Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 110
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
čuvajte živce

Danas se očekuju gužve. Za vrijeme špica izbjegavajte rotor i prilazne ceste

Nova regulacija prometa zbog zatvaranja rotora
Foto: Luka Stanzl/Pixsell
17.12.2018.
u 06:45

Prvi dan nove regulacije prometa neki su brzo “sjedali” na trubu zbog zbunjenih vozača jer, tvrde, “sve lijepo piše”

Čekajte, a kamo sad? Moram prema autocesti, jesam dobro? – svoj odgovor vozač crvene Corse jučer ujutro nije dočekao jer, dok je on za smjer odlučio ispitivati radnike koji su netom prije postavili znakove kojima su za promet zatvorili remetinečki rotor, iza njega se stvorila kolona nezadovoljnih vozača. “Sjeli” su na trubu jer, kako su mu dovikivali kroz prozor, “sve lijepo piše”.

Navikavanje na regulaciju

I zaista, obilazni pravci kojima će Zagrepčani, a i svi ostali koji u metropolu stižu s autoceste preko ulaza “jug” i više su nego jednostavni. Barem što se tiče poteza istok-zapad i obrnuto, na kojem su se od kolovoza gradile privremene prometnice. Iste one na koje su automobili pušteni jučer, nešto nakon 9.30 sati, kad je i službeno najveće čvorište u gradu na koje dnevno stiže sto tisuća vozila, zatvoreno radi rekonstrukcije.

Galerija: Pogledajte karte koje će vam pomoći da se snađete kada se zatvori rotor

Nova regulacija prometa zbog zatvaranja rotora
1/9

Da vrijeme obnove rotora, koje bi trebalo trajati idućih nešto više od godinu dana, prođe što bezbolnije, istaknuli su još ranije u Gradu, planirale su se ceste koje bi trebale osigurati što bolju protočnost prometa. Upravo tako funkcioniralo je područje oko remetinečkog rotora jučer, unatoč tome što se vozači nisu odlučivali na pritiskanje papučice gasa, pa su se auti na obilaznim cestama uglavnom kretali otprilike 30 do 40 kilometara na sat. Što je i sasvim razumljivo, s obzirom na to da se treba naviknuti i na novu regulaciju.

Pogledajte obilaznice remetinečkog rotora:

– Čini mi se da će to biti dobro. Treba samo “uloviti” što i kako. Ali dobro je označeno kamo treba ići ako želite, primjerice, u centar, a kamo ako želite prema Areni. Sporije će ići promet sad na početku dok ljudi još promatraju znakove i gledaju kamo se trebaju prestrojiti. Nakon toga, valjda će biti sve u redu – rekao nam je jučer Ivica Mandić kojeg smo zaustavili nakon što se “spustio” s Jadranskog mosta. Kako je objasnio, krenuo je iz smjera Novog Zagreba prema Trešnjevci.

– Zapravo je jednostavno. Kod Kajzerice se s Avenije Dubrovnik skrene na privremenu cestu, a i morate tako jer nemate drugih opcija, pa preko Jadranskog mosta dođete do Selske – kazao je Zagrepčanin.

19 autobusnih linija

A baš na lokaciji za koju je rekao da je jedina opcija, u funkciju je jučer stavljen i semafor koji će pomagati uglavnom pješacima jer prijelaz im je to preko prometne Avenije Dubrovnik. Što se semafora tiče, postavljen je još jedan, na Jadranskom mostu. A upravo na njemu, iako je uglavnom cijeli dan prošao bez problema, povremeno su se stvarale gužve.

FOTO: Zatvaranje rotora

Nova regulacija prometa zbog zatvaranja rotora
1/19

– Ljudi ne gledaju znakove pa se svi prije semafora pokušavaju prebaciti u desni trak da mogu dalje prema Jadranskoj aveniji i brzo se napravi kolona – objašnjavali su jučer vozači koje su kontrolirali prometni redari, ali i policija koja je tijekom čitavog dana bila na terenu.

Nastavit će se tako i idućih dana, poručili su iz Grada, upravo kako se oko rotora ne bi događale nepredviđene situacije. A osim prometnih znakova koji usmjeravaju promet, postavljeni su i oni koji vozilima mjere visinu jer na obilazne ceste ona teža od pet tona i viša od tri i pol metra ne smiju. Zabrana je to koja ipak ne vrijedi za dvije kategorije, a to su ZET-ovi autobusi i kamioni Čistoće, dok se ostala teretna vozila usmjerava na čvorišta Buzin, Jankomir i Kosnica. Jer obilaznim će se cestama, osim automobila i kombija, odvoziti smeće, ali i prometovati 19 gradskih autobusnih linija, uključujući i onu 607, koja još od ljeta zamjenjuje tramvaje 7 i 14.

Iako je jučer u prometu sve prošlo više-manje u redu, veće bi gužve mogle nastati danas, s prvim radnim danom od zatvaranja rotora. Podsjetimo, rekonstrukcija glavnog zagrebačkog čvorišta stajat će 350 milijuna kuna i trajati do veljače 2020. godine.

Pogledajte obilazni pravac s Avenije Dubrovnik prema Jadrankoj aveniji

Ključne riječi

Komentara 4

TK
Ten-kre
08:06 17.12.2018.

Ja ne mogu izbjeći rotor da li mi savjetujete da idem iz Karlovca na Sisak pa Slavonski Brod i onda autoputom prema Zagrebu.

GL
glavaticro
06:57 17.12.2018.

A kojim putem da se ide da bi se izbjegle gužve, kad nema drugog puta??

BO
bo2walrus
07:50 17.12.2018.

Jutros prije 7 su oba izlaza iz Trnskog bila zakrčena s nepreglednom kolonom prije malog rotora u naselju. Što će biti kasnije ne želim ni zamišljati. Ljudi koji su planirali zatvaranje cesta i preusmjeravanje cijelog prometa kroz Trnsko nisu bili 5 minuta u susjednim naseljima, da npr. pogledaju širinu prometnica, nedostatak parkirnog prostora, i sl., odnosno da vide da li cesta široka 3,5 m s vozilima parkiranim s obje strane može progutati 10000 vozila dnevno. I idiotu je jasno da ne može. Sad će nam još zabraniti parking na pola cesta, 'zbog prometa'. I naši životi bi trebali stati, jer nitko nije imao vremena sjesti i napraviti plan projekta koji će omogućiti stanovnicima grada da na svom životu ni ne osjete zatvaranje najvećeg prometnog čvorišta u Zagrebu. No, za to treba imati i mozga. Ali, eto, ljudi trebaju biti strpljivi. Zbog čega? Zbog gluposti i rodjaka? Buzz off !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije