Tijekom Olimpijskih igara (OI) u Parizu, svečano zatvorenih u nedjelju, 11. kolovoza, Warner Bros. Discovery zabilježio je povijesnu gledanost i angažman na svim svojim platformama, od besplatne televizije, plaćenih TV kanala, streaminga pa do weba i društvenih mreža. Zahvaljujući nedavnom lansiranju Max streaming platforme na 25 europskih tržišta, ovogodišnje OI bile su prve prave "streaming Olimpijske igre" za Warner Bros. Discovery kada je riječ o Europi.
Naime, više od 215 milijuna gledatelja pratilo je sadržaj na platformama Warner Bros. Discoveryja, 23 posto više u odnosu na Olimpijske igre u Tokiju 2020. Broj jedinstvenih streaming gledatelja bio je četiri puta veći, a ukupno je streamano više od sedam milijardi minuta, šest puta više nego za Igara u Tokiju. Rekordna gledanost zabilježena je u nedjelju, 4. kolovoza, kada su pretplatnici Maxa i Discovery Plusa u jednom danu streamali ukupno 600 milijuna minuta.
Zlatom ovjenčane i platforme, bile su ovo prve 'streaming Olimpijske igre'
NBCU je svoj uspjeh u Parizu pripisao novim alatima predstavljenima prije pariških Igara, točnije značajkama Peacock Discovery Multiview i Live Actions
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.