Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 54
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
novi dizajn
Povratak na članak

Kodom na novoj karti švercanje se eliminira

Otisnuto 200.000 komada, no iz ZET-a nisu pojasnili na koji će način funkcionirati očitanje...

Komentari 56

Avatar OHJOOOOOOJ
OHJOOOOOOJ
11:17 06.09.2014.

A da snize cijene? Ili nema toliko inteligentnih ljudi tamo, da shvate, da ljudi nemaju novaca. I da se nitko neće švercati za 4kn... recimo?

VL
TO
tovaravot
11:33 06.09.2014.

Ok, meni i dalje nije jasni kako ce taj barcode natjerat ljude da kupe kartu i ne svercaju se? S posebnim mocima? Izmisljaju gluposti..

VL
NT
nije_to_samobor
10:40 06.09.2014.

Haha, kodiranje bar kodovima je staro STO godina!! Ljudi koji se u to razumiju ne trebaju ni tjedan dana da dekodiraju protokol pa makar on bio svjetski unikatan! Potrebno je samo utvrditi shemu kodiranja i kontrolni znak.

VL
Avatar abakus
abakus
10:30 06.09.2014.

Bili smo ovoga ljeta u Parizu, pojedinačna karta kojom se može metroom (uz mogućnost presjedanja na laku željeznicu - RER - i to višekratnih presjedanja) doći s jednog kraja Pariza na drugi koštala je oko 10 kn. S time da je Pariz daleko veći od Zagreba, a javni prijevoz neusporedivo bolje organiziran i puno brži. I s time da postoje izuzetno povoljne mjesečne i godišnje karte. Ovo kod nas jednostavno je preskupo. Cijena pojedinačne karte ne bi smjela biti veća od 5 kuna, a cijena godišnjeg pokaza za odrasle ne bi smjela prelaziti 1500kn. Za djecu i studente godišnji pokaz trebao bi biti oko 600kn. Pa da vidite kako bi ih svi imali i kako bi švercanje postalo zanemariva pojava.

VL
Avatar nijeminišta
nijeminišta
13:19 06.09.2014.

"Podsjetio je i da od ponedjeljka uvode jesenski vozni red koji je tijekom ljeta bio nešto rjeđi." - jesenski??? a osim toga, kakav je to "jesenski" vozni red koji važi ljeti, ali je rjeđi? zar to onda nije ljetni voznizni red? - pismenost novinara je čista katastrofa.

VL
TH
than
13:27 06.09.2014.

Smijesne su cijene karata. Ako treba netko 2-3 stanice, plati 10 kuna i 10 nazad. 20 kuna za 4-6 stanica. Dnevna karta koliko ono ? 30 kuna. Tu se vidi sva nelogicnost cijena pojedinacnih karata. Tako da mogu oni tiskati sto zele, ali su preskupi.

VL
Avatar Hazl113
Hazl113
12:50 06.09.2014.

Po tisućiti put. Spustite cijenu karata. Sramota da pojedinačna karta košta 10kn bez obzira koliko se stanica voziš. Mogla bi biti 8kn, ali od okretišta do okretišta. Zašto ne uvedu polukartu koja bi vrijedila 10-12 stanica i trajala pola sata. Neka cijena bude 3-4kn. Što je sa pokazima. Pa ljudi mjesečni pokaz od 360kn vrijedi isto kao i 18 radnih dana u oba smjera ako kupuješ pojedinačnu kartu. Nikad pokaz toliko nije bio skup prema pojedinačnoj karti. Cijena bi danas pokazu trebala biti najviše 250kn. Također, radi čega iskaznica vrijedi 2,5 god, a ne kao nekad 5 ili 10 god. Radi svega toga švercam se kada stignem, a to je barem 85%. Radim kod privatnika koji mi ne plaća pokaz kao u javnim i državnim firmama.

VL
ST
strsljen2013
15:36 06.09.2014.

Platili su građani nekoliko inovacija, sve su propale a netko je zaradio na njima.

VL
BA
babilon
09:51 06.09.2014.

kao povremeni korisnik javnog prijevoza u zagrebu mogu reći, da je svakako potrebno smanjiti cijenu karte, smanjiti cijenu dnevne karte pa će vam i švercanaja biti manje, al kako to objuasniti nekom u gradu gdje sdp vlada već sedamdeset godinaa uz kratak prekid za vrijeme domovinskog rata kad su srpske granate ubijale građane grada zagreba,na čelu grada vam je lik koji dopodne nosi bedž s titinim likom,(molim da se ovo ne briše jer sam spreman to i na sudu dokazati) a popodne hoditi u procesiju,lik koji bi da nije bilo rata danas kao i mršić, lik koji uništava podravku učio djecu rasklapati pušku m48, profesor ono i dsz na čelu grada, ok netko je odabrao njegovu pamet da upravlja gradom, zato su nam karte skupe, zato ima švercanja itd.....

VL
VO
vorda12
11:30 06.09.2014.

Kada se u obzir uzmu prosječni prihodi, Zagreb ima najskuplji prijevoz u svemiru. Nedavno sam bio u Vancouveru, gdje ljudi imaju 10x bolje plaće nego u Zagrebu. Najskuplja karta za javni prijevoz - pojedinačna, preko tjedna, do 18:30 - košta 4 dolara. Ako kupiš paket od 10 komada, onda je 3,25 dolara. S time da tamo autobusi i laka gradska željeznica (SkyTrain) voze po rasporedu, a SkyTrain svakih 5-6 minuta; kad su najveće gužve, onda vozi svakih 90 sekundi! Ima i tamo švercera, ali s obzirom na to koliko je gradski prijevoz u Vancouveru relativno jeftin, a usluga je odlična, švercera je možda 1-2%.

VL
TR
Trnjanec
10:05 06.09.2014.

U Beču godišnja karta za tramvaj, vlak, laku željeznicu *i* metro košta manje nego u Zagrebu, unatoč tome što je u Beču plaća 3-4 puta viša, i unatoč tome što Beč ima daleko veći broj vozila javnog prijevoza. Ovi ZET-ovci će učiniti sve što mogu da im kontrolori s osnovnom školom i dalje zarađuju po 10000 kn, a vozači i do 15000.

VL
IV
Ivananana
15:12 06.09.2014.

ni jedna "inovacija" me neće zanimat niti ću plaćati kartu sve dok ne naprave tramvajsku prugu preko Heinzelove. Jel to normalno da mi sa Trnja moramo proći cijeli grad s tramvajem da bi došli do maksimira za 40 minuta, aa do maksimira mogu pješke za 20 minuta? i to da platim 10 kn, odnosno 20 za oba smjera da bi me neka bahata babetina, koja ima 10 000 kn plaću, maltretirala ako joj istog trena ne pokažem kartu???

VL
DT
dturina
14:22 06.09.2014.

Javni prijevoz u ZG je daleko preskup za nešto što su građani ionako već platili.

VL
KI
-KIKKI-
15:30 06.09.2014.

Cijene karata bi ovako negdje trebale biti: dosadašnje karte koje vrijede 90 minuta trebale bi koštati 5 kn, uvesti one koje traju 180 min. koje bi koštale 10 kn, 30 minuta 3 kn, mjesečni pokaz 150-200kn mjesečno, dnevna karta 2020 kn. To bi drastično smanjilo švercanje...

VL
KI
-KIKKI-
15:33 06.09.2014.

S ovom pojedinačnom kartom koja vrijedi 90 minuta i košta 10 kuna ne stigneš s jednog kraja grada na drugi već moraš štancati dvije karte, a pak ako ideš na kraću relaciju onda ti ostane još vremena, ali svejedno nedovoljnoo za povratak s tom istom kartom pa opet moraš štancati dvije karte. U svakom slučaju to je loše napravljeno, tako da treba uvesti karte za kraće i duže relacije.

VL
Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
16:05 06.09.2014.

Samo da znate korisnici brze linije 330 ZG-VG, od ponedjeljka bus više neće stajati kod Lisinskog. Zaustavljat će se u NZg kod MSU odnosno AvMall-a. Lp

VL
CH
chemica
16:40 06.09.2014.

Gdje je nestalo plaćanje karata mobitelom? Uhljebosima još nije uspjelo riješiti taj "ogrooooman tehnički problem"? Ni nakon više od godine dana od obećanog vraćanja te odlične usluge? Gospode bože...I on bi štel biti "gradonačelnik Hrvatske". A tek "problem" smeća kojeg je Čakovec riješio još pred desetak godina...Gradonačelnik koji bi u svakoj normalnoj državi u najboljem slučaju vodio mjesnu zajednicu. Vrhunac dosega su mu Penavini javni WC-i i fontane nekog drugog "kuma".

VL
Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
14:57 06.09.2014.

Ma ne bi ni tih 10 kn bio neki problem da je razina usluge vrhunska a ne da smo u tramvajima i autobusima stisnuti ko sardine u konzervi. Da su POLASCI tramvaja i autobusa usklađeni a ne da polaze svi u isto vrijeme pa se dodatno povećava gužva u prometu, da se poveća broj vozila ali sve to se ne radi. I godinama isto, sve se zna ali se ne radi ništa. Pogledajte na Vukovarskoj, tramvaji linija 3, 5, 13 cijeli dan, voze jedan za drugim u isto vrijeme a onda ih nema 15min pa ponovno sva tri dođu u isto vrijeme. Tako 6 i 13 od Glavnog do Frankopanske i obratno. Pa 7 i 14 kroz Novi Zagreb, pa 5 i 17 po Horvaćanskoj. Sa autobusima ista priča. Zadnji autobusi su nabavljeni 2008/2009, od tada ništa. Ovi na plin, plastični Iveco Citalis su živa katastrofa, em su manji od MANovih i Mercedes buseva em im je motor unutar putničkog prostora pored zadnjih vrata. Sami smo si krivi jer nas vozaju, GODINAMA!!!

VL
DU
Deleted user
12:07 07.10.2014.

nalijepis barkod od bilo kojeg proizvoda i to je to. placao sam godisnji pokaz ali sam ga ukinuo i to samo zbog njihove bahatosti.

VL
SL
slavko37
18:05 06.09.2014.

A da su te novce upotrijebili da se smanji cijena karte, sigurno bi više postigli. Da je karta 5 kn svatko bi ju platio i ne bi bilo više švercanja.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.