Veleplakat upadljive žute boje s porukom "Samo slabiči dobiju depresiju" izazvao je ovih dana burne reakcije Zagrepčana. "U zemlji u kojoj sve više ima djece, mladih, odraslih s anksioznim i depresivnim simptomima, suicidalnim pokušajima... netko se usudi bez ikakve odgovornosti ovako nešto objaviti", napisala je na Facebooku sociologinja Eli Pijaca. "Doslovno zamisli da si na rubu, muškarac si (pa te društvo posebno mitraljira ovakvim porukama), i onda vidiš to…", jedna je od poruka na društvenim mrežama.
Mnogi su se pitali tko je autor plakata, je li riječ o nekakvom gerilskom marketingu ili nečijoj gruboj, neslanoj šali, ali vjerojatno je malo kome palo na pamet da bi iza svega mogao stajati Unicef Hrvatska, organizacija kojoj je cilj promocija i zaštita prava djece i koja bi prva trebala paziti kakve poruke šalje javnosti, pogotovo kad je riječ o mentalnoj bolesti koja pogađa i djecu i mlade.
Otkriveno tko stoji iza plakata koji su digli žestoke reakcije, ovako izgledaju ostali: Drugi dio kampanje trebao sve objasniti
Psiholozi i psihijatri s kojima smo razgovarali zgroženi su porukom s jumbo plakata kojima je danima bio oblijepljen Zagreb. Unatoč dobroj namjeri, postignut je posve suprotan i štetan efekt
Komentara 8
Hebale vas burne reakcije i zapljeni internet
Da samo slabici padaju u depresiju istina je, bas kao sto I isti glume ptsp. A UNICEF je potpuno promasena organizacija koja pokusava izjednaciti Svedjana, Mongola, australskog domorodca, Hotentota I Cileanca. Koliko je to moguce vidjeli smo na primjeru juge, s narodima puno blizim sto se tice medjusobne udaljenosti no dijametralno suprotne kulture, povijesti, jezika I tradicije.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Više me provocira to "Č" nego sama poruka.