Kako radi semafor za bicikliste mjesec dana nakon implementacije? 'Budžetski skromno rješenje koje pokušava zadovoljiti sve'
Prometni stručnjak Željko Marušić ocjenjuje da je pametni semafor eksperiment koji bi "dugoročno mogao nanijeti više štete nego koristi"
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"grad bi se trebao usredotočiti na gradnju novih prometnih poveznica i rasterećenje kritičnih točaka. – Ono što je aktualna gradska vlast uvela kada je preuzela vodstvo od Milana Bandića bilo je optimalno rješenje za tadašnje okolnosti. Sada bi trebalo otvarati nove prometne pravce, a ne uvoditi promjene unutar postojećih uvjeta koje izazivaju dodatne probleme" – kaže Marušić. Svatko je "prometni strucnjak". On zna da prenamjena prostora koju danas koriste auti u prostor kojeg koriste bicikli, autobusi itd. nema smisla, nema veze sto se to rutinski radi po cijeloj EU: on zna bolje. Sljedece sto ce reci je da s obzirom da u Donjem Gradu nema mjesta za nove pravce ni sirenje postojecih, ne treba ni biti biciklistickog prometa...ne znam zasto tog lika novine zovu, osim ako je da zabavlja citatelje, kad vec ne moze informirati i poduciti.