'Kad uđe čovjek u ZET-ovoj jakni, pola ljudi izađe iz tramvaja'
Na pitanje slušatelja: Hoćete li nas počastiti besplatnom vožnjom?, Jurić je kazao: – Častimo svaki put, samo je rizik da vas uhvate velik.
Komentari 32
.......skuplje je ZET-om nego taksijem....
'Kad uđe čovjek u ZET-ovoj jakni, pola ljudi izađe iz tramvaja' Pa ja izađem da se ne stvara velika gužva :-)) PS. g Jurić, najte nas zahebavat sa sniženjem, jer niste snizili sve cijene karata, nego ste samo snizili najskuplje.uplje. Cijena je, s obzirom na uslugu, i dalje previsoka. Kad već gradski oci vole uspoređivat Zagreb s Bečom, onda znaju koliko tamo košta prijevoz a uključuje podzemnu, tramvaj, autobus i što je najvažnije savršeno je učinkovit.
cijena karte preko prepaid kartice je bila 10kn i sada je 10 kn, tako da ja neznam kome je pojeftinila karta. pojeftinila je samo papirnata karta koja je poluiskoristiva jer vam zet ne omogucava da ju stancate na svim vratimaa vec samo na prvim i zadnjim vratima. znaci ako udjem u tram na srednja vrata (koja su oznacena kao ulaz) sa papirnatom kartom, automatski sam u prekrsaju jer nemam ponistenu kartu koju nemam di ponistiti. cisti idiotizam. nadalje ne postoji adekvatan nacin provjere stanja na prepaid karticama a da vam automat ne cvikne jednu voznju. voznja od 1 stanice u duzini cca 300m 10kn. sramotna pljacka. zet se financira prvenstveno od grada kroz proracun, od holdinga, kroz reklame i tek malim djelom kroz karte. dakle dug zetu nisu prouzrocili putnici koji ne placaju kartu vec nesposobna uprava i nesposobni gradonacelnik koji je inzistirao na uzimanju kredita odnosno lizinga za nove tramvaje i buseve iako nema financijskog pokrica za to a stari tramvaji su isli na rezanje iako su bili potpuno upotrebljivi
'Kad uđe čovjek u ZET-ovoj jakni, pola ljudi izađe iz tramvaja' --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Naravno kad je ZET-ova jakna sinonim za nekulturu, bahatost i prostačko ophođenje.
Ma cijena karte je sramotno visoka.. Te price da Zet ima dug zbog toga sto se ljudi svercaju je cista laz kojom se traze izlike za kradu, lose poslovne odluke i hrpu bespotrebo zaposlenih ljudi preko veze itd.. Ako nemajuaju para neka malo zrtvuju svoj, itekako visok standard i privilegije koje su dobili.. To nije nista cudno i dogada se svakodnevno. Firma lose posluje, place idu dolje.. Naj lakse je nabit cjenu karte i onda kukat kak je nitko ne kupuje!
Jel se može kupiti ZETova jakna? Dobro je to imati na sebi. Uniđeš i trenutno se rasčisti gužva u tramvaju.
dok ne prilagode cijene i ne moderniziraju sustave naplate nikada neće biti ni na nuli. tko želi dati 2 eura za dvije stanice vožnje. ima kvalitetnih modela u evropskim gradovima i neka preslikaju, i neka pojeftine. ja bi im, recimo, svaki put dao 5 kn za vožnju, ali 12 kn ne dam iz principa.
.....znači još malo smanjite i svi će plaćati tako jasno 6 kuna svi isto je kao 10 kuna 60% a na deset kuna se šverca 40%
Zet treba preimenovati u BosnaTrans tako da se devedesetdevet posto djelatnika istog osjeća ko doma.
Pročitala sam ovaj članak i pozitivno je djelovao na mene. Ranije sam provela ponešto vremena žaleći se na Zet, no onda sam se preselila u Rijeku. Moram samo izjaviti da je Zet prema ovdašnjem autoprijevozniku (Autotrolej) MILA MAJKA! Znači stari poluraspadnuti autobusi (sa drvenim sjedalima), vozači koji mahnito jure po svim zavojima sa komotnih 150 na sat i koji staju na stanici koja im se u tom trenutku dopada (kada npr. voze do Opatije), činjenica, da bez obzira koliko je vani zima i koliko ima ljudi, vozač nonšalantno otvara SAMO jedna vrata, bezobrazluk i agresija od strane konduktera dosad (barem s moje strane) nikad viđena od strane Zet-ovaca, cijena karte koja je skuplja no u Zagrebu... Drago mi je da se građani bore za svoja prava, nadam se da će i uspjeti, ali vjerujte da može biti PUNO PUNO gore...
Imam godišnji pokaz i mišljenja sam da nam je potrebno instalitati očitač da se možemo registrirati kod ulaza u autobuse na sve i jedna vrata. Velike su gužve,to samo mi koji koristimo javni prijevoz znamo.
glasačka mašina bandića
ja recimo predlažem da se riješe viška šljakera u ZETu,pogotovo kancelarijskih...tek toliko da ne bacaju TUĐI novac uzalud
isto je kao kad uskok uđe u državna poduzeća
Ma pise im na celu da su kontrolori, imaju bahati stav i odmah se prepoznaju na kilometre.
Ako im godisnje za poslovanje treba 300 mil. Kn neka uzmu u obzir cijenu 2 kn puta milijun korisnika dnevno pa ce vidjeti efekt poslivanja! No, nekome nije cilj pozitivno poslivanje s prihvatljivom cijenom za korisnika vec gubitci u poslovanju kroz koje se pere novac otudjen malverzacijama u poslovanju.
da oni svi u ZETu nemaju prevelike plače,onda ne bi bili u manjku.njihovi vozači i ostali previše imaju plaće,dobiju postotak za rad noću.za rad praznikom itd.
zato što više ljudi u ZET-ovoj jakni, 50% manje putnika u vozilu, veća naplativost vozne karte.
Onaj suludi sindikalist u ZET -u .inače rodom iz bosanske posavine,je nedavno predlagao kaznu od 1500 kuna za švercanje u tramvaju.Ironično sam predložio angažman Tutine "kažnjenične bojne"..pa da vidiš kako bi uveli red!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da je karta 50 kuna, ZET bi i dalje bio u minusu, jer je u ZETu ogroman broj suvišno i bespotrebno zaposlenih a prevelikim dohotcima. Na način na koji posluje ZET propao bi i T-com. Kada bi ZET počeo poslovatiti prema zakonima tržišta, karta od 5 kuna bi bila dovoljna da ZET posluje sa dobitkom.