Detalji nesreće u Zagrebu: Vozač se nije zaustavio kod znaka trokuta, poginuo romobilist
Dolaskom do kućnog broja 10A Branimirove ulice vozač auta nije se zaustavio kod prometnog znaka „Raskrižje s cestom s prednošću prolaska“, već je nastavio kretanje.
Komentari 34
Na znak trokuta vozač se nije dužan zaustaviti, a romobili nisu osvjetljeni na nikakav propisani način. Uz to jure i po 50 km/h. Kada je mrak, nema šanse da ga vidiš. Vozač je kriv, ali su isto tako krivi i zakonodavci koji nisu u stanju regulirati novo prijevozno sredstvo i njegovo ponašanje na ulicama.
Sreća ide zima pa će biti sve manje biciklista koji se niti ne zaustavljaju na pješačkim prijelazima, a većina njih niti zna prometne znakove kada voze kolnikom.
Baš me zanima je li romobil imao upaljeno svjetlo i kojom brzinom se je kretao.
Nespretno napisan naslov.R.I.P.
Vozila isključiti iz prometa za koja nije obvezno polaganje vozačkog ispita
Nevezano za ovu situaciju, gdje zbog novinara ne kužim tko je kriv, evo jedna moja situacija sa električnim romobilom. Imao sam namjeru preći zebru (bez semafora) na Ilici kod Gundulićeve. Pogledam lijevo prema Trgu i vidim dosta delako romobil koji vozi od trg po tramvajskoj pruzi, znači tamo na dijelu gdje niti automobili ne voze osim dostavnih ili ako netko tamo stanuje. Mogao sam krenuti preko zebre, ali ipak stanem jer ne mogu procijeniti koliko brzo ide. No kad sam okrenuo glavu desno vidim da je iza mene već starija gospođa krenula. Vozač romobila je doletio i skoro pokupio gospođu koja je već bila skoro na pola zebre. Brzina mu je bila sigurno 40-50 i kao slalomaš ju je izbjegao. Žena je imala puno pravo prelaziti na zebri i on je bio daleko, a vozio brzo. Niti to mu nije bilo dovoljno nego je još psovao gospođu. Eto to je kultura vožnje. Kao i biciklisti koji ne puštaju pješake ili se voze po tramvajskoj po suprotnom smjeru pa ga ne očekuješ i ne vidiš.
Na tom križanju sam uvijek posebno oprezan jer se često ne poštuje prednost prolaza. I sredite si naslov, kontradiktoran je tekstu.
Znači 21 sat, mrak, kamikaza bez svjetala sa slušalicama u ušima ti naleti na cestu 30 na sat i ti si kriv.
"Detalji nesreće u Zagrebu: Vozač romobila se nije zaustavio na trokutu, poginuo je"
Zar el. romobili smiju voziti po kolniku. Osim toga obvezatno se staje na znak stop, a na trokut to nije obvezatno.
Tko nije stao? Da li je skuter ili romobil?
Puno nas je na cesti, jednostavno rečeno čak ni šetnja gradim nije više kao što je bila, a svi nekuda žurimo jer od polaska već kasnimo, mada ne znamo ni sami gdje srljamo.
Bilo je pitanje vremena kada će početi ginuti romobilisti .Nisu uočljivi , nemaju ni opremu ni signalizaciju da bi se kretali cestama , prebrzi su .......
Svaki dan automobil nekoga ubije , pod hitno zabraniti automobile
Kad si kupim mali romobil o sta cu letit s njim .
U HR i italiji obzir za pješake i bicikliste više nalikuje maloj aziji nego europi.
Roditelji, ovo je samo još jedan u nizu dokaza. Ako sam uspjela spasiti samo jedan život, već sam napravili puno, a znam da jesam jer trošim svoje vrijeme godinama pisajući koliko je opasno mladima vožnja na 2 kotača. Skuteri, romobili, motocikli su izuzetno opasni i šanse da poginete na njima su ogromne. Ne zbog vašeg ponašanja u prometu nego zbog neodgovornog ponašanja vozača automobila i kamiona. Bacite te sprave na 2 kotača, spasite život, on nema cijenu.
Zašto žuti karton? Molim novinara obrazloženje, za ovo ću ja vas prijaviti, niti sam vrijeđala niti sam psovala niti sam nešto krivo rekla. Samo konstatacija - Za te električne romobile treba uvesti neku vozačku dozvolu ako se misle voziti po cesti
NEZNALAČKI naslov, “trokut“ ne zahtjeva obavezno zaustavljanje. On ima svoje obveze. Zato postoji znak “stop“
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bit će toga sve više, voze se neoprezno, prelaze s pločnika na kolnik kako im dođe, ne poštuju znakove, nitko od njih nema ni kacigu na glavi čime su posebno ranjivi, tako da vjerujem da je ovo tek početak.