Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Dežurni telefon
Povratak na članak

Danonoćna kontrola temperature uz ugrađene razdjelnike

Na vrućoj liniji novog izdanja Dežurnog telefona gradske rubrike jučer je dežurao direktor HEP Toplinarstva Robert Krklec

Komentari 4

MR
mrnmarina
22:44 12.09.2014.

Puno riječi, odgovori nikakvi.

VL
Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
20:50 12.09.2014.

Koliko teksta a sve je moglo stati u jednu rečenicu: MANJE TOPLINE A NIŠTA NIŽI RAČUNI.

VL
Avatar messerschmidt
messerschmidt
09:19 14.09.2014.

Onaj tko se odvoji ne mora plaćati troškove toplinske energije samostalne uporabne cjeline, a u te troškove spada i zakupljena snaga. Znači, odvojeni ne plaća ništa više osim pričuve. Nadalje novim zakonom o distribuciji toplinske energije se više ne predviđaa mogućnost smanjenja režima u toplinskoj podstanici, dok je stari zakon to predviđao. Ugradnja kalorimetara jeste skuplja, tri do četri puta, ali pretstavlja trajno rješenje koje se kroz uštedu vraća kroz 4-5 godina. Kod kalorimetra djelovanjem na ventile radijatora, stvarno možete bez nauke smanjiti potrošnju, jednostavno kao da odvrćete pipu na lavabou, pa sukladno tomu imate potrošnju, dok se kod razdjelnika svaki mjesec čudite ko pura dreku kako to da imate takav račun, a pritezali ste.

VL
AY
ayago
20:14 19.03.2015.

Evo da s vama podijelim naše iskustvo s firmom Brunata. Jako smo nezadovoljni s uslugom, njihovom organizacijom i načinom na koji se brunata odnosi prema korisnicima / svojim klijentima. Upozorenje svim koji će ugrađivati razdjelinike i termostatske ventile jer kadkad izaberete firmu koja će vam to voditi više to ne možete promijeniti, i oni će vam to voditi i naplaćivati uslugu godinama. Njihov osnovni posao je da brunata uređaji očitavaju i pošalju ukupno potrošene impulse na obračun svaki mjesec. Od 4 radijatora u stanu, 1 i to u najvećoj sobi gdje se i najviše impulsa potroši, brunata uređaj ne šalje podatke u sustav, nego samo očitava. I ako to brunata tek nakon 6 mjeseci riješi to znači da će vam se impulsi od 6 mjeseci ukupno zbrojiti u jednom mjesecu. A taj vam broj užasno puno povećava omjer u odnosu na ostale stanare pa ćete na kraju platiti više nego što se potrošlili u tih 6 mjeseci da je uređaj javljao kako spada podatke u sustav. Podatke je lako provjeriti kad se ulogira u sistem brunata.hr s korisničkim podacima. Nakon što to ne funkcionira mjesec i pol sam im javio, brunata na to nije nikako reagirala. Nakon dva tjedna opet zovem, korisnička podrška u brunati kaže da imaju to već zavedeno da sam javio od prije, i evo sad će opet napisati prijavu i da će nas netko kontaktirati. Nakon mjesec dana opet ništa. Pa opet zovem. I tako unedogled. Ja živim u hrvatskoj cijeli život i naučen sam na hrvatski način odnosa prema korisnicima, poslovanje i sve ostalo.... ali za način i stvari koje brunata izvodi su nevjerojatni. Ugradili smo razdjelnike i termostatske ventile na radijatore prije sezone grijanja. Ugadnju je izvršila Brunata, izabrali smo brunatu jer kad se gledaju cijene od svih ponuđača svi su tu negdje, trebali smo možda više obratiti pažnju na iskustva drugih korisnika. Prvo već kod ugradnje se pokazalo kako aljkavo i loše odrađuju svoj posao. Ne krenu od dogovorenog datuma, kasne u tim danima kad treba ugradit, pa započnu ugradnju .... pa se to sve oduži al to je najmanji problem jer je to tako sa svim majstorima. Nisu u par stanova zategnuli kako spada ventile koje su ugrađivali pa je 3 stana bilo poplavljeno kad se punio sistem zgrade s vodom. Meni je na jednom radijatoru ventil tako sitno pustao vodu da sam skužio tek nakon dva tjedna jer je sve postalo vlažno okolo. Po stubištima zgrade imamo radijatore, koji su isto dobili brunata ventile i trebali su ih blokirati na 1 što je oko 18 stupnjeva. Ja ne znam kako ta Brunata vodi svoje ljude i kakav to management ima brunata, al to izgleda kao lud, zbunjen i nenormalan. Pola radijatora je stvarno bila blokirana na 1., a ostalih pola: ovaj je blakiran na 5?!, drugi na 3, onaj se vrti na sve strane... ovaj dio stubišta pokušava postić tropsku klimu... Brunata pet mjeseci izigrava predstavnika stanara zgrade, koji ih pokušava da ponovim 5 (pet) mjeseci dovući da riješe i poprave ono što su trebali napravit kako spada u startu. Brunata je dobila dosta novaca od naše zgrade koja ima 6 ulaza, i sve joj je plačeno već odavno. Predstavnik stanara zgrade je već lud ne zna šta bi rekao, uglavnom rezultat svega je da ima još jedan ventil na radijatoru u stubištu koji se vrti na sve strane. Ima i drugih firmi koje ugrađuju razdjelnike i termostatske ventile na radijatore, razmislite dobro prije nego se odlučite koga ćete izabrati, nije sve u cijeni. Pazite da vam ne prodaju maglu ipak su to hrvati u firmi Brunata.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.