Povratak na članak

Kroz cijeli Donji grad 30 km/h: U svim će ulicama trakove dijeliti bicikli i automobili

Nova regulacija uvodit će se postupno, odnosno kako se koja ulica bude "friškala"
Objava 03. studenoga 2018. 2738 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 39
  • Vito:

    Do Vrapča biciklom je najjednostavnije i najbrže - dovoljno je voziti se jedna dan po do sad nacrtanim stazama i u Vrapću ste već slijedeći dan gdje vam daju sredstvo za smirenje i odvajanje od biciklističkog upravljača.

    07:50 04. 11. 2018.
  • Vito:

    Kroz cijeli Donji grad 30 km/h::: Sad je ta brzina 45km/h i kad ju održavate pred sobom imate pet (5) "zelenih" semafora po "zelenom valu" istok zapad/zapad istok. __ Čak i biciklom možete održavati brzinu 45km/h po "zelenom valu", naravno, ... prikaži još! ako želite __ Jedino što je potrebno??? - Dopustiti ubijanje motorista koji se voze po biciklističkim stazama. __ Nekolicina mrtvih bila bi dovoljna da više niti jedan ne vozi po biciklističkoj stazi "zelenog vala", a što sad obilno koriste dok ih mili poli cajci ne žele niti pogledati.

    08:04 04. 11. 2018.
  • Mukowsky:

    Samo molim bicikliste da imaju svijetla, da ne voze u suprotnom smjeru i da ne zvone pješacima na nogostupu.

    4 20:59 03. 11. 2018.
  • Vito:

    Plan je to gradske uprave koja je za takozvani “sharrow”, odnosno zajedničko odvijanje motornog i biciklističkog prometa ::: “sharrow” = oznaka za biciklističku stazu --- However, this tends to be used more as an indication of a formal cycle route ... prikaži još! rather than as an encouragement to share the road. --- Međutim, to se više upotrebljava kao pokazatelj formalne staze biciklistima, a ne kao poticaj za dijeljenje ceste. __ To znači da je trenutno stanje u Zagrebu PROTUZAKONITO prema zakonu o sigurnosti prometa. __ U Zakonu o sigurnsoti prometa nema “sharrow” oznaka. __ Ne vjerujete??? __ Dostupno na internetu: Na temelju članka 31. stavka 2., Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, br. 105/04) ministar mora, turizma, prometa i razvitka u suglasnosti s ministrom unutarnjih poslova donosi PRAVILNIK o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama --- Sve nacrtano i nigdje nema ovih novih znakova vidljivih na slici i ulicama Zagreba, što znači da je protuzakonito

    1 08:40 04. 11. 2018.
  • Hrabraja:

    da netko proba doci biciklom od Vrapca do trga znao bi da je ovo sve jedno veliko sranj....

    2 17:14 03. 11. 2018.
  • themalina:

    Ja bi i one žute kvadrate u raskršćima jer je kod nas pojam "ne blokirati raskršće" većini vozača nepoznat.

    19:41 04. 11. 2018.
  • Vito:

    Na istom prometnom traku svi će vozači biti, među ostalim, u ... Draškovićevoj ::: Čisti kretenizam. __ Zapadni nogostup je dovoljno širok za bicikliste i pješake, a budale žele bicikliste gurnuti među aute i tramvaje.

    07:57 04. 11. 2018.
  • themalina:

    Ja bi i one žute kvadrate u raskršćima jer je kod nas pojam "ne blokirati raskršće" većini vozača nepoznat.

    19:41 04. 11. 2018.
  • Vito:

    Možete biti za dom spremni X+1 puta, ali vanjska šminka nema veze s činjenicama o korupciji i pranju novca u vrijeme "adventa" u Zagrebu. __ To plaćamo svi mi stanovnici Zagreba, a samo se pojednici bigate - njih trojca, četvorica ... prikaži još! + "gradonačelnik". __ Sav materijal koji je potrošen za ukrašavanje oduzima se iz proračuna, dok zarada odlazi tom malom broju mafijaša okupljenih oko "lonca". __ Strance to ne zanima, jer se lijepe na šarenilo kao američki domorodci na staklene kuglice. __ Farbanje zgrada po čoškovima ulica i vas je prevarilo __ To nema veze s mentalitetom, nego čistom pljačkom komunista na vlasti koji pljačkaju Hrvatice i Hrvate od 1945.g. __ Kako se itko može pridržavati zakonskih odredbi kad su neodređene i prilagođene pljačkaškoj organizaciji pred sudom osuđenoj za pljaku Hrvatske??? __ Dovoljno je samo pogledati u Zakon pa vidjeti da u njemu nema nikakve osnove za ovakvo "reguliranje" prometa u Zagrebu. __ Još manje za farbanje asfalta, jer toga NEMA u postojećim i na internetu dostupnim službenim dokumentima. __ Da, da, neslužbeno možemo raditi svašta, naravno i kao komunsti u partijskoj organizaciji 365/hdz

    08:52 04. 11. 2018.
  • Avatar magarac.jozo
    magarac.jozo:

    Prvo treba pojedine blesave i nemarne bicikliste kazniti i dovesti redu... NEMAJU ZVONCA I SVJETLO.. ne silaze s bicikla na zebri ( ne na bic.stazi) i jednostavno se zalete pred tebe.. ja vkzač.. ( a i biciklist)... u brzoj vožnji ... prikaži još! udare i prolaznike.. voze Ilicom u suprotnom smjeru... i još nešto.. biciklista ima i staraca od 70 g. , voze 10 na sat, pretovareni su vrećama boca... hoćemo li mi vozači islaštati i zbog njih?... pa ionako su gužve u gradu strašne, bandić samo troši lovu na gluposti a ne na bitne stvari.... neka biciklisti plaćaju godišnju registraciju i osiguranje, ne 3000 kn nego samo 1000

    2 15:04 04. 11. 2018.
  • Avatar Vucibatina
    Vucibatina:

    Spasibo Bandić ?

    08:58 05. 11. 2018.
  • Vito:

    Kopenhagen, Hovedstaden - "spustite se" na to križanje pa će te vidjeti kako biciklisti sudjeluju u prometu u civiliziranom svijetu. __ Tako možete po cijeloj Danskoj.

    08:47 05. 11. 2018.
  • Vito:

    Zvoniti pješacima nije potrebno kad pješaci nisu na biciklističkoj stazi. __ Ali pješaku koji je na biciklističkoj stazi treba i potrubiti - postoje trube u konzervi (navijačke) koje bi biciklisti morali imati (obvezatno) kad se voze po cesti, a auti ... prikaži još! im trube da se maknu. __ Pješak "više nikad" ne bi stao na biciklističku stazu kad bi jednom "osjetio" zvuk trube biciklista iza leđa.

    08:58 04. 11. 2018.
  • Vito:

    toni_cobra: -- čitajte što je dostupno na internetu : »Narodne novine«, br. 105/04 ministar mora, turizma, prometa i razvitka u suglasnosti s ministrom unutarnjih poslova donosi PRAVILNIK o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama --- To što vi pišete ... prikaži još! o 2008.g. je "nešto potpuno drugo", jer nije javno objavljeno, znači nije "samo" 10 godina, nego 14 godina __ A hvale se da imaju "e-građanstvo"

    1 14:08 05. 11. 2018.
  • Vito:

    izvela bi se biciklistička staza prema istoku u širini od 1,2 metra. ::: To znači da će suziti postojeći nogostup

    07:55 04. 11. 2018.
  • Vito:

    izvela bi se biciklistička staza prema istoku u širini od 1,2 metra. ::: Zašto tako nije od Savske do Draškovićeve??? __ Na toj prometnici pješaci moraju paziti da ih ne pokupe biciklisti, a biciklisti moraju paziti da ih ne pokupe pješaci.

    07:54 04. 11. 2018.
  • AAAAAA:

    jedino rješenje krkljanca u Zagrebu je tzv. Sjeverna tangenta. Projekt je već bil izložen u Skupštini grada, ali su penezi potrošni na fontane, pozlaćene zahode i krađu, pa od rješenja prometnih problema - ništa! Ovo kaj se ptedlaže je igra za dječurliju!

    3 18:04 03. 11. 2018.
  • ludjacki_razuman:

    "U idealnim uvjetima, potpuno nova signalizacija mogla bi se svugdje ISCRTATI u roku od pet godina"?!?! Vrijednost projekta je valjda 3 promila jednogodišnjeg gradskog prometnog proračuna, trogodišnji zakonski rok za prilagodbu infrastrukture ističe za par mjeseci, a oni najavljuju da ... prikaži još! bi s ovim izrazito tehnički "zahtjevnim" projektom mogli biti gotovi 2023?! Usporedbe radi, Tesla planira poslati teret na Mars 2022... Dobro dragi zagrepčani, predlažem da proglasimo gradonačelnika doživotnim: super mu ide...

    12:13 04. 11. 2018.
  • ujo41:

    super opet nam tovarska firma regulira po zagrebu a xobro znamo kaj nam oni žele

    12:57 04. 11. 2018.
  • juma:

    Prije nego sto, kao u nekoj zemlji bajki i cudesa, uvedu zonu od 30 kmh, bilo bi lijepo kada bi se probudili iz fantazija i osigurali pridrzavanje ogranicenja od 50 kmh, jer mnogi voze puno brze i nikome nista.

    2 23:42 03. 11. 2018.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.