Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 123
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Letenje u minusu
Povratak na članak

Zbog štrajka Croatia Airlines otkazala 30 letova

I kad svi zrakoplovi redovito lete, Croatia Airlines ima dnevne gubitke, pa čak i za turističke sezone kad je najviše posla

Komentari 18

LU
lutomirski
19:59 07.03.2012.

kakve budale tamo rade da su tek sada pronasli da im tvrtka gubi novac u svakome slucaju, ali prije par mjeseci su stalno govorili mi radimo sa dobitkom, onda opet sa gubitkom i tako par puta.....to su koruptni lopovi, trebalo bi odmah odpustiti sve iz odbora i sefa kompanije i postaviti neovisnoga strance koji zna sta je ekonomija....a sve drugo su lazi i spekulacije,nevjerujem nikome nista vise...izgleda da u toj drzavi samo idioti rade...

VL
Z1
Zagorje 1
20:39 07.03.2012.

Za gubitak smanjiti svima plače, proporcionalno.

VL
VB
Veseli Bekrija
20:59 07.03.2012.

Samo jedna u nizu tvrtki u koje se moraju smjestiti - podobni! A novinari retoriku okrenuli za 180° - ovaj članak nas valjda treba uvjeriti u nužnost smjene, pa da se umjesto stručnjaka na javnim natječajima (pa makar oni bili i HDZ-ovi) dovedu izravno političari - podijela ratnog plijena i to višestruko opljačkane nacije! Fuj!

VL
BO
boskovic
21:40 07.03.2012.

Kao i svi tako i CroHrvatija Airlines posluju u minus zasto? Zato sto nemaju posla karte skupe a djelatnici visoke place glede toga zaposlenicima sreza place a upravljacima zrakoplova takodjer

VL
AA
aabbcc
23:58 07.03.2012.

. Treba zabraniti strajkove na nacin da se hebu sa poslodavcem preko trecih ledja tj.putnika koji su platili ! Ispravno bi bilo da prvo obustave prodaju karata za putnike a poslije toga uslijedi strajk,

VL
VI
Vito
07:38 08.03.2012.

Croatia Airlines dnevno gubi i do 147.000 eura Bolje dagubi novce nego ljude u palim zrakoplovima... Na žalost u Hrvatskoj nije moguće vidjeti zrakoplovne nesreće koje objašnjavaju stručnjaci istraživači zrakoplovnih nesrećadiljem svijeta... Jedan od glavnih uzroka pada zrakoplova je umormor pilota... zanimljivo je kako u Hrvatskoj postoji zakon o sigurnosti prometa u kojem se kamionđijama i vozačima putničkih autobusa određuje odmor u hotelu, u krevetu, dokaz odmaranjasu plaćeni računi, od najmanje osam sati kako bi bili sigurni i odmorni u vožnji po cestama... U isto vrijeme se pilotima zabranjuje duži odmor od par sati, jer vlasnik zarađuje samo kad je zrakoplov u zraku...

VL
EU
eurobanana
07:38 08.03.2012.

+ - 07.03.2012. u 21:40h gudin je napisao/la: Kao i svi tako i CroHrvatija Airlines posluju u minus zasto? ....................................................................................... Kao i sve u minusu..gdje je drzavno......cudno gdje drzavno i poslovanje 50 g. minusa Kad privatiziraju ili daju u koncesijuncesiju nastaju milijonski profiti Radnik u Hrvatskoj radi pojedinaca ne prima i preko 5 mjeseci masovno Radnik je u Hrvatskoj premali za standard placen osnovan pojam Demokracije je dostojanstveni zivot i pravo na dostojanstvo,,,gdje u HR, nema niti \"\"\"D\"\"\" od dostojanstva Pa u Njemackoj ljudi prime vecu socijalu i placen stan....nego u Hr. radnik zaradu koji sam mora placat stan...a cijene u Hr. skuplje nego u Njemackoj Vlada je razbacivala miljardi i zaduzivala se ...samo efekta nigdje

VL
VI
Vito
07:45 08.03.2012.

namjera je EU uništenje Croatialine kako bi preuzeli zračni prostor iznad Hrvatske i to masno naplaćivali svima koji sad plaćaju Hrvatskoj za prelet... Ta borba traje desetljećima... Čak su nam uzeli i radar kojim smo vidjeli uzlijetanje zrakoplova u Švedskoj..... Sad, kad su Francuzi krenuli u reizgradnju Zračne luke Zagreb, pogodno je vrijeme zadavanja zadnjeg udarca u samostalnost kontrole zračnog prostora iznad Hrvatske... Kako to postići? Tjeranjem pilota na rad i ostatka posade zrakoplova do umornosti opasne za putnike... Dodatak toj kaši je i dopremanje \"radnika\" izvan zračnog poslovanja premaprincipu - podijeli pa vladaj... Jesmo se na gu zi li i još tome rukama raširili gu zi cu kako bi nam lakše upalo...

VL
VI
Vito
07:47 08.03.2012.

eurobanana U Hrvatskoj je pojam demokracija u pravilu objašnjen praksom - demos -narod kracija - uskraćivanje demokracija - uskračivanje narodu svih prava

VL
Avatar Drazen Klaric
Drazen Klaric
09:13 08.03.2012.

Hm Ako je ova tvrdnja u podnaslovu točna, a vjerojatno je novinar u ovako relevantnim novinama provjerio što piše, ne shvačam ništa. \"I kad svi zrakoplovi redovito lete, Croatia Airllines ima dnevni gubitke, pa čak i za turističke sezone kadad je najviše posla\". Ludilo. Čemu onda uopće služi takva kompanija, osim zapošljavanja rođosa i podobnih? Ili oni za razliku od svih nas drugih u Hrvatskoj nisu u kapitalizmu, nego u prvobitnoj zajednici?

VL
JE
jelic
09:15 08.03.2012.

U Hrvatskoj teško netko može pozitivno poslovati. Uvjeti poslovanja su takvi da je to teško ostavrivo. To vrijedi za sve firme, ne samo za Croatia airlines. Ne treba se ništa čuditi.

VL
OB
-obrisani-
09:21 08.03.2012.

ništa čudno, croatia ima 3000 zaposlenih, a deset aviončića, koja firma to može izdržati, a gdje su još razni žužuli koji se besplatno voze

VL
BK
B Kosa
09:26 08.03.2012.

Ako vam nista nije pomoglo nece ni ovaj strajk samo vise stete i problema zasto se nije pristupilo ozbiljnim razgovorima sa vladom i nesto se rijesilo bez strajka

VL
DH
dhl
09:49 08.03.2012.

Schnur, gdje si našao podatak da CA ima 3000 zaposlenih? Posljednji izvještaj auditora (dakle službeni izvještaj) kaže da je 1/1/2011 CA imala 1117 zaposlenih. I to je puno s obzirom na flotu koju imaju ali je daleko od 3000 kakoo ti tvrdiš ... a sumnjam da su zaposlili novih 1900 ljudi u posljednjih godinu dana.

VL
NI
nikkon18
09:49 08.03.2012.

bilo bi interesantno vidjeti prema kojim destinacijama su otkazivani letovi, kao i da navedu razloge neletenja kojim su se opravdavali \"sretnim\"putnicima

VL
OB
-obrisani-
10:04 08.03.2012.

dhl, nemaš ti pojma koliko ih je na platnom spisku, znam to iz prve ruke

VL
AA
Aartur
10:23 08.03.2012.

Croatiu Airlines pod hitno privatizirati i prodati nekom strancu, dok još nešto vrijede. Za godinu dana ih nitko neće htjeti ni za 1 kunu.

VL
DH
dhl
10:58 08.03.2012.

Schnur, prvi puta čujem da bi jedna firma koja tvrdi da ima gubitke, sakrila 2/3 zaposlenih od auditora. Firme obično tvrde da je za gubitak kriv višak zaposlenih i koriste to da bi opravdali otpuštanja. Kad Hrvatska počne primjenjivati EUU pravila koja ne dozvoljavaju subvencioniranje, CA će vjerojatno završiti u grupi Lufthansa, kao što je to bilo sa Swiss i Austrian Airlines.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.