Švercanje nestaje? Kontrolorima ZET-a novi uređaji koji prepoznaju zloporabu karte
Uređaji, već podijeljeni kontrolorima na svim linijama javnoga prijevoza, olakšavaju posao jer su istodobno i "skeneri" karata i pokaza i pisač, pa će se i kažnjavanje putnika bez karte kažnjavati lakše. Nova oprema stoji 3 milijuna kuna
Komentari 91
ZET ima 10 zaposlenih po 1 vozilu. Zapadnoeuropski prosjek je 3 zaposlena. ZET ima nešto više od 400 vozila. ZET može otpustiti 3000 ljudi. To je ušteda od preko 400 milijuna kuna godišnje. ZET od ukupne prodaje karata ima prihod ispod 400 milijuna kuna. Sve zajedno: ZET može otpustiti neradničke uhljebe, javni prijevoz može postati besplatan, i još povrh toga završiti svaku godinu u ogromnom plusu.
zaista besmislen članak - prema ovom novinaru, zet je gubitaš (sa stotinama milijuna kn) isključivo zbog švercanja??? kao da s šverca 90% putnika...
Koliko je novotarija uvedeno zadnjih godina i plaćeno milijunima kuna a ne rade i uglavnom protiv švercanja. Da su se ti novci dali kao subvencija za karte karte bi bile jeftinije, više bi ih ljudi kupovalo a ZET bi više i zaradio. Ovako opet nekome podobnome za novotariju koja će biti kratkoga vijeka.
10 kn za tramvajsku kartu je bezobrazno puno. Odeš bilo što obaviti i za par stanica platiš 20 kn. S tim novcem čovjek može preživjeti jedan dan. Mnogima je već sad isplativije putovati autom. Kad dođe do totalnog zagušenja prometa,, možda se gradske vlasti zamisle i pokušaju potaknuti građane da koriste javni prijevoz. Ovo je katastrofa!
Hm, u principu sve ostaje isto. Karta preskupa, komfor jadan, okorjeli šverceri bace kontrolora iz tramvaja ili busa kad ih gnjavi, a nastradat će neka jadna curica koja nije kupila kartu, da bi joj ostalo za kavu, jer je kontrolor veći od nje.
3 mil kuna se moglo komotno ulozit u dva vrtica a ne ulagat u nepotrebne stvari, ko kartu ima taj ce ju i dat a ko ju nema tj ko se sverca ostaje svercer nevjerujem da ima buda*a koja ce dat osobnu i dobit kaznu od 800HRK
pa tko zapošljava i rađa ove uhljebe.... umjesto da povećaju prihode oni zapošljavaju kerove i kupuju im igračke...
neka karta bude 5 kn i sverc će nestati, a zet u dobiti
Katastrofa! Cijeli život sam živjela u ZG, sad sam u CH. Karta je ovdje 2,80 CHF, godišnji pokaz oko 520fr a place su neusporedive. Busevi voze svako malo, kasne max minutu dvije. 90% vozača nasmijano i ljubazno (pa čak i kad im dođe neki stranac koji jedva da prica il uopće ne prica jezik). Istina, nemoguce se prošvercati. :) Kad sam se prvi put vozila ovdje u busu ostala sam šokirana uslugom naspram ZG. Nebo i zemlja. A zetovci nek prvo porade na kvaliteti i ljubaznosti pa nek onda nabijaju karte od 10kn i kupuju opremu za kontrolu švercera. Dok god da ZG prometuju nakrcane stare petice, nadrkani vozači i sl., karta bi trebala bit 5kn. Isto vrijedi i za ostatak zemlje n
Želimo privatizaciju ZET-a, ovako dalje ne ide. Opet je napaćen i potlačen narod kriv, jer eto ne želi se voziti u njihovim tramvajima i autobusima. ZET je preskup i služi samo za zabrinjavanje podobnih kadrova. To je veći zločin prema ovome narodu i veće je zlo, nego bilo koja neprijateljska granata baćena na isti.
Mogli bi pokraj ove silne tehnologije uvesti mogućnost plaćanja pokaza online a ne da svakog zadnjeg u mjesecu ljudi stoje u redovima pred onim jadnim zetovim poslovnicama ko da čekaju milost božju. Koji apsurd za ionako preskupu uslugu.
Da ljudska glupost nema granica, pokazuje nam vodstvo ZET-a. Zašto? Jednostavno. Ulupali su mjesece u nabavu opreme, zapošljavanju još više kontrolora, obuku istih, nove karte, nove aparate, kamere, brojače, što ti ja sve ne znam još, a sve je moglo biti vrlo jednostavno. Karta košta 10 kn i vrijedi sat i pol. Da su dali u promet karte koje koštaju 3,30 kn i vrijede pola sata ne bi radili sve ono što sam gore navela, jer se ljudi za 3,30 kn ne bi švercali. Preko 70% putnika se vozi ZET-om unutar 30 minuta. Međutim, ovo što su sad napravili govori samo jedno: ZET postoji radi sebe samog, a ne za ljude. Mi smo samo kasica prasica za njihove plaće. Tramvaji su i dalje prepuni, autobusi su krcati, vozači bezobrazni i nasilni ... tu ZET ništa nije promijenio, a građani šute i plaćaju. Sugrađani, dokle?
Koliko iznosi netto plaća vozača autobusa? cca 7200kn netto..Koliko godišnje grad daje subvencija ZET-cca 700 miliona kuna.Nikako ne razumijem zbog čega grad uporno financira gubitaše.Koliko se tvornica unazad 10godina moglo otvoriti za iznos 700 miliona kuna x 10 godina= 77 milijardi kuna.Od svih tih radnih mjesta Grad Zagreb bi imao puno više zarade od doprinosa od plaća novozaposlenih i gospodarstvo bi imalo nove potrošače a ovako se novac upumpava u vječnog gubitaša čiji djelatnici su plaćeni duplo nego što zaslužuju.Kolika je plaća npr vozača taxi-a ili zaštitara? 2800kn+naknada za prijevoz..
Bandićevi Romi voze se bez karte bez problema :-)
samo da daju putnicima jeftinije karte...ne bi bilo problema i ne bi morali kupovati nove uređaje za par milje kuna Kad bi karta bila 5-6 kn ili manje svi bi imali koristi i građani i država i Holding...
ZET treba privatizirati prodati ga nekom strancu pa da vidte onda plać i jauk zetovske nejaći kada višak dobije otkaz. A kako je država krenula prodavati sve zbog manjka novca to će se uskor dogoditi.
koliko su MILIJUNA kuna uložili u SMS plaćanje karata koje je ukinuto? I za koje je isti ovaj glasnogovornik tvrdio da ga privremeno ukidaju? Tko je dobro omastio brk na ovom natječaju? Novinari pa dajte pitajte nešto zanimljivo, nemojte samoo prenositi gluposti o "komforu" putnika
Ovo granici sa ludilom. Ludnica je dječiji vrtić za ove koji izmišljaju to sto izmišljaju. Toliko milijardi miliona za jedan obican prijevoz? Ko je tu lud? Pa zaposlite konduktere kao 1965. uđeš u tramvaj platiš kartu i voziš se. Stavite cijenu 5 kuna i svima ce niti prihvatljiva. Ja se vozim u tramvaju i gledam 80% nema nikakvu kartu.
To je krasno, aliprema Velikoj Gorici ukidaju polaske i odlaske (prorijeđuju autobuse), a da putnici nemogu ući u BUS. Koji je tu napredak. Smanjite cijenu karte pod hitno i uljudite se malo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Komfor putnicima ? Ne's ti komfora i sigurnosti kada gledam hocu li uopce stati u autobus u spici. To se naziva valjda 'sardina komfor', a onda vozac opali po gasu, pa po kocnici, pa opet gas, pa opet kocnica, samo sto morsku bolest ne dobijes.