Gužve i nesreće usporavaju promet u Zagrebu, najgore stanje je na Slavonskoj aveniji
HAK javlja i kako je pojačan promet na gradskim cestama i obilaznicama. Usporeno se vozi na zagrebačkoj obilaznici (A3) između čvorova Lučko i Jankomir u smjeru Bregane i kod čvora Ivanja Reka (A4) u smjeru Slavonske avenije.
Komentari 16
Kaj veli Senf, je li ofarbao klupice u dugine boje?
Kada se pokušava od velikog grada napraviti ogroman grad i kada država ulaže prvenstveno u doseljavanje građana u Zagreb, onda mora biti gužva. U Slavoniji nema gužve.
ja sam na posao došao za 15 minuta. biciklom.
To je tako kad se ne ulaže u infrastukturu,ne proširuju se ceste,ne deniveliraju se raskršća itd.Obično se kod ulaza u veće gradove grade mostovi i prilazne ceste sa 6 i više traka da se rastereti i na vrijeme preusmjeri prometet a ulaz u Zagreb sa svih strana se sužava u 2 trake odmah sa autoputa .Kad su radili Jankomirski most vjerovatno su imali gotov projekt 50 godina u ladici umjesto da su odmah izgradili most sa 4 ili 6 traka da se ne bi sužavalo sa 4 trake u 2 i normalno da dolazi do naglih usporavanja opasnosti od sudara isl situacija.
Sve su to krive Klimatske promjene.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zagreb je jednostavno prerastao sam sebe .Ceste su iste kao prije 40 godina a auta ima tri puta više.Samo jedan primjer,u Sesvetama nadvožnjak preko pruge , preko puta bivšeg Europatrade ,samo dvije trake .Kolona zna biti čitavom ulicom Ljudevita Posavskog,znači oko 2 kilometara.Nadvožnjak je isti kao i prije 40 godina,a samo u Sesvetama živi preko 80000 stanovnika, skoro kao jedan Osijek.To je samo jedan primjer.Takvih je pun grad.A zgrade niču na svakom koraku,kvadrati sve skuplji a infrastruktura nikakva.