Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Dugujete li za vodu, možete sad doznati i preko Vibera

Aktivirali su dodatno i aplikaciju Moj zagreb, gdje se s agentima mogu razmijeniti i dokumenti, ali i, primjerice, kupiti karta za parking
25. studenoga 2017. u 16:01 3 komentara 1322 prikaza
Pogledajte galeriju 1/2

Kako tipkate s frendovima, sad možete i s Holdingom. Sve najvažnije platforme za komunikaciju nabavili su za drugi rođendan svog pozivnog centra, pa ih se sad o, primjerice, odvozu otpada ili dugu za vodu može pitati i putem Vibera, WhatsAppa, ali i na chatu Facebooka, popularnom Messengeru.

Tramvaj NOVI ZET-OV SUSTAV Preko aplikacije kupite kartu ili pokaz, može čak i na kredit

Bandić je dobar agent

Već sad na dan nazove ih oko tri tisuće Zagrepčana, pa su nove platforme bile sasvim logičan korak, kažu u Holdingu, u čijem call centru na Autobusnom kolodvoru trenutačno radi dvadeset operatera. Dostupni su 24 sata na dan, a u slučaju da određeni poziv propuste, nazvat će povratno. Ide li sve po “pravilima službe” provjerio je jučer i gradonačelnik Milan Bandić, koji je problem riješio – šunkom.

– Recite – javio se na telefon Zagrepčanki koju je zanimalo mora li platiti kaznu za parkiranje. Ako je prva, objasnio joj je, to je “samo žuti karton”.

– Mirno spavajte, kupite šunku za to – što da radi s novcem koji ipak neće morati uplatiti na račun Zagrebparkinga, predložio joj je gradonačelnik, koji je od djelatnika pozivnog centra za “fuš” koji je odradio kod njih dobio samo pohvale. Brz, koncizan i točan bio je Bandić, baš kao što svaki agent mora biti, zaključili su. A kako odgovara na poziv, pratila je i predsjednica uprave Holdinga Ana Stojić Deban, koju u call centru svi prepoznaju po glasu. Jer upravo je ona ta koja najčešće okreće broj 072 500 400, a poslat će, kaže, sad i pokoji Viber.

Početak integracije

Osim telefonski i porukama, sve odgovore iz podružnica trgovačkog društva moći će se dobiti i putem aplikacije Moj Zagreb, kojom su se dosad mogle prijaviti problemi koje bi Zagrepčani uočili po gradu, poput rupa na cesti ili smeća oko kontejnera na zelenim otocima.

– Digitalna platforma omogućuje i razmjenu datoteka pa osim uobičajenog pitanja ili odgovora, komunikacijski kanal služi i za razmjenu dokumenata – objasnio je voditelj pozivnog centra Tomislav Jurić. Konkretno, to znači da će se putem aplikacije sada moći zatražiti ZET ispričnica, kupiti, primjerice, mjesečna parkirna karta, dojaviti stanje plinomjera, ali vidjeti i slobodna mjesta u gradskim vrtićima, dijelove grada koje pokriva besplatni WiFi ili pak, po broju istaknutom na vratima automobila, provjeriti ima li određeni taksist valjanu taksi dozvolu. Novosti koje su uveli, kažu u Holdingu, tek su početak integracije svih usluga društva.

Zagreb: Svečano otvorenje BMW Tomić City Storea Otvoren Tomićev salon Bandić: Kad ja odem u penziju, kupit ću BMW na struju Slavlje u Vidovcu Pozvali Bandića da baci lopatu za svaki rođendan Čekaonica Umjesto odlazaka doktoru Uz pomoć aplikacije otvara se bolovanje i dobivaju nalazi

Najneobičnija pitanja

- Koji su proizvodi na akciji ovog tjedna u pojedinim trgovačkim lancima?

- Hoće li, zbog vjetra, poletjeti avioni i plove li trajekti po takvom vremenu?

- Na novom se mobitelu ne mogu spojiti na internet, koji je razlog tome?

Najčešća pitanja

- Komunalije, odnosno stanje računa i podaci za uplatu, dostave očitanja vodomjera

- Vozni redovi, stanje u javnom prijevozu, posebne regulacije, rezervacija karata

- Dojave građana o oštećenjima i incidentnim situacijama

Gorenje gastro radionica
Gorenje gastro radionica
U suradnji s Večernjim listom i Gorenjem još je jednom otvorena Kuhaona
  • ante92:

    A kako se troše naši novci od poreza nemožeš doznati niti ako si u USKOK-u. Veliki napredak.

  • Deleted user:

    A viđe hibridnog bosanca!

  • Avatar liquidsky
    liquidsky:

    Veliki Vođa bez sumnje je sam osmislio i programirao aplikacije za sve ovo. Usput, poklanja i šunke. Koja ga majka ne bi poželjela za svoju kći usidjelicu?