Cijelo ljeto uređivali tračnice na Savskoj, a sada ih opkopavaju
U ZET-u tvrde da se ne popravljaju nikakvi nedostaci, nego se tračnice, prema projektu, zalijevaju bitumenom
Komentari 27
Sve dok u Zagrebu postoji većina onih koji glasuju za Bandića i njegovu kompaniju, pa onda orgazmički promatraju kako njihov idol nemilice troši gradski (naš, javni novac) na investicije koje su sumnjivog opravdanja, radovi će se se izvoditi pa učinjeno naknadno popravljati i prepravljati. Zahvaljujući letargičnim, neaktivnim i lijenim biračima, Bandić će to činiti i dalje. Bez imalo stida, jer uvjeren je da ga "relativna većina" voli i podržava sve što čini bilo to opravdano, zakonito ili ne.
ne smjeniti.....već ih staviti sa crncima...................................
Nije to samo jedini primjer, napravi pa ponovo raskapaj. Zar niste i sami svjedoci da se neka cesta asfaltira i za samo nekoliko dana, tjedana ili mjeseci, već se bagerima kopa neki novi priključak, zakapa neka cijev, pravi neki šaht ili sl. A cesta se safaltira upravo zbog dotrajalosti, neravnina i pukotina, tako da nova cesta koja se obnovila ili izgradila za samo 2 godine izgleda kao da se ništa nije obnavljalo. To je naša stvarnost. Ništa se ne predviđa za budućnost i da se unaprijed postave sve podzemne instalacije i da nema iznenađenja. Cesta se kopa kada se tko sjeti a nitko ne odgovara jer u zakona nema sankcija za uništavanje prometnice. Postavi se novi asfaltni sloj a slivnici i šahtovi zadrže svoju nivelaciju pa kada prođete autom preko toga, amortizeri, krajnici i stabilizatori moraju se mijenjati nakon 2 godine. A cestarinu plaćamo za komoditet. Nema miloj majci da se netko u Švicarskoj sjeti probušiti asfaltni sloj niti kemijskom olovkom a kamoli bagerima svaki mjesec, zato što oni razmišljaju unaprijed o potrebama i sve instalacije se postavljau odmah na trasi i nema kopanja. A ovo što sada raskapaju u Zagrebu, to su mogli odmah napraviti. Ali nekome valjda odgovaraju novi radovi iz koje kakvih razloga. Ipak smo mi u Hrvatskoj.
A tko kaže da ne idu iz Vodnikove u savsku. Ako nema linije koja tuda tako prometuje ne znači da ne idu
Netko nije svojih par milijuna zgrnuo...nitko to ne radi džabe.
Recimo u njemačkoj takvi radovi traju i po par mjeseci. Ovo kaj Banditos radi je samo isisavanje love od građana grada Zagreba. Tako su i u mojoj ulici napravili asfalt i ne bi vjerovali sa originalnom zakrpom već prvi dan.
Zar su u Vecernjem bas svi Imbecili radovi su poceli od 3 srpnja do 31 kolovoza ja se vozim tom trasom rok za zavrsetak tih radova bio je OSAMNAESTI LIPANJ
Posao treba odraditi pošteno, no sulude rokove koje zadaju ljudi poput Bandića dovode do loše izvedbe,a i cijena je astronomska za 1 km ceste!?
Što bih DRUGO RADILI da nije ovog posla pa treba se od nečega i živit ???????????
Dali je za te radove bio raspisan natjecaj i koliko se firmi javilo na natjecaj ????
I šta na to kaže.gradonačelnik hasanbegović?
A zašto se on postavljao i čije će vibracije umanjivati i na području križanja kojim tramvaji uopće ne prolaze jer iz Vodnikove ne skreću na sjever Savske, nije poznato. :::::: ???????? __ Pa onda "upoznajte": jeste li čuli za "pranje novca"??? __ Kako opljačkati, a da "sve bude sukladno zakonu"??? -- izmisli posao i opravdanje pljake postaje "zakonito" __ Sigurno vam nitko neće pokazati račun za ove radove, a sigurn to nitko ne radi besplatno, a račun za križanje je plaćen. __ Ako nije, onda "ravno" u FINA-u i tražite račun - imate potpuno pravo prema zakonu o javnom informiranju i dostupnosti podataka o plaćanju javnih radova __ A svaki posao i dnevnik radova ima svoj vremenski zapis planiranja i izvršenja kao i predviđenu i plaćenu cijenu.
Javno privatno partnerstvo to je to. Kada nema posla za privatnika onda se pronadje bilo gdje i bilo kada naravno uz gradske novce svih nas.
Previse nalili bitumena preko noci,dok je Bandic spavao.
Hasanbegoviću stani na rep Bandiću i njegovim jaranima i to te može donekle opravdati.
Ništa novo u sumanutom i nekontroliranom trošenju gradskog novaca. U osnovi, sve se događa godinama zahvaljujući samo i isključivo zagrebačkim biračima čiji je prosječan IQ nažalost na nivou dnevne temperature.
pa to su radili bandicevi neposlusni radnici koji ne plesu kako on svira to je novi nacin za dobivanje poslusnosti i glasova bravo bandicu ima jos sta rusiti unistavati u zagrebu samo napred
Šlamperaj i profesionalno neiskustvo dojdeka naplatićavati će se višekratno.......
'da postave'? drugarice novinarko, znaš li ti hrvatski????
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Posao glasnogovornika bilo gdje je "umirivanje javnog mijenja", pa tako i ovo napisano od glasnogovornika nije točno. Poslovi tijekom ljeta služe za isisavanje novaca iz gradskog proračuna i Milan moralna šlapa, to radi svakoga ljeta, pod izgovorom ušminkavanja grada. Tako je posao kakti preko natječaja za rekonstrukciju pruge na raznim mjestima u gradu, dao vjerovali ili ne mađarskoj firmi, koja radi posao za koji nije osposobljena. Sustavno se radi na štetu gradskih firmi i posao se daje vanjskim kooperantima i izvođačima koji ne znaju posao i ne naprave ga dobro. To križanje će se raspasti s prvim niskim temperaturama zbog fušorenja i podignut će se asfalt, oplate ili kocke. Sada to obnavljaju jer su skužili da asfalt od tereta puca i nije fleksibilan, već da je trebalo postaviti specijalnu smolu. Tako će sa niskim temperaturama i sa smrzavanjem popravljati kocke koje će se podići zbog nesposobnosti mađarskim izvođača i kooperanata. Milan moralna šlapa stoji iza pogubnog upravljanja proračunskim sredstvima ovoga grada i davanja poslova vanjskim firmama i kooperantima. Zapamtite to nije kraj popravku križanja koja su kao obnovita ovoga ljeta