Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
zet
Povratak na članak

Kraj krivotvorenih karata - od ponedjeljka elektroničke kartice

Sustav će mjeriti opterećenost linija i po potrebi će se uključiti dodatna vozila. Elektronički sustav vrijedan oko 38 milijuna kuna omogućit će bolju koordinaciju javnog prijevoza.

Komentari 8

Avatar ludi kekec
ludi kekec
12:14 29.04.2010.

Zagrebački sustav proradio vrlo brzo u odnosu na EU PRORADIO??? Pa nije još ni počeo raditi - barem tako piše u tekstu???

VL
Avatar ludi kekec
ludi kekec
12:15 29.04.2010.

Tako će građanima u idućem razdoblju biti omogućeno da pri ulasku u tramvaje suputnicima plate prijevoz. A do sada, kao, nisi mogao cvikati dvije ili tri karte???

VL
CH
chemica
14:01 29.04.2010.

Isto su nam tako obećali uštedu od 200 milijuna kuna samim osnivanjem lopovskog Holdinga pa su odmah digli cijenu komunalija samo da bi se mogli pohvaliti minimalnim profitom. Korist za građane ravna nuli. Takvi likovi nam sada prodaju priču o efikasnijem javnom prijevozu? Tko je jamio ovaj put?

VL
AG
Agramer198
14:50 29.04.2010.

Ma ja sam student i nemam za kartu... a kako svi znaju da izvanredni studenti smrde i da nemaju nikakvih prava nemam niti najmanju grižnju savjesti zbog toga. Bum im plaćao kad se zaposlim do tada ne namjeravam svaki dan caltat 40kn za karte niti davat xy kuna za radnički pokaz..

VL
ZA
zagabria1
21:37 30.04.2010.

mislim kako bude efikasniji prijevoz? Ako na Trgu bude gužva onda budu poslali dodatni tramvaj kojem treba 30 minuta od Remize do Trga. I kad jednom dođe, gužve više nema, nijednom gužva nije preko 15 minuta jer se raščisti. AA i da bi poslali novi tramvaj moraju povući neki drugi, odakle? Ili iz Remize, pa moraju prvo probuditi vozača da dođe na posao izvanredno. To \'poboljšanje efikasnosti prometa\' mi smrdi poprilično

VL
SV
svojeglava
22:05 30.04.2010.

ne vidim kako će se Zet biti efikasniji kada nema ni milimetra novih postavljenih tračnica, kada se automobili i dalje voze po pruzi jer nemaju gdje, to je kolapsss a tek slijedi prava gužva, i nije mi jasno kako kontrolori i sada nisu mogli dati ocjene ili prigovor na mjesta gdje se stvaraju čepovi, a mogli bi se i Zetovci koji put provozati tramvajem (mislim na one koji rade prmetne studije i sl)

VL
Avatar sebastian
sebastian
10:10 01.05.2010.

Prvo pohvala da su medu prvima u Evropi, treba i placanje sa mobitelom malo bolje rastumaciti, to je dobra stvar, uopce bi trebali mobitel za kupovanje recimo do 500 Kuna upotrebiti, onda treba vise tramvaja i da rede voze i to odmah, netreba cekati i ispitivati, to svaki vec zna da su tramvaji prepuni, po dani nebi trebalo voznoga reda, neka voze stalno bez cekanja i to sa vise vagona, a onda se treba prouciti kako vise pruga napraviti i kako automobile izbaciti gdje tramvaj vozi, ja bih rekao iz citave Ilice auti napolje, jedino taksisti smiju, onaj parking sto su napravli na Ilici napolje, to su samo smili jer su opet nekoga podplatili !!! A Najbolje bi bilo METRO, ali to su iluzije i fantazije, to nece Hrvatska za 200 godina moci izfinancirati sa okruglo 50 miliardi EURA duga i sa 14, 4 miliarde prihoda od izvoza, to nije nista !!!!!

VL
DM
dr_max
16:59 10.05.2010.

Ovo je mrak, ZET tvrdi da je bolji od Europe! Pocetkom godine je Nemacki ADAC objavio listu svih javnih prevoza u Europskim gradovima uzimajuci u obzir kvalitetu, cijenu i nivo usluge i organiziranost sustava. Zanimljivo je da je i Zagreb sa svojim ZET-om ucestvovao u toj analizi, i jos zanimljivije osvojio ZADNJE mjesto, a München s kojim se ZET usporeduje i tvrdi da je bolji, prvo mjesto. Cak su i Janezi s Ljubljanom ispred nas! Decki, prije davanja ovakvih izjava raspitajte se sto se o vama govori po Europi! Evo i link za zainteresirane: http://www1.adac.de/Tests/Mobilitaet_und_Reise/oepnv/tab.asp?ComponentID=279709&SourcePageID=280009

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.