrojeni kad to trpe. sama činjenica da su parking-\"sustavom\" najatraktivnije dijelove grada učinili najneatraktivnijim dovoljno govori - centar nema nikakvu atraktivnst ako se do njega ne može niti doći.
Kaj se vi Zagrepčanci stalno bunite? Mi u Varaždinu plačamo 2 zonu 80 kuna i još smo sretni kaj nam grad i to omogučil.
Od kada je parkiranje u gradu i od kada su ukinuli mogućnost da nam firma kupi parkirne karte... u centar, a ni u grad više ne idem ni u ludilu. Ako baš moram, parkiram u nekoj garaži, jeftinije je i sigurnije, a sve ostalo obavljam izvan grada, srećom da sad možeš u kino svugdje pa ne trebaš po centru gmizati i tražiti parking. Isto vrijedi i za šoping... centar postaje prava rupa :)
a vidi se da je centar rupa bez dna po ovom cvjetnom... 2 i pol covjeka u tom centru... smece od soping destinacije
sigurno je jedno, da ćemo mi korisnici ostati praznijih džepova i nakon ovog \"prijedloga\". nafarbaš crte, staviš sat i eto ti biznisa...
Ne, nije fer jer onda svako zasutavljanje u bilo kojem dijelu grada placas jako jako puno, a sa druge strane licemjerno kao pojeftinjuje povlastena karta. Mislim da je omjer dobivenog i nametnutog neusporediv. Nadalje, ovako je manje pravedno za stanare crvene zone ako cemo bas usporedivati jer oni u startu placaju vise, a zatim svako zaustavljanje makar u susjedstvu jako skupo. Ako ste htjeli pravednost, trebali se jednostavno uvasti pravilo da svaka zona moze parkirati samo u svojoj zoni - crvena vrijedi samo za crvenu primjerice. I gdje je nestalo pravo novinarstvo, pa novinari ne pitaju takvo pitanje gospodina gradonacelnika, nego samo prenose bljezgarije koje tako i tako mozemo cuti.
I zasto primjerice ako se vec zeli uvseti ova nova vrla metoda koju su vrhunski strucnjaci zaposleni u gradu smislili, onda ne uvede i mogucnost da se uz potvrdu poslodavca moze kupiti povlastena parkirna karta za kvart u kojem je covjek zaposlen, za period od 08-16 sati radnim danom, tako i tako ljudi migriraju. Na taj nacin bi mozda neki roditelj sa djecom mogao iste i voziti u vrtic i na razne aktivnosti bez da bankrotira. Sa dosadasnjim zonama je to bilo moguce, a ovako ce se svako zaustavljanje u susjednom kvartu placati. Do sada su i crvene i zelena zona bile odvoljno siroke da su se neke stvari mogle i komotno obaviti. No, o tome nitko nije razmisljao ocigledno.
I treca ideja, ako se vec silom zeli zaraditi novac za gradsku blagajnu, zasto primjerice svim onim vlasnicima vozila koje nemaju ZG registarske plocice, a na temelju fiktivne prijave kod poznanika imaju pravo kupiti povlastenu kartu, lijepo tu istu kartu ne naplatitu po komercijalnoj cijeni sve dok ne prijave vozilo u ZG, jer ne placaju prirez iz kojeg se financira medu ostalim i uredenje prakiralista, a kojeg stanovnici Zagreba placaju jako skupo (18%). I na kraju, svakom iole pametnom je jasno da se ovakve preinake ne mogu raditi sve dok sustav javnog prijevoza ne funkcionira besprijekorno. Na ovaj nacin se jako otvoreno diskrininira gradane Zagreba koji jako skupo placaju ne samo to sto jako malo dobivaju od grada, nego i to da ih se konstantno udara po dzepu. Bilo bi zaista lijepo da su novinari primjetili ovih par savim logicnih komentara, pa se malo raspisali o njima, pa bi mozda onda i gradska vrhuska razmislila.
Bandić će još i zadnjim trzajima (a uz pomoć SDP-ovog i HNS-og Holdinga) proširit naplatu parkiranja u čitavom gradu. A oni će svojim igračima podijelit besplatne parking-karte. Tako će ustvari parkiranje u ZG-u bit neka vrsta poreza građanima koji imaju automobile. Osim povlaštenih.
Problem je javni gradski prijevoz koji nije dobar, pa u MUnchenu imaju S-bahn, u_bahn, tramvaj i bus i sve funkcionira savrešeno i ljudi iz prigradskih naselja (30 km) voze se javnim prijevozom jer je kvalitetan i efikasan, 15 minuta parkiranja u Munchenu 2 eura ali nema problema jer se većina vozi gradskim prijevozom. Mislim da treba proraditi bolje prigradska željeznica i prijevoz u gradu, ali opet mi smo daleko po razmišljanju od Njemaca jer oni nisu seljačine i balkanci kao mi i nije im se problem voziti gradskim prijevozom.
pa ne bi se niti nama bio problem voziti gradskim prijevozom da imas barem malu sansu stici negdje na vrijeme, i da tracnice nisu na ionako zagusenim cestama. Uopce u situaciji kada ti gradski prijevoznik - ZET - grca uu dugovima i najavljuje redukcije, ovakva ideja je suluda. I da, opet cu spomenuti, morali roditelj vpziti tramvajem dvoje djece, mozda i bebu u takvim uvjetima, zato jer mu je sada zabranjeno parkirati bilo gdje osim ispred vlastite kuce, a da ne plati. Ako je tako, onda bi cijena takvog parkiranje trebala biti simbolicna, sto je opet ne izvedivo. Cinjenica je da treba ostaviti zone kakve jesu i zabraniti migraciju iz zone u zonu, i jos pojeftinit cijene za 10 posto.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ovo je korak prema potpunoj zabrani parkiranja na Gornjem gradu.