Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SMANJENJE CIJENA

Peruško nakon sastanka u Vladi: U Konzumu od petka krećemo s akcijama na oko 360 proizvoda

Zagreb: Predstavnici velikih trgovačkih lanaca stižu na sastanak kod Filipovića
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
1/5
13.09.2023.
u 12:06

U utorak je ministar gospodarstva i održivog razvoja Davor Filipović održao sastanke s predstavnicima deset trgovačkih lanaca nakon kojih je izjavio da su svi s kojima je razgovarao spremni podržati vladinu inicijativu smanjenja cijena proizvoda iz potrošačke košarice

U Vladi je održan sastanak premijera Andreja Plenkovića i pet ministara s predstavnicima trgovačkih lanaca vezano uz inicijativu da se cijene određenih artikala vrate na razinu od kraja prošle godine. Na sastanku su bili potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, ministar gospodarstva i održivog razvoja Davor Filipović, ministar financija Marko Primorac, ministrica poljoprivrede Marija Vučković i ministar rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Marin Piletić.

- Mi ćemo već od petka krenuti s određenim akcijama na 360-tak proizvoda (iz potrošačke košarice koju prati ministarstvo gospodarstva, op.ur.) plus tisuću na kojima ćemo ići s manjim cijenama. Cilj je i nama kao kompaniji koja je velika i koja ovisi o makroekonomskim zbivanjima da inflacija u Hrvatskoj bude manja, jer je to bolje za naše kupce i naše zaposlenike, tako da tu imamo jednak interes kao i Vlada", izjavio je Peruško - rekao je nakon sastanka Fabris Peruško, direktor Fortenove. 

- Ono što smo mi kao Fortenova i Konzum zajedno s našim proizvodnim kompanijama dali obećanje je da ćemo odraditi sve što je moguće, što je u u našem interesu, da pomognemo u smanjenju inflacije u Hrvatskoj - dodao je. 

U utorak je ministar gospodarstva i održivog razvoja Davor Filipović održao sastanke s predstavnicima deset trgovačkih lanaca nakon kojih je izjavio da su svi s kojima je razgovarao spremni podržati vladinu inicijativu smanjenja cijena proizvoda iz potrošačke košarice.

VEZANI ČLANCI:

Ideja je, kako je rekao, da se ukupna vrijednost košarice proizvoda, što je dostupno na internetskoj stranicama ministarstva na kojoj se prati kretanje cijena, vrati na razinu od 31. prosinca prošle godine. Napomenuo je da nisu svi trgovci isti i da svi imaju svoje karakteristike, te će "u okvirima onoga što bude moguće, to biti i napravljeno". Dio trgovačkih lanaca, kako je kazao, mora napraviti kalkulacije i interna savjetovanja, a "neki mogu reagirati već od petka".

Filipović je rekao kako ne vjeruje da će neki od trgovaca izbjeći spuštanje cijena, jer bi time izigrali hrvatske građane, a i trgovcima je u interesu očuvanje kupovne moći građana. Pojasnio je da nije riječ o skidanju cijena 360 proizvoda, nego o ukupnoj vrijednosti košarice koja će biti vraćena na razinu od 31. prosinca "kod nekih trgovaca koji to mogu napraviti", a ima i onih koji to neće moći učiniti u potpunosti.

VIDEO Pernar opet uletio Tomaševiću na presicu i napravio show: 'Koliko imate apartmana u svojem vlasništvu'

Ključne riječi

Komentara 7

TO
tomislav10
13:05 13.09.2023.

Akcija nije vraćanje cijena na prošlogodišnji nivo već je akcija privremeno smanjenje cijena na određeni period.

RO
rocciccov
13:24 13.09.2023.

Ha, ha,...prošla turistička sezona, stranaca nema, naši se istrošili, a ovo je besplatna reklama za Konzum. Staviti će na akciju ono što je pred istekom trajanja. Mene zanima koliko je 1 litra Zvijezda ulja, 1 kg krumpira, 1 kog junećegg buta, 1 litra Dukat mlijeka od 2,8 m.m, 1 litra jogurta od Vindije, 1 kg sira Podravec, 1 kg Čokolina, 1 kg hamburger slanina PPK, 1 litra Silana, 1 litra Persil gela za pranje, dakle, proizvodi koji su mi poznati, a ne ono što mi je nepoznato...

UG
ugroženi
14:16 13.09.2023.

Nije li vraćanje cijena dokaz da su se cijene dizale bez povećanja ulaznih troškova. Kakvo je to uopće tržišno gospodarstvo gdje se ovako razgovara s poduzetnicima? Kako je uopće moglo doći do neopravdanog povećanja cijena npr. Konzuma kad u tržišnom gospodarstvu konkurencja vodi rat cijenama nastojeći kupce prvući k sebi? Ako je Konzum podigao cijene njegovim konkurentima je odgovaralo da zadrže cijene na istoj razini kako bi preuzeli Konzumove kupce ili se možda varam?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije