Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Ekofilozofija

Bitno je čuvati prirodu: Prvi modni eko brend "Druid"

martina zelenika moon
Foto: Anto Magzan/PiXSELL
1/3
18.08.2012.
u 10:00

Multimedijalna umjetnica Martina Zelenika Moon stvorila jedinstvenu modnu marku u Hrvatskoj čiji je cilj biti i društveno korisna

Odjeću modnog brenda "Druid" krase ilustracije ugroženih životinja, a ekofilozofija koja krasi tu modnu marku čini je jedinstvenom u Hrvatskoj.

– Odjeća koju stvaram namijenjena je urbanoj sredini koja je izgubila doticaj s prirodom – kaže magistrica umjetnosti i multimedijalna umjetnica Martina Zelenika Moon, autorica nove modne marke. "Druid" promiče potrebu osvješćivanja problematike u kojoj se prirodni svijet nalazi i promovira ugrožene životinjske vrste. U kolekciji se nalaze majice i košulje sa sitotiskom, hlače napravljene od prirodnih pamučnih materijala vrhunske kvalitete, te torbe, kape i marame.

Serije po 12 komada

– Samim načinom izrade promoviram etički način proizvodnje. Sve je ručne izrade, svi proizvodi napravljeni su u Hrvatskoj, a svi su za svoj dio posla pošteno plaćeni – kaže Martina, koja je projekt "Druid" pokrenula prije godinu dana. Prvu kolekciju predstavila je na prošlogodišnjem Fashion.hru, a trenutačno se njena odjeća, osim na njenoj stranici druid-style.com, može naći u dvije trgovine, "Blau Line" u Zagrebu i u ""GETGETGET concept store-u" u Splitu.

– Radim male serije proizvoda, pa je riječ gotovo o unikatima. Košulje se rade u serijama po 12 komada, nema štancanja, jer moda je ipak umjetnost. Moji proizvodi ne robuju trendu. Riječ je o suvremenom dizajnu za osobe sa stilom koje žele biti pobornici ekologije – objašnjava Martina.

Iz inata

"Druid", koji je ime dobio po svećenicima starih Kelta koji su čuvali prirodu i prenosili znanje, pokrenut je iz inata.

– Rekla sam – baš unatoč svim negativnostima koje nas okružuju pokrenut ću liniju odjeće. Bila je to moja umjetnička potreba za stvaranjem, ali i za željom da budem društveno korisna. Želim širiti svijest koliko je bitno da čuvaš svoj dom, prirodu, zemlju o kojoj ovisiš – rekla je Martina, koja je uložila vlastitu ušteđevinu, a za pokretanje brenda bilo joj je potrebno oko četiri mjeseca neumornog rada.

Njena odjeća dijeli se na liniju za svaki dan, gdje se nalaze majice s grafikama plavetnog kita, gorile i pingvina, čija cijena se kreće od 150 kuna nadalje, a torbice zanimljivih naziva poput "Fleksibilnog organa" ili "Fatamorgane" dođu oko 350 kuna. Košulje spadaju u de luxe liniju, a za cijenu od 1400 kuna Martina kaže da je s razlogom tolika.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije