Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Mrak-Taritaš: Ovaj rotor neće riješiti problem koji je trebao riješiti, jedino rješenje je most

Ističe da je u ovom trenutku bitna stvar u Zagrebu izgradnja novog mosta, od kojega smo, smatra, četiri do pet godina daleko.
27. siječnja 2020. u 15:44 17 komentara 1560 prikaza
Anka Mrak-Taritaš
Foto: Luka Stanzl/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/2

 Saborska i gradska zastupnica GLAS-a Anka Mrak-Taritaš u ponedjeljak je izjavila kako na zagrebački rotor dolazi 100.000 automobila, pa će gužvi, ako ih neće biti na rotoru, biti na sljedećim semaforima, ocijenivši da je jedino rješenje gradnja mosta.

Gužve na rotoru Vratile se autobusne linije VIDEO Prvi radni dan na novom rotoru nastala je kolona. Vozači ogorčeni

"Sve što se radi u gradu Zagrebu je dobro da se radi, svaka poboljšica, svaka rupa koja je zakrpana, svaki dužni metar novog vodovoda", rekla je.

Ističe da je u ovom trenutku bitna stvar u Zagrebu izgradnja novog mosta, od kojega smo, smatra, četiri do pet godina daleko. "I stoga ovaj rotor neće riješiti problem koji je trebao riješiti", tvrdi Mrak-Taritaš. 

Obnovljeni rotor u Remetincu pušten u promet kompletno otvorenje početkom svibnja Kako vam se sviđa novi rotor? Šaljite nam svoje komentare i glasajte u anketi

Objasnila je da se svemu što se napravi mora znati smisao te da se ne može na kući samo popraviti krov, a sve drugo ostaviti staro. "Tako je i s rotorom i tu će i dalje biti problema", ocijenila je i upozorila na visoku cijenu radova na obnovi rotora.

Komentirala je i objavljene fotografije obnovljenog Mosta slobode u Zagrebu, koji je "obnovljen odozgo, a odozdo se i dalje raspada".

"Nečinjenje, dugogodišnje ignoriranje, uvijek vam dođe na naplatu. Kompletna infrastruktura koja se nalazi na cestama ili autocestama, a to su mostovi i vijadukti, moraju se kontinuirano obnavljati. Tako na Krčkom mostu stalno imamo radove iz jednostavnog razloga što se stalno mora raditi. Ako godinama niste radili, onda stvari dolaze na naplatu", objašnjava Mrak-Taritaš. 

Gužve na rotoru ŽELJKO MARUŠIĆ Prometni stručnjak: Novi remetinečki rotor sa semaforima je 'drveno željezo', neće dati očekivane efekte

Kad je riječ o mostovima, kaže da se napravi ono što se prvo vidi, stavi novi asfalt, uredi se ograda i sve ostalo.

"Ali, prioritet je raditi na mostovima kontinuirano, a to traži znanja, iskustva i kvalitetne radove. Traži i radnike koji su spremni to napraviti, a i financijska sredstva", rekla je. 

EU fondovi Bjelovar
PRIJAVITE SE
Konferencija o atraktivnim mjerama za razvoj poduzetništva
Tvrtka Solvis
Tvrtka Solvis
Uspješna priča o najvećem domaćem proizvođaču solarnih panela
  • predator57:

    Očito je most u tvojoj glavi. Kao kad si uređivala poplavljene kuće, a onda plijesan. Pametan zna zašto. No i ti, jer da si radila po struci, ti nebi u tom poslu sudjelovala, jer nebi više bila u vladi.

  • neboiznadzagreba:

    Kako vratiti povjerenje u politiku kada osoba koja je kvadrate u Gunji naplaćivala više nego u Zagrebu, upozorava na "visoku cijenu rotora"? Nikako!

  • Avatar blue_screen
    blue_screen:

    jel platila kaznu za krivo parkiranje?