Povratak na članak

Zbog zločina tijekom Oluje i nakon nje osuđeno 2380 osoba

Podnesene su tri kaznene prijave protiv 10 osoba, za slučajeve u Gruborima, Kistanju...
Objava 27. studenoga 2012. 4992 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 49
  • Boris Markovic:

    @Nadalinaaa: Ne znam kako potpuno pogresno interpretiras to sto sam napisao? Znaci, moj post kaze da jesu osudjeni, ali sada treba da se oslobode i obestete. Obrazlozenje Presude u Hagu daje osnova za takvu stvar.

    11:05 27. 11. 2012.
  • Boris Markovic:

    @Nadalinaaa: Drago mi je da se slazes sa mnom i do smo zajedno dosli do stava da je ubiti Srbina zakonita egzekucija. Mozda se necemo sloziti o uzrocima i razlozima, ali to su sasvim sekundarna pitanja. Najvaznije je ovo sto smo se slozili.

    11:10 27. 11. 2012.
  • Nadalinaaa:

    Boris , Opet lažeš. Haaški sud je oslobodio generale za ono što im se stavljalo na teret. Nije oslobodio neposredne počinitelje zločina. Neki su već u zatvoru na osnovu presuda hrvatskih sudova, nekima se sudi, a neki zločini se tek ... prikaži još! istražuju. Tako i treba biti. Propao je srpski pokušaj da se osudi država Hrvatska samo zato što se branila i oslobađala. Ti to sve znaš, ali ti se ta istina ne sviđa.

    11:12 27. 11. 2012.
  • Boris Markovic:

    @thekurkula: Ovo sto ja kazem ne proizilazi iz cinjenice da su generali oslobodjeni. To nema veze. Proizilazi iz obrazlozenje oslobadjanja u kome se (uprkos kontrdiktornostima) efektivno kaze da nema dela za koje treba odgovarati.

    11:13 27. 11. 2012.
  • stefj:

    Zašto se tek sada DORH javlja? S time je trebalo mahati od '95 do danas, na taj način se pobijaju razne gluposti jugonostalgičara i Srba. Očito je to odgovaralo državnom vrhu, jer se željelo vladati na osjećaju krivnje i time poentirati...

    11:16 27. 11. 2012.
  • Boris Markovic:

    @Nadalinaaa: Ne lazem. Procitaj presudu pazljivo. Ima kontradiktornosti (Gotovina nije sprecio zlocine koje je treba da spreci, ali nije kriv sto ih nije sprecio? Znas, onaj debeo, a mrsav), ali je krajnja interpretacija ovo sto ja kazem. Drugo, moram da ... prikaži još! ti kazem da nije fer sto mi kazes da lazem. Laganje podrazumeva moju nameru da ne govorim istinu. Ja, ako i ne govorim istinu, govorim to sto govorim u najboljoj nameri misleci da je to sto kazem tacno.

    11:18 27. 11. 2012.
  • Nadalinaaa:

    27.11.2012. u 11:21h andro_livi je napisao/la: Slazem se sa tobom da je bila donesena odluka o evakuaciji i povlacenju srpske vojske. Ali, zasto se onda Oluja slavi kao nesto velicanstveno izvojevano... ------------------------------------------------------------------------------------------ Tebi smeta što se uopće slavi oslobađanje Hrvatske ... prikaži još! od agresora, ostalo što pišeš su tvoje fustracije. Nakon 4 godine patnje i izgnanstva iz svojih domova nismo smjeli slavit povratak svojim kućama?

    11:29 27. 11. 2012.
  • Nadalinaaa:

    Boris :To ti je kao kada osudis covek na smrt i onda egzekucija ide po zakonu. ------------------------------------------------------------------------------------ Da, postoje ratni zakoni i pravila ratovanja. "Čoveka na smrt" osudila je velikosrpska agresija koja je osvajački rat započela.

    11:04 27. 11. 2012.
  • colocolo:

    pravorjek,novorjek,milokliz......neizljeciva bolestina

    11:36 27. 11. 2012.
  • Boris Markovic:

    @thekurkula: Stoji ekvivalent "Pera je ubio Ziku, ali nije kriv ni za kakvo delo". Ja sam citao samo kracu formu presude, ali je malo verovatno da je u punoj formi nesto znacajno drugacije. Nije cudo sto Fausto koristi rec "groteskno". ... prikaži još! Kako profesionalac moze da stavi potpis ispod takvog tekst "beats me".

    11:38 27. 11. 2012.
  • Nadalinaaa:

    chiko, Kad im akademici tako savjetuju, ne treba se čuditi. Dobrica Ćosić, Deobe: "Mi lažemo da bi smo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog ... prikaži još! slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno. Laž je srpski državni interes. U ovoj zemlji svaka laž na kraju postaje istina."

    11:49 27. 11. 2012.
  • The_E1:

    Treba sve zločine za koje ima dokaza procesuirati, pošto nas zanimaju samo zločini na hrvatskom tlu bilo Hrvata ili srba, to je posao našeg pravosuđa. Ali treba krenuti redom od 91 pa do 95.g kako je tekao rat tako treba i procesuirati.

    12:02 27. 11. 2012.
  • Avatar andro_livi
    andro_livi:

    Nadalinaaa je napisao/la: 27.11.2012. u 11:21h andro_livi je napisao/la: Slazem se sa tobom da je bila donesena odluka o evakuaciji i povlacenju srpske vojske. Ali, zasto se onda Oluja slavi kao nesto velicanstveno izvojevano... ------------------------------------------------------------------------------------------ Tebi smeta što se uopće ... prikaži još! slavi oslobađanje Hrvatske od agresora, ostalo što pišeš su tvoje fustracije. Nakon 4 godine patnje i izgnanstva iz svojih domova nismo smjeli slavit povratak svojim kućama? ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kamo puste srece da se ta slavlja slave punog stomaka, ali odavde sa ovolike daljine cujem kako ti crijeva krce. Cudno kako ih ti ne cujes??

    11:35 27. 11. 2012.
  • tales_hr:

    opet se hrvatska politika i pravo uvlace u g**u srbima, koji to itekako koriste. zasto ne upitaju srbsku stranu koja se toliko buni sto su oni na njihovoj strani ucinilim osim onih par presuda po mjesec dana za ovcaru i ... prikaži još! jedino su masno kaznili sa deset godina neduznog hrvatskog branitelja(koji je postao zlocinac jer ga nasa vlada nije ni pokusala braniti, a to ne cine ni za jednog branitelja, dok srpske zlocine proglasavaju aboliranim i zastarjelim). mislim da ce kapetana dragana osloboditi i dati mu mirovinu za vrijeme boravka u hrvatskoj, a zato se i dize halabuka kako bi on bio osloboden i nevin kao i njegovi jarani pupovac i stanimirovic.

    13:07 27. 11. 2012.
  • yututu:

    Za sve ratne zločine u Domovinskom ratu pokrenuto je 3495 postupaka. Optuženo je 1947 osoba, osuđeno 576, dok ih je 713 oslobođeno. Šta je sa podacima o nacionalnoj pripadnosti optuženih i osuđenih, koliko je osuđenih Hrvata, a koliko srba ?

    09:48 27. 11. 2012.
  • -obrisani-:

    8000 Hrvata je bilo zatvoreno u srpskim kazamatima u Srbijim,gdje su ih sustavno mlatili,a mnogi se nisu vratili kući.Koliko je četnika odgovaralo zbog toga. Preko 2000 civila je pobijeno u zaštićenim UNPA zonama u okupiranim dijelovima RH i to u ... prikaži još! mirnodopsko vrijeme.Koliko je četnika za to odgovaralo ?

    09:50 27. 11. 2012.
  • blafra1:

    Evo dragovoljno se prijavljujem da sam za vrijeme rata krivo pogledao nekoliko Srba.a i uputio sam i par psovki...Uhitie me ne kajem se..

    09:50 27. 11. 2012.
  • klokan13:

    Sve OK, ali možemo li dobiti podatak koliko je srba pravomoćno osuđeno za zvjerstva diljem Hrvatske od 1991. g. Koliko ih je dostupno hrvatskim sudovima i dali je HR zatražila izručenje od srbije, obzirom da srbija sudi hrvatskim braniteljima za ... prikaži još! djela počinjena na području HR. Imamo i jednog branitelja koji trune u srpskom zatvoru za "nedjela" učinjena u Hrvatskoj - Veljko Marić

    09:32 27. 11. 2012.
  • -obrisani-:

    nema nista....sve je pokrio sneg...beli

    10:23 27. 11. 2012.
  • fellix1601:

    27.11.2012. u 09:45h Larissa je napisao/la: 27.11.2012. u 09:31h thekurchula je napisao/la: Ne samo da niko nije osuđen nego se sad još i bezobrazno laže! -------------------------------------- Abolirani četnici i danas bauljaju Hrvatskom. ------------------------------------------------------------ Larissa , the ..... ti je balavander ... prikaži još!r od cca 20 ak godina koji je na Cro portalima samo zato što ga je otac naučio da mrzi sve što počinje na slovo H !!!

    11:04 27. 11. 2012.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.