Cijene prijevoza se smanjuju, no povećava se zarada vozača
Novi modeli naplate prilično su nepregledni, a upitno je može li se prijedloge uopće realizirati, pogotovo zato što je linijski taksi prijevoz u suprotnosti s postojećim pravilnikom.
Komentari 36
Problem postoji i neće ga biti lako rješiti. Ako netko radi pošteno i propada, a istovremeno drugi radi nepošteno (npr. predstečajne nagodbe) i uspijeva, što se čudimo? Krajnji građanin gleda nižu cijenu (kratkoročno), a istovremeno sami sebi kopamo jamu. Sve ima svoju cijenu, tako i taxi. Treba je propisati na razini grada (npr Munich), ujediniti sav javni prijevoz pod jednu kapu (hž, zet, privatnike - kao i taxi), urediti parkirne cijene, tj. da se strateški odredi smjer razvoja grada i da građani imaju izbor. Ukloniti nelojalnu konkurenciju, dimenzionirati kapacitete da zadovoljavaju potrebe i racionalizirati sustav, te spriječiti "nelojalnu" konkurenciju. Omogućiti uber, car-sharing i ostale varijante, ali strogo kontrolirane, tj. da se ne umanji sigurnost građana.
Tekstopisac gdje nađeš takve podatke ?
Koristim jako mnogo taxi, ali isključivo plavi radio taxi (1717). Usluga je vrhunska, taksisti ljubezni i uvijek spremni za pomoč. Prosao sam cijelu Zap. Europu i jako dobro poznajem situaciju. U Berlinu placam start EUR 3.9 u Zagrebu 1.35. Kilometar voznje u Berlinu je 1.65 u Zagrebu 0.8. Kada nazovem broj 1717 taxi mi je pred kucom za 3-5min. Pa sta hoćete jos vise Zagrepcani. A pametnjakovicima, koji pisu komentare o stvarima o kojima nemaju pojma, bi savjetovao da se prvo upoznaju s temom, a onda pisu. Bolje receno da ne blebeću.
osnovna placa u cammeu 2700kn,pa ja se nebi digla iz kreveta za tak male novce,to je izrabljivanje ljudi...
covjek koji je bio u Osijeku na razgovoru za dispacera za Cammeo na jednom forumu rekao je: uglavnom ocekuje da si mu na raspolaganju 500% (uz placu od 2700 ... ouuuuu jeeeeee), da se izboris za svakog putnika... da svojuu placu zaradis... radno vrijeme je \"8\" sati ali od tebe se ocekuje da ostanes koliko je potrebno 12-14 sati ... nebitno... njegov dnevni trosak po kolima je 360 kn od tebe ocekuje da ces mu donjeti bar duplo... (dakle nekih 50tak voznji da ces imati...)... odgovaras za sve i svasta... prekovremeni se naravno NEPLACAJU!!! i tak to ti je to ukratko... cujem da su vozaci morali donjeti neki papir koji dođe 500tinjak kn... mislim onak--- zali boze truda i vremena PA VALJDA ON ZNA NAJBOLJE AKO JE BIO TAMO!!!
U ovoj državi, u ovom gradu, svi su najpametniji, a većina nema pojma o čemu govori. Da li je itko pitao/pročitao/provjerio kakvu uslugu pruža konkurentska firma u drugim gradovima (ne ono što kaže vlasnik, nego korisnici). I na internetu se mogu naći razni komentari građana Rijeke, bivših i sadašnjih zaposlenika X firme o načinu poslovanja, naplaćivanja, vožnje... Taxi nije svakodnevni prijevoz i nije za sve kategorije građana. Ispada da bi taxi trebao biti dostupan svima. Halo ljudi, hvala Bogu, u Zagrebu postoji besplatan prijevoz za određene kategorije građana, postoje pokazi - mjesečni, godišnji, karte. Ako vam to nije dovoljno, kupite si auto pa se vozite.
dok god u hrvatskoj ima ljudi koji razmišljaju ko linda evangelista (ne dižem se iz kreveta za manje od xyz), nema nama spasa. pa kaj bi svi trebali zarađivati ko menadžeri? pa kolike plaće imaju znanstveni novaci i liječnici stažisti (ako se izbroe za plaćeno stažiranje)? dajte se ljudi spustite na zemlju....
Prije bilo kakvog komentara trebamo se zapitati koliko smo se puta do sada vozili taksijem i koji je tome razlog. Kada to prihvatimo kao realnu činjenicu, onda ćemo sigurno pozdraviti dolazak konkurencije, pa makar i nije iz Zagreba. Ako naši taksisti (a i oni su sve manje naši) sada mogu spustiti cijene, iz toga proizlazi da su nas prije varali, a to je sramotno. O kvaliteti usluge bolje je ne govoriti. Mislim da ću dolaskom novih taksija postati njihov češći korisnik.
Kae šahisti?? Stislo??! =)
\'\' @ 14.10.2010. u 20:08h nihilizam je napisao/la: Taxi nije svakodnevni prijevoz i nije za sve kategorije građana. Ispada da bi taxi trebao biti dostupan svima. Halo ljudi, hvala Bogu, u Zagrebu postoji besplatan prijevoz za određene kategorije građana, postojee pokazi - mjesečni, godišnji, karte. Ako vam to nije dovoljno, kupite si auto pa se vozite \'\' Ako je tako kao što ti veliš, onda nek si naprave svoje ceste, svoja parkirališta, i nek idu u p... m... a ne da mi stoje ispod prozora.
@nihilizam: Da, taxi bi zaista trebao biti dostupan svima iako, naravno, ne svaki dan. Želim Taxi u kojem će taksist RADITI puno radno vrijeme uz pauzu za ručak, a ne uz 17 pauza za šah i telku. Uz poštenu informatičku podršku i GPS taksi može raditi uz bitno manje troškove po putniku. Ne želim plaćati to što je netko zaglavio u prošlom stoljeću.
Ovi neka i dalje štrajkaju. Pozovite taksiste iz Rijeke i stvar je riješena.
slazem se da taxi nije za sve...zapravo, trebalo bi zabraniti voziti se taxijem vecini \"kategorija\" gradjana....staviti npr. zute trake svima kojima to nije dopusteno...mislim, poznato je da u zapadnoj europi - ali i istocnoj, taxi koriste samo oni koji imaju barem tri kreditne kartice i 10.000 eura na racunu... doticni \"komentator\" nikad nije maknuo guzicu iz svoje vukojebine i uvjeren je da je taxi nesto posebno jer ima slovo \"x\" u nazivu...
@zeljka-x - srce, za za koliko ti LIJEZES u krevet? :)
eh da, vječno pitanje... :))
Isti lopov u Rijeci već radi preko 3 godine . Radio sam za njega par mjeseci i upoznao istog te njegovu suprugu ,kćer i sina . Oteo mi je 1000 kuna od mog rada , Platnu listu nikad nisam dobioo , banku mi je sam odabrao , Morao sam krivotvorit večinu vožnji , Večinu računa nisam smio izdavat , a one koje jesam još uvijek imam. Lile Minovski se vuče po sudu radi utaje poreza. A u Rijeci još uvijek više prigovora nego zadovoljnjih mušterija . Ja sam mali čovjek kojem je bio potreban posao u tom periodu , vjerovatno kao i večina ljudi koji u potrazi za kruhom i preživljavanjem sada rade za kostu minovskog i taxi cammeo. Ako se osječate oštečenim ili ugroženim u svom radu , nazovite KOSTU MINOVSKOG na 0992187198 KOSTA MINOVSKI .
http://www.facebook.com/group.php?gid=30055278921&v=wall super je taj cameo....kad vidim sam tu u ovoj grupi kolko su ljudi prevarili i na koji nacin rade odma mi je jasno da tak nekaj firma bez sankcija moze poslovat samo u hr.....zato i jesmo u stanju uu kakvom jesmo a cijene zagrebackog taksija ne odrecuju zagrebacki taksisti nego ured za promet grada zagreba tak da nisu tu oni krivi kolko ih svi napadaju evo jos jedan pametan komentar s jednog foruma o cameu nemam ništa protiv konkurencije, ali po tržišnim cijenama.. u rijeci je dužan 500 tisuća kuna državi (sve se da provjeriti na internetu) vodi se slučaj protiv njegove supruge, odnosno direktorice poduzeča cameo.. isto tako bilo bi dobro da neki neutralni ekonomski stručnjak baci sve na papir i izračuna cijenu prijevoza.. što ako se dogodi da 1200 zagrebačkih taxista se pojavi na burzi i prijavi stečaj.. mislim da bi to bio politički slučaj.. u jednom danu se pojavi 1200 nezaposlenih.. Dogoditi će se slučaj PEVEC, a mislim da je to najmanje kaj državi treba... napominjem da je pevec sa svojim kamionima kompletno uništio privatne prijevoznika... samo me zanima kaj je država dobila tim potezom kaj je to dopustila..
Svarun-srce a kaj misliš koliko tebe takvi komentari kakav si dao zeljki mogu koštati?Samo novaca ili samo zatvora?Ili obojeg?
Ništa novo, taxi udruženje pokušava s još jednom podvalom građanima Zagreba.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Auto Radio Zagreb, dajte shvatite da ste gotovi i da su vam se ne godine nego desetljeća bahatosti, monopola i nadutosti obili o glavu, te da je građanima dosta cijele ove klike, a koje ste i vi dio, koja ih uporno i besramno pljačka. Slikajte si svoje oronule Mercedese, stavite u album za pokazivanje unucima i... by, by!