Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 120
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
slijedi ustavni sud?
Povratak na članak

Ipak skuplji vrtići! Plaćat će se prema Bandićevu cjeniku

Gradonačelnik neće mijenjati proračun, a preporuci Ministarstva financija doskočio je vraćajući zastupnicima svoj prijedlog koji su već bili prihvatili u prosincu

Komentari 68

BR
branimirusus
15:53 29.06.2011.

:)

VL
BR
branimirusus
15:58 29.06.2011.

Evo za admina čista verzija: Dok ste vi \"sirotani\" u osnovnoj školi markirali i iza škole pušili cigarete ja sam marljivo učio. Čak sam Vam dopuštao da od mene i prepisujete kako bi vam pomogao da popravite ocjene. Onda stea ste se u 2-3 razredu srednje već imali cure a ja sam i dalje marljivo učio. Onda sam ja u roku završio faks od 6 godina a vi ste džabalebarili ili šverali polovne aute iz njemačke. Onda sam se zaposlio za početnih 3500 Kn i za 10 godina došao do 11 000 Kn. Vi sada radite eventualno kod Tedeskija kao zaštitar ili dostavljač za 3500 Kn. Od moje i ženine slične plaće mi platimo 5-6000 Kn poreza i prireza državi i gradu a vi s svojim plaćicama platite stotinjak Kn eventualno. Znači ja i moja žena već debelo plaćamo i vašoj djeci i vrtiće, i doktora Ako radite u državnoj firmi plaćamo i vašu plaću Molim da prestanete govoriti da smo mi bogati jer imamo solidna (ne velika) primanja. Ako će moje djete plaćati više od vašega ja želim da ono bude u grupi s djecom koja spadaju u isti platežni rang i da se ne druži s i************** djecom?!

VL
FL
flok
16:16 29.06.2011.

@branimirusus a zašto bi netko tko plaća porez plaćao tvom djetetu vrtić - a ti imaš lovu i ideš skijati vani - kad imaš za skijanje - vajda imaš i djeci za vrtić

VL
FL
flok
16:25 29.06.2011.

ma baš mi drago da miki pobjedi u ovom - oni idu na skijanje u švicarsku i italiju - a grad im plaća djeci vrtiće što je bezobrazno - bezobrazno

VL
BR
branimirusus
16:30 29.06.2011.

A tko je rekao da idem na skijanje? Imam ratu kredita u švicarcima ( u zadnje 2 narasla na ogromnu ratu). Zbog kredita moram imati ratu životnog. Nemam auto. Kupim jedne cipele po sezoni. Živim na rubu grada u 60 u 60 kvadrata novogradnje. Grad se najvećim dijelom financira iz prireza (najveći u hrv). Prirez se uzima iz poreza. Što plaćaš veći porez plaćaš veći prirez, dakle plaćaš više u kasu Grada. Ja nemam ništa protiv poskupljenja vrtića (čak ni po dohodovmom cenzusu) ali je ovaj prijedlog na razini i***** iz više razloga koje sam već objašnjavao u prijašnjim iteracijama ovog i nekih starih članaka ali ih ima toliko da mi se trenutno ne da osim ako me ne isprovocirate :)

VL
DM
dexter_morgan
16:57 29.06.2011.

mislim da nekima ipak treba crtati evo ja i žena imamo neto plaću od 14000 mjesečno (6+8), kredit za stan je cca 4000 kn, dakle ostaje nam 10000 mjesečno - što je sasvim pristojno i nemamo se što žaliti, ii svome djetetu ćemo platiti koliko budemo morali, a po ovome bandićevom cjeniku to će biti oko 800-1000 kn, jer imamo oko nešto manje od 5000 kn po osobi MEĐUTIM žena i ja smo prošle godine platili poreza i prireza preko cca 41000 kn (oko 16 + 25), od čega je cijeli prirez ostao gradu, a od poreza je ostalo 79% - ukupno gradu oko 34000 kn i tko tu kome plaća vrtić zašto bi moje dijete bilo u gorem položaju od onih koji godišnje uplate par tisuća u gradsku kasu, ili od onih čiji roditelji švercaju, rade na crno, muzu svoje roditelje, lažno prikazuju članove kućanstva ili prihode.......

VL
DM
dexter_morgan
18:31 29.06.2011.

pa dobro flok, je li ti shvaćaš da ti koji idu na skijanje su nekakvi vlasnici firma, koji 50% svoga promata ostvare u sivoj zoni, a sebi uzimaju lovu preko student servisa i po potvrdi porezne uprave imaju manji dohodak od mene i tebe i oni će se \'snaći\' ne bi ni imali da su spremni dati i poslovati po zakonu

VL
MY
mycropht
23:18 29.06.2011.

Oni s većim primanjima plaćaju veći porez na dohodak i viši prirez. Bandić hoće da plaćaju i bitno veću cijenu vrtića. Najbolje da za takve i kruh i mlijeko budu skuplji. U stvari, nameti na plaću trebaju biti takvi da je svima neto plaća 2000kn bez obzira na bruto plaću. Kome treba više, neka si ukrade kao Sanader.

VL
DO
dom2312
07:52 30.06.2011.

\"IIucciuss\"nitko ti nije rekao da živiš u Zagrebu, odseli se pa ćeš i ti plaćati manji prirez i imati jeftiniji život i buš lepo živel kak i mi

VL
DO
dom2312
08:27 30.06.2011.

dexter_morgan piše pametno i jako dobro si obrazložio svaku riječ. Svi mi plaćamo porez i prirez gradu pa zašto ne bismo svi plaćali istu cijenu vrtića naravno ovisno o mjestu i gradu u kojem obitelj živi. Nije cijena života u u svakom gradu ista.

VL
DM
dexter_morgan
08:44 30.06.2011.

slažem se da pametno pišem, hehe osim što imam brdo tipfelera od brzine :-)))

VL
DM
dexter_morgan
08:54 30.06.2011.

mislim da nije, ali ipak da pitam, ima ovdje stručnjaka: da li se dobit računa u primanja roditelja npr, netko je vlasnik firme, sebi isplaćuje minimalac, pomaže se student servisom, uveća troškove na razne načine, kupuje privatne stvari pod firmu, i još pored toga mu ostane neka dobit, plati 20% poreza i uzme te novce da li to ide u dohodak ? nadam se da je ali mislim da nije

VL
DO
dom2312
11:34 30.06.2011.

ne, dobit mu se ne smatra dohodkom i porezna ne vidi na njegovoj poreznoj kartici ostvarenu dobit u poduzeću.

VL
LL
llucciuss
13:03 30.06.2011.

\"dom2312\" a ti se lepo doseli u Zg pa onda komentiraj. Ili još bolje, ja te prijavim kod sebe pa si s tom tvojom mizerijom smanjim primanja kućanstva. I naravno da se nakon dobiti ne oporezuje još i dohodak, zarr bi to bilo fer? To je kao da nakon što Vam država odcapari velik dio primanja po osnovi poreza na dohodak još na neto lupi porez na dobit. Mislim da to nikom ne bi odgovaralo.

VL
BR
branimirusus
13:13 30.06.2011.

Nije poanta da se ne oporezuje, već da je Bandićev primjer dohodovnog cenzusa potpuno socijalno neprihvatljiv jer recimo ti iz poduzeće izvučeš milijun Kn dobiti (platiš porez državi, OK, i ja ga platim mnogo iz svojih primanja) ali recimo prijavljen si u istom poduzeću na minimalac te ne plaćaš vrtić uopće a ja tih milijun Kn u komadu neću vidjetiu slijedećih 10 godina skupno...

VL
DM
dexter_morgan
13:16 30.06.2011.

ti llucciuss ili ne čitaš što ljudi pišu ili ne želiš čitati naravno da se dobit i dohodak drugačije oporezuju, ali ako ja dignem 100 000 kn dobiti, ja te pare imam, a po potvrdi porezne uprave će biti da ih nemam i da sam sirotinja i ne moram plaćat vrtić nadam se da ti je ovako dovoljno jasno

VL
KV
kvadriceps
13:35 30.06.2011.

Pojedinci se zalažu da cjene vrtića budu jednake za sve, to je u redu. Ako se radi o iznosu od 2000 kn ( ja ekonomistica, koja ne radim u struci nego kao prodavač za 3800), nikako ne bih mogla plačati toliki iznos. Ako se radi o iznosu od 400 kn opet mi se čini da da sam degradirana, jer onome sa plačom od 11000 kn lakše je platiti i 2000 kn nego meni 400. Već samim time što ne radim u struci podnosim teret ovoga društva. Rado bih radila za duplo veću plaću i plaćala skuplji vrtić, ODMAH POTPISUJEM!

VL
DM
dexter_morgan
13:35 30.06.2011.

mislim da smo malo zakomplicirali, pa da probam sažeti dohodak - plaća u firmi ili dohodak od obrta ili samostalne djelatnosti - to je dio bruto plaće (bez doprinosa) iz kojeg se plaća porez na dohodak i prirez, a ono što ostane nakon toga je neto plaća i PRETPOSTAVLJAM da to bandić računa kada misli na primanja/dohodak po glavi kućanstva - nadam se da ne misli na dohodak, jer je to neto plaća + porez i prirez dobit nije dohodak, plaća se 20% poreza i vlasnik firme to sebi može isplatiti, a bandićev sustav mu to neće računati u primanje / dohodak / štogod - a može se raditi i o 6-znamenkastim brojevima dakle, nismo ni znali da su razni bogataši ustvari sirotinja i da će možda i njihovi zaposlenici ispasti boljestojeći i plaćat je vrtić više od njih jelda je to bandić dobro smislio

VL
DM
dexter_morgan
13:48 30.06.2011.

@divan171 naravno da tu ima logike, ali već sto puta je iznesena usporedba koliko poreza i prireza uplati onaj s plaćom od 10000 kn, a koliko onaj s prosječnom ili još i manjom - ne radi se tu o neosjetljivostii prema onima koji imaju manje, nego o goloj činjenici da su oni sa solidnim primanjima već taj vrtić kroz porez i prirez preplatili uostalom, kroz socijalni program su oni koji stvarno imaju nedovoljno za život i do sada imali besplatan vrtić također, mnogi ljudi su ukazali na kretenizam ovog sustava, jer će ga muljatori bez po frke zaobići prijavljivanjem u svoje kućanstvo baba i djedova, neudanih sestara, nećaka... bez trunke srama će izjaviti da muž i žena žive odvojeno...i nema načina da u računovodstvu vrtića te podatke provjere i što je još najgore, ispada da oni koji stvarno imaju velika primanja (kroz dobit svojih firmi ) su prema ovome sustavu ustvari sirotinja u bemvejima

VL
LL
llucciuss
14:00 30.06.2011.

\"dexter_morgan\" mislim da ti ne čitaš, ili ne znaš ili te nije briga. Kod prijave poreza imaš lijepo rubriku gdje se upisuje primitak od kapitalne dobiti kao i primitak od vlesničke dobiti (tvrtke ili nekretnina u recimo najmu), pa ti sve to zajedno stoji u PRIHODU za 20.. i neku godinu. Tako da ako je vlasnik tvrtke sebi isplatio dobit, to mu se vidi na prihodima. No ne spominješ da taj isti vlasnik puni gradski proračun po još x osnova, od komunalnih naknada do poreza na ime tvrtke do poreza na zrak i ostalo. Temeljna stvar je da je prijedlog nepravedan iz jednostavnog razloga što se nekima naplaćuje puno više ista usluga, a ti neki su oni i koji sa više novca sudjeluju u financiranju grada.

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.