Bivši gradonačelnik Kopenhagena stigao u Zagreb pa se neugodno iznenadio!
Zagreb je opasan za bicikliste, u Kopenhagenu je infrastruktura koštala 200 milijuna eura
Komentari 139
dragi gospodine, naravno da bi se mogla urediti infrastruktura za bicikliste , ali naš je gradonačelnik seljačina i kriminalac kojem to nije u interesu. u prvom redu, biciklističke staze ne koštaju puno novaca, pa se na njima ne može pokrast puno love. drugo, bicikli ne zahtijevaju parkiran mjesta tj. garaže (sami se to rekli), pa opet nema prostora za krađu love. treće, milan je seljačina, i ako ne vozite bemve ili nešto takvo niste čovjek. u njegovim očima ste utoliko veći čovjek ukoliko trošite više oktana. dakle, badava vam je čuđenje i šok. ovo je balkan, koliko god se naš kriminalni vođa pravio da smo europski grad.
Neka gospodin Morten zatraži državljanstvo u Hrvatskoj, osnuje stranku i kandidira se za gradonačelnika Zagreba, ima moj glas.
Pogledajte samo biciklističku stazu u Savskoj. Prije godinu dvije je bila promovirana, pa se i Bandić sa veleposlanikom provozao. Sada niti je obilježena niti se po njoj može voziti od parkiranih automobila. Mislim na dio oko Tehničkog muzeja. Bandić mnoge stvari radi samo da se uslika , a poslije kako bude.
Mi žene volimo bicikle ali pomno biramo siceve !
Zašto bi mi radili biciklističke staze kada se klincu sa 16 godina plaća vozački i kupuje auto na kredit!
Koje cudo! Pa opasan je za sve, ne ssmo za bicikliste!
Velika je laž da su Danci ekološki osviješteni. Troše ugljen i zagađuju prirodu više nego što to Hrvatska učini u 10 godina. Kada sam sudjelovao na nekim njihovim projektima, rekao sam im da mi se gadi njihova licemjernost.
Katastrofalno rijesenim prometnim stazama za bicikliste, a ujedno promovirajuci ta ista prometna rjesenja za njih Bandic bi trebao kazneno odgovarati! Kao da se neko dijete igralo po Zagrebu pa iscrtalo gdje se sjetilo staze za bicikliste. Za nepotrebne fontane je bilo novaca, a za sigurnost gradjana u prometu ukljucujuci bicikliste novaca nije bilo. Jos samo kad bi gradjani bili dovoljno osvijesteni i trazili sigurnost za sebe, Bandic bi prestao biti gradonacelnikom i zavrsio na sudu.
Vi sad imate puno malih, nepovezanih staza, to je besmisleno. ::: Evo dokaza da stvarno nema pojma o čemu govori. __ "gardonačelnik" je baš namjerno tako naredio ucrtavanje biciklističkih staza. __ Svijetu pokvareno licemjerno govori istinu - grad Zagreb ima biciklističke staze __ Svijet ne pita jesu li te biciklističke staze funkcionalne, ali objavljuje da je Zagreb city friendly grad. __ To "gradonačelniku" daje "legitimnost" "uspješnog" "gradonačelnika" pa zato i po tramvajima lijepi lažne naljepnice o "prijatelju građana" __ A siguran sam da to Gradonačelnik Køpenhagena ne zna, da nema pojma s kakvim se pokvarenjakom susreću stanovnici i građani Zagreba svakodnevno
Kad su Anka Mrak Taritaš i Milan Bandić glavni kandidati za gradonačelnika u izbornoj kampanji, onda je jasno o kakvom se stanju uma radi u Zagrebu. Nije bolje ni drugdje u Hrvatskoj, pa nam je zato ovako kako nam je.
Čovjek je sasvim u pravu samo što mi smatramo da samo bake smiju vozit bicikl,radije vozimo stare dizelaše i trujemo okoliš.
triba si se provozat malo dalje..ima bi sta vidit..ovako budi sritan da si osta ziv.
Da se političari u hrvatskoj voze na posao biciklima kao Danski ili Nizozemski političari, da vidiš kako bi biciklističke staze bile uređene. Da uređene.. pozlaćene kao nigdje u Europi.
Zagreb već ima te pravce o kojim ovaj govori, jedino što je potrebno je napraviti biciklističke podvožnjake kod petlje na Krugama, i napraviti biciklističku stazu od Kruga do Radničke na strani autoputa gdje je nema
Znamo tko vodi Grad i koliko ima smisla za uređenje istog. Znamo i koliko policija i komunalni redari imaju volje i smisla za provođenje zakona. Ovo su 2 preduvjeta koja bi dovela Zagreb u zadovoljavajuće stanje, a nikad se neće ispuniti. Gradu je bilo normalno oduzeti od pješačke staze kako bi nacrtala traku za bicikliste - koje na kraju ne poštuju niti pješaci niti sami biciklisti jer su preuske. A da ne pričam o onima koji bez problema parkiraju svuda i blokiraju te iste staze. A da ne spominjem prekomjerno širenje terasa kafića i neprimjerena rješenja kanti za smeće. Kako u takvom kaosu nesposobnosti napraviti infrastrukturu za bilo kojeg sudionika u prometu?
Rotor treba da ima prostorni plan da ispod bicilki trebaju proc ispod
mogli bi mi izgraditi infrastrukturu u nekoliko godina,ali nažalost za nekoliko godina nismo u stanju ulit upamet u glavu seljoberima koji odlučuju o tome jer otišli oni iz bosne u bijeli svijet ali bosna iz njih nije i neće nikada
Ma kakvi bicikli, jel čuo taj čovjek za Balkan? Ovdje se samo gazi, biciklisti gaze pješake, a automobili gaze bicikliste. Tko jači taj kvači.
No, što kada je loše vrijeme, kiša, snijeg, hladnoća? ::: U Zagrebu je prošle zime bilo samo tri dana snijega - kiša je padala tijekom ljeta, jeseni i proljeća pretežno preko noći -- a kome je hladno kad pedalira, taj je stvarno bolestan za bolnicu
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
E ti bi da se sad svi vozimo na biciklu. Ja sam se na poniju vozio do četrdesete, jer nisam imao ni za auto ni za motor, što zbog male plaće, što zbog šoka prelaska u kapitalizam, i sad, kad konačno imam pravi auto, ovaj bi me vratio opet na bicikl!.