Kninska ulica postala bezimena cesta bez izlaza
Do stanara sada ne može doći Hitna pomoć, vatrogasci ni Čistoća, a reakcije nadležnih institucija, od Ministarstva do Grada, još se čekaju
Komentari 7
Sjećam se slučaja iz Kine gdje lik viri iz svoje kućice, a oko njega sve iskopano. Investitor je silom odlučio izgraditi tvornicu, a pošto je privatno vlasništvo "nepovredivo", odlučio je lika otjerati na "suptilan" način. Izdržao je nekoliko dana na svom malom "otočiću" usred gradilišta. Ako smo već preuzeli neke stvari od Kineza ( najbolesnije moguće), hoćemo li preuzeti i smrtnu kaznu za korumpirane političare? Pobogu, kako može "nestati" katastarska čestica? Odšetala je "s druge strane"?! Otiđite u Katastar grada Zagreba kod šefa, on će vam sve objasniti i ispraviti pogrešku ako je nastala njihovom krivnjom. Nisu ama baš svi kriminalci, ima i poštenih ljudi. Uzmeš katastarski plan otprije deset godina ( ili kada je već čestica formirana) i priložiš novo stanje. Ništa bez geodeta u Katastru. Di će ti nekakav Molan pomoći? Ekonomist.
– Po Trešnjevci ima takvih uličica koje su se izgubile. To područje je godinama bilo predviđeno za rušenje pa se valjda zbog toga nije diralo – kaže Molan. Izgleda kao da je prijatelj horvatinčića... Dobro da nije novinarima odgovrio - - tamo su štakorašnice koje moramo porušiti... Bilo bi lijepo kad bi novinari objavili tko je, što ima, kako je do toga došao i gdje stanuje dotični Molan... Bilo bi zanimljivo saznati kako je od "fiće" došao do limuzine, a da radom nije nažuljao niti mali prst... Tako bi shvatili tko i na koji način određuje sudbinu Zagrebčana...
Kninska ulica kao i grad po kojemu nosi ime postali bezizlazni. Čudni su ti simboli pobjede.
Indikativno je kako Google maps kada se odabere opcija Maps, pokazuje dio spornog izlaza na zadarsku isprekidanom linijom. Stanarima bih preporucio promptna pisma gradjevinskoj inspekciji, za zadnjim izvacima iz katastra i zemljisnjih knjiga. Ulice su i u ingerenciji gradskih cetvrti. Takodjer posjeta gradjana s dopisom, molbom za asfaltiranje ulice i uvodjenjem rasvjete, ako je nema (kao prijedlog za slijedeci plan komunalnih zahvata G.C. Tresnjevka). Takodjer predlazem stanarima, u duhu poboljsanja kvalitete Grada, da se u prijedlogu rekonstrukcije privremeni izlaz asfaltira i formira krizanje Cvijiceve, kninske i Bazjanceve, zeleni koridori izmedju Cvijiceve i Kninske ispune drvoredom, na danasnjem divljem parkingu uredi iscrtano parkiraliste, ali s izlazom na Zadarsku ulicu. Smatram kako stanari imaju pravo na to.
Bas sam cekirao podatke da vidim kaj se moze rijesiti na Google maps fotka je na kojoj se vidi kako je Kninska dijelom usporedna s Ulicom brace Cvijica, izmedju je zeleni koridor. Katastar iz 2005 i onaj iz 2011. pokazuje kako je k.c. Kninske zapravo spojena sa k.c. Ulice brace Cvijic i ide do krizanja s Bazjancevom. Pregledom zemljisnih knjiga ustanovio sam da je vlasnik Grad Zagreb.
U "prijevodu", javna površina je u ime "javnog interesa" postala PRIVATNO vlasništvo, kao i u slučaju Cvjetnog. Ne vidim drugi način kako je prometnica mogla postati vlasništvom trgovačkog centra. A možda je samo netko dobio plavu koverticu pa ode cesta pa-pa. Krivac se nalazi u jednom od BANDIĆEVIH ureda, vjerojatno u Zavodu za prostorno uređenje grada Zagreba. Kao posljednju svinjariju vidim novi Lidl u Dubravi. U mješovitoj zoni niče trgovački centar koji se prema GUP-u smije graditi isključivo u KOMERCIJALNOJ. Nit je više mješovita zona, nit je građevinska mafija prestala vladati metropolom. Za plavu koverticu i nadalje možeš dobiti ama baš sve što poželiš.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
investitori prije gradjana, profit prije razuma.