Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 19
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Nagrada
Povratak na članak

Električni bicikl proglašen inovativnim proizvodom godine

Dodjelom nagrade potvrđuje se jedinstvenost dizajna i posebnosti električnog bicikla Bioplanet Bike koji smo namijenili globalnom tržištu, istaknula je Sandra Mikulić, direktorica tvrtke Bioplanet

Komentari 20

Avatar arcanius
arcanius
16:58 26.10.2012.

ako će se podavati sa tom zadnjom suspenzijom, takvim okvirom i vilicom: sretno.... ja ne kupujem.... puno bolji okvir sa više prihvata raznih nosača + bolja vilica + elektro set = 10 000kn.... i da ne bu zabune, rijetki se bicikli proizvode van Kine i Tajvana.... uključujući dijelove....

VL
ZK
zkrndija
12:55 27.10.2012.

prosvijetli me, molim te, gdje i što točno možeš kupiti za 10000 kuna? ja sam slagao bicikl i samo dobra baterija 48V 30Ah me koštala oko 8000 kuna, bez BMS-a gledao sam jučer Pevecikl za 3800 kuna, s motorom od 180W i olovnom baterijom 36V 7 ili 8 Ah meni je bilo malo 1000 W, što mislim da je solidno za ravnije krajeve ovaj Bioplanet ima 750, ali ima reduktor, a koliko znam, projektirali su ga ljudi koji prodaju motore i bicikle u SAD i prilično su poznati, čak su proizveli motor koji je skinuo brzinu od oko 140 km/h, a imam ga i ja na svom zadnjem uratku s kojim se (sa smanjenom snagom) već nekoliko mjeseci vozim po brdovitoj Rijeci i okolici :)

VL
ZK
zkrndija
12:58 27.10.2012.

arcanius, bicikli sličnih i slabijih performansi ovom Bioplanetu se uredno u Njemačkoj prodaju za puno više eurića, pa mi to nije jasno.....ako imaš nešto bolje stavi kakav link

VL
FR
Frodo
20:23 27.10.2012.

Kao vlasnik elektrobicikle želio bih podijeliti svoja iskustva. Više od 5 g. tražim po netu što se nudi, kako se to radi vani i u nas i koliko to košta. Kako sam prije nekoliko mjeseci konačno dao ugraditi električni set u svoji MB i već ga duže vremena vozim kao električnu biciklu sa 1.000W Goldenmotorom, 48V 12AH LifePO baterijom (prešao sam preko 1.000 km u 3 mjeseca po brdovitom Splitu), mislim da mogu reći nekoliko korisnih stvari. Kod ugradnje tako „skupe igračke“ meni je bilo najbitnije da imam nekoga u Splitu tko se profesionalno time bavi, a ne da zbog sitnica, malih problema ili bilo čega drugog šaljem cijelu biciklu na drugi kraj Hrvatske, što košta poprilično. Čekao sam dugo na ugradnju i dočekao jer se u Splitu otvorio takav dućan. Glavna odlika tog dućana je (NE radim kod njih!) da je to Custom-Elektrobike Shop jer svatko može donijeti svoju običnu biciklu i od nje se napravi Custom-elektrobicikla.

VL
FR
Frodo
20:23 27.10.2012.

E sada, ovaj clanak izobiluje, u najmanju ruku, čudnim tvrdnjama i stoga idemo redom: 1) HRVATSKI... Ne razumijem što je točno hrvatsko u cijeloj toj priči (plaćenog članka?)? Rama, elektromotor, pedale, motor...? Prerađivanje i/ili prilagođavanje kineskih/tajvanskih motora? Pa elektromotor jee star preko 100 godina! A kinezi su daleko ispred nas. Koliko mi to shvaćamo, priznajemo sebi ili ne, to je druga priča. Uopće ne sumnjam da je navedeni gdin. Sučić pametan i da ima dosta znanja, ali opet – što je to točno izumio, a da već ne postoji u svijetu i/ili kod nas? To što Hrvatska „kaska“ za svijetom u mnogo čemu, pa tako i u osviješćivanju, čitaj čuvanju okoliša, nije nikakvo čudo. 2) „IZUM“? Što je točno „naš izum“ u cijeloj priči? Što je točno naš čovjek izumio (ne tvrdim da nije)? Stvarno nije jasno prikazano! U članku je navedeno da je pokrenuta proizvodnja „vozila“. Valjda se misli na električne bicikle? Jer pojam „vozilo“ se da poprilično rastegnuti.

VL
FR
Frodo
20:23 27.10.2012.

3)“PREDNOSTI HRVATSKE BICIKLE“ – težina je „samo 27 kg“? Pa tolika je inače težina većine elektrobicikli koje imaju LiFePO baterije koje su lakše. Ako već govorite o konkurenciji čije su elektrobicikle „čak 42 kg“ morate informirati čitateljstvo da su to bicikle sa običnim olovnim baterijama (iste se ugrađuju i u UPS-e za računala) koje su dosta teške i više se skoro i ne ugrađuju u el. bicikle. Ili se može govoriti o duplom elektromotoru na jednoj bicikli, kao što se može napraviti sa svakom običnom biciklom. Pa moja totalno nabildana Ne-tvornička bicikla, sa svim mogućim gadeterijama, lampama naprijed i nazad, velikom torbom, LiFePO baterijom, 1.000W Goldenmotorom je teška samo 31 kg! Stoga bi bilo fer reći: mi uvozimo LiFePO baterije koje su puno lakše od olovnih. Ako ćemo se „natjecati“ tko ima lakši, pardon, lakšu biciklu, mogu tako izvući činjenicu da postoje LAKŠE elektrobicikle od „naše, hrvatske“. Tako imate sklopljive sa 250W motorom čija je sveukupna težina, zajedno s baterijom, samo 21 kg!

VL
FR
Frodo
20:24 27.10.2012.

4) „HRVATSKA BICIKLA IDE 45km/h“? Možda govorite o „top brzini“ nizbrdicom, a ne o konstantnoj jer s motorom od 250W nikako ne možete postići 45 km/h. Ako čak i isprogramirate motor na 750W, teško da ćete doći na ravnome do 45 km/h bez pedaliranja. 5) SPECIFIKACIJE??? U cijelom članku fali toliko tehničkih specifikacija da ne znam odakle početi. Ali to se da donekle nadoknaditi odlaskom na stranice firme koja se reklamira... pardon, koja je predstavljena kao nešto neviđeno, nečuveno u svijetu. Na stranicama se vidi da je motor 250W-750W, a baterija je LifePO. Koliko je W i VA ta „hrvatska baterija“ (kineska!)? Skinuo sam promo materijal hrvatske firme i vidio da na bicikli nema elektromotora, ili barem tako izgleda. Ako ima, najvjerojatnije je smiješten u sredini bicikle. Mogli ste tu činjenicu navesti. Koji je točno proizvođač motora? Kolika je cijena svakog dijela elektrobicikle – baterije, recimo, kad ode? Lijepo je govoriti i nabrajati činjenice koje nekome idu u prilog, ali treba gledati malo šire :-) i dati kompletnu informaciju.

VL
FR
Frodo
20:24 27.10.2012.

6) CIJENA – Istaknuli ste da je cijena od 13.999kn. Koji su točno ti „dvostruko skuplji bicikli“ koji su „do sada bili na našem tržištu“? Po vasem, ispada da do sada nije uopće postojala niti jedna električna bicikla jeftinija od 13.999kn, što nije istina! Za cijenu koju ste naveli, kupac u Hrvatskoj može kupiti: A. NJEMAČKI pedalec – tvornički, a još mu ostanu cca 1.000 kn za piće :-) B. 2x (dvije!!!) Custome-Made električne bicikle!!! Ja sam svoj elektro-komplet platio 6.300 kn + 1.600 kn bicikla (spuštena sa 4.000!) = 7.900 kn! Stoga za jednu takvu „hrvatsku elektrobiciklu“ ja mogu kupiti dvije puno bolje i jače elektrobicikle. Ili mogu uzeti jednu „zvijer“ sa 1.000W motorom i 10VA LifePO baterijom + jednu sklopivu elektrobiciklu sa isto 1.000W motorom i istom takvom baterijom. Tko je tu lud?

VL
FR
Frodo
20:24 27.10.2012.

7) USPOREDBE. Usporedbe koje su naveli ljudi sa izreklamiranog članka NIKAKO NE STOJE! Kad već uspoređujete svoga (hrvatskog) sa tuđim (američkom), ili kruške i jabuke, dobro je napraviti detaljnu usporedbu – zašto jedna bika košta $10.000, a druga, „puno bolja“, samo $1.899! Samo odite na stranice tih proizvođača i sve će vam biti jasno. Ovako, preko HR novina.. teško. 8) TESTIRANJE – Volio bih vidjeti testiranja provedena na ovom bikom – koliko se može proći jednim punjenjem, koliko struje troši punjač prilikom punjenja, itd. Jeste čuli za Youtube? Pa dignite videa tamo da vidimo to "čudo od tehnike" koje još nitko nije ni sanjao, a kamoli vidio. Cijenim svačiji trud i ideje, ali iz ovog članka se UOPĆE ne da iščitati koje su točno te ideje i što je točnonaše, hrvatsko. Ja bi JAKO VOLIO da i mi imamo nešto svoje, kao mađari koji proizvode Gepida elektrobicikle (koštaju duplo u nas!). Ali, nažalost, uz ovako „lopovski podešenu“ državu – jako teško.

VL
FR
Frodo
20:25 27.10.2012.

Dakle, ako je ovaj bicikl "inovacija godine" ja sam avion!

VL
Avatar Torento
Torento
21:55 27.10.2012.

TAKOOOO JEEEEEE, Frodo. Popljuj domaću industriju. Neka i dalje sve uvozimo. Neka naš novac ode u EU i Kinu i više se nikad ne vrati, a mi se samo zadužujmo. Zbog takvog razmišljanja, u RH je sve gore i gore. Nedaj Bože da neki naš čovjek u RH uspije s radom i inovacijama. FUJ, FUJ. Lako kinezu jeftino proizvesti kad ima diktatorske uvjete: ne plaćaju se patenti, nema ljudskih prava, nema zdravstvenih i socijalnih prava, nema zaštite okoliša, a energija i sirovine su subvencionirane. Hajdemo uvesti u RH diktaturu , pa ćemo biti jeftini ko Kinezi.

VL
BO
Bioplanet Orbit
12:50 28.10.2012.

Frodo..... Konkurencija? Nemamo mi konkurenciju u HR. Dao si truda napisati puno toga u copy-paste modu. Da se razumiješ u električne bicikle skužio bi, a izgleda da se ne kužiš ni u obične bicikle.... Izgubljen u prijevodu.... Hahaha Evo tii mali tip.... pogledaj okvir bicikla i pronađi što to BB IMA a OSTALI NEMAJU ako se toliko kužiš u "vozila" (da ti pomognemo nije suspenzija, nije integrirana baterija, nije centralno smješteni motor...)

VL
FR
Frodo
13:58 28.10.2012.

@Bioplanet Orbit - pricate bez veze. Dajte DOKAZE o tvrdnjama koje iznosite! Nemojte mi pomagati. Dobro se ja razumijem, mozda u nekim segmentima i vise od vas. Sta se, dakle TOCNO, vi izmislili??? JEDNO VELIKO NISTA!

VL
FR
Frodo
14:01 28.10.2012.

@Torento - ma je si ti lud? Ja sam postavio vrlo jednostavno pitanje: SAT JE TOCNO naše, domaće? I dalje bez odgovora!!! A ako ti živiš u oblacima i misliš da će država, koja je davno skinula gaće stranom bankarskom sustavu, nešto podpomoći domaćoj proizvodnji - DEBELO SE VARAŠ! Sve je rasprodano, samo javnost nije upoznata do koje mjere. Ostale su nam šume, vodu i neka vrlo atraktivna zemljišta. Dakle, ako te boli šta češ jednog dana raditi za kineza, nemoj kriviti njega (kineza) nego svoju i našu pasivnost. Lako je doma sjediti u kauču i mrmljati ispod brka.

VL
FR
Frodo
14:14 28.10.2012.

@Bioplanet - uopce niste odgovorili na niti jedno pitanje: pa gdje je taj famozni, nevidljivi bicikl? Gdje ga skrivate? I s takvom previsokom cijenom krecete u osvajanje trzista? Puno toga skrivate i stoga ta nagrada mi se cini debelo podmazana :-)

VL
FR
Frodo
14:18 28.10.2012.

@Bio..nesto - LAŽETE da ne postoji konkurencija u Hrvatskoj! Debelo lažete! Jer, osim uvoznik proizvoda, gotovih ili samo kitova, postoji i HR firma koja SAMA PROIZVODI električne bicikle velikom snagom i ih skoro sve izvozi jer su preskupe za naše tržište. Njihov je motor cca 4.5kw. Prema tome - NE LAŽITE! Čim nađem web te firme, poslat ću vam ga da vidite da ljudi nešto rade, proizvode, za razliku od vas!

VL
BO
Bioplanet Orbit
07:27 29.10.2012.

@Frodo.... Motor od 4,5kW? Pa s time ne smije na Karlsplatz u Muenchenu! Ako znaš EU regulativu onda nema potrebe za daljnjom raspravom. Prati nas na FB.... tamo imaš slike iz proizvodnje u Slavonskom Brodu..... Nevidljiv? Pa bio bi preskup onda.... Ako želiš znati po čemu je jedinstven u svijetu skini letak s www.bioplanetbike.com i pogledaj razlog br. 1

VL
PK
pkristo
10:37 29.10.2012.

Evo jednog zanimljivog domaćeg proizvoda: http://artas.hr/vozila/elektricni_bicikli.htm po znatno nižoj cijeni, s vrlo kvalitetnom osnovom (donorski bicikl renomiranog njemačkog proizvođača), s puno većim kapacitetom LiFePO4 baterija, većom snagom, regenerativnim kočenjem (zahvaljujući kojem izlet na Sljeme i natrag košta kao vožnja po ravnom - po ravnom troši oko 9 Wh/km, a izlet na Sljeme i natrag oko 10 Wh/km; uz bateriju od 700 Wh izračunajte si sami domet) i sl. Baterijski članci su kineski, ali su tu sastavljeni u bateriju s BMS-om, a i sva elektronika je domaća baš kao i elektromotor s HAL senzorom. Milina za voziti.

VL
BO
Bioplanet Orbit
10:49 29.10.2012.

@pkristo... ah, ti ga sad ode u krajnost! Što će Frodo reći tek na donorski bicikl? Šta je tek tu domaće? Ruke? ;-) Treba razlučiti kitove od serijske proizvodnje jer Bioplanet može proizvesti 10.000 Bajkova dok Artas nemre.... Bilo bi dobro da mogu radi svih nas ali sa ovom državom nije to moguće... Kako da kažemo.... vrijeme će pokazati svoje...

VL
PK
pkristo
11:23 29.10.2012.

@bioplanet - Artas koristi domaći motor i kontroler i svu elektroniku. Je li i vaš motor hrvatske proizvodnje? Osobno radije bih njemački okvir renomiranog proizvođača. Ali i vama želim uspjeh! :) Svako dobro.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.