I Cammeo dignuo kaznene prijave
Taksisti se prisluškuju i snimaju, ali i skupljaju peticiju za nove dozvole. Minovski je ponovno najavio i osnivanje tvrtke u koju bi uključio 400 nezadovoljnih taksista iz Radio taksi Zagreba
Komentari 6
A sad nastavak… što je dalje bilo??? Zovem jutros komunalno redarstvo da mi daju informacije o postupanju u vezi navedene prijave. Što mislite? Prijave nema!!! Popapala maca!!! Pošaljem je ponovo, nazovem ponovo, dobijem potvrdu, da, vidimo i vozilo bez obaveznih dozvola pod vjetrobranom, da, vidi se i da gotovo dijete glumi profesionalca za volanom… bit ćete obaviješteni o postupanju… Nastavak u slijedećem broju… Nagradna igra: a šta će sad bit???
garantiram da nikome nije svejedno da li mu maloljetnu kćer u četiri ujutro vozi kući evidentirani diler i narkoman ili teški kriminalac, rehabilitiran ili ne...da joj se dogodi Antonija, što mislite što će biti u komentarima – kako se to moglo dozvoliti... a u Cammeu se ne pita za nekažnjavanje, kvalifikaciju, dozvolu... - zadovoljstvo uslugom ispod cijene, da se ne ponavljam, ne može biti i nije opravdanje za kriminal koji iza toga stoji... cijena je rezultat potplaćenih ili još češće neplaćenih ilegalaca koji se iskorištavaju pod motom \'ako nećeš ti, ima drugi\'... a to što su uz to i doslovce pod tabletama da bi izdržali smjene, ne bi se smio moliti dragom Bogu \'nek samo još mene jeftino doveze, a poslije može i krepat...\'
još kad bi samo prihvatili da švercana cigareta nikad neće moći biti ZDRAVA konkurencija...nemam ja ništa protiv zdrave konkurencije, dapače čak i ovakva kakva jest prodrmala je ovu žabokrečinu u kojoj smo se gušili...možda se iz svega izrodi nešto bolje…a za cammeo se ne bojim, samo me puno košta zbog svih koji razmišljaju samo daj da je jeftino...cammeo je u bezizlaznoj situaciji – radi s minusom zbog dumping cijena praveći ogroman promet uz još veće troškove, znači nekog mora zakinuti – dva su izvora, neplaćanje vozača ilegalaca i telefon (pogledaj si izlist ako već nisi)...o neplaćanju PDV-a, doprinosa, dobavljača da ne govorimo...to je lanac sreće koji sve brže ide kraju, zato preporučam uživajte dok još možete...ako digne cijene na realnu razinu da pošteno plati vozače, nestaje taj ogroman promet, a tada mu toliki vozači više ne trebaju...možete li slijediti začarani krug? Sve dublje u muljaži, štrajkovima, podmićivanjima, dugovima... a sve više stvari izlazi na vidjelo, dok Kosta ne nestane sa cashom i rupom u bilanci...samo morate vidjeti cijelu sliku, a ne samo svoju baru...
probajte objasniti teti u trafici da oni što šapću na placu \'cigareta,cigareta\' imaju bolju i kvalitettniju, a uz to jeftiniju robu, samo ih eto progone jer su bolji...a budale koje plaćaju poreze, takse i doprinose nek rade s minusom jer ima jeftinijih... zagrebački taksisti će ujedinjeni zaustaviti ovaj kriminal, kad to već neće oni koji su za to zaduženi…institucije NE RADE svoj posao… gospodo, uživajte dok možete, jer će taksisti zagreba biti jeftiniji od Cammea tako dugo dok ne budu imali što jesti ni tankirati ili dok se Cammeo ne makne s ceste…rat cijenama, najprimitivniji vid najprimitivnijeg kapitalizma, je objavljen, jer sa cammeom suživota nema!!! Ili on ili mi…
Kaznena prijava? Će umrem od smešku. U ovoj čudnoj zemlji sve je moguče. Mislim da se taksisti , koji su život dali za ovu zemlju u Domovinskom ratu sada okreču u grobu!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo je tekst uz prijavu koju sam u nedjelju ujutro poslao inspektoratu i komunalnom redarstvu sa fotkama balavca koji vjerojatno ni vozačku nema, čača mu valjda ne da auto pa on malo po noći taksira u Cammeu... šteta pa ne mogu uploadati i fotke...interesira me dalji razvoj događaja... Dal\' ga roditelji traže? Ovaj Cammeov vozač snimljen jutros, 10.07.2011. godine na radnom mjestu kod \'Mosconija\' kako vozi Cammeov taksi ZG-8137-EJ (interna oznaka 037) bez obavezno istaknute dozvole i licencije pod vjetrobranom - oborio je Guinessov rekord – premda nevjerojatno mlad, uspio je steći tri godine vozačkog iskustva, savladati Oktavijine policijske konje, postati vozač profesionalac i položiti neprolazni poseban ispit za taksi vozača u gradu Zagrebu, a najnevjerojatnije postignuće mu je beneficirana starost od najmanje 21 godine života. Mladac je stidan jer ga roditelji vjerojatno traže, a i Cammeova osiguravajuća kuća želi mu odati posebno priznanje.