Zagreb ima skuplje vlakiće nego Dubai
Najskuplji vlakić na tržištu iznosi oko 250 tisuća eura, a ZET je svoje platio nešto manje od 450 tisuća eura, odnosno oko 350 tisuća eura.
Komentari 36
450k ili 350k nije isto, to je 100 k kn razlike. http://www.deltrain.com/. Od 170k eura bez poreza! Platis sve moguce izmisljene drzavne poreze na to, uvoz, kamatem, osiguranje i vrlo brzo se ta cijena dize. A vlakic koji prevozi ljudi u gradu, da se tretira ko poljopriveredno vozilo, to mi se neda provjeravat ali cisto sumnjam.
Zagreb ima skuplje vlakiće nego Dubai .......................................................................... ... a Dubai nema Bandića.
Ova vijest je jos jedan primjer kako nas nasi \"gospodarstvenici\" koji su u gospodarstvo regrutirani iz politicskih redova koa podobnici, tretiraju gao glupu marvu. Ovako prozirnu laz moze \"progutati\" samo saboumnih. Jos mi uvijek nije jasno sto hrvati cekaju. Botili smo se protiv srba, nerazumljivo je zasto ne bismo mogli maknuti i neprijatelje u vlastitim redovima.
bandić je već navikao zagrepčane da prate svjetske trendove, pa čak i da prednjače po SKUPOĆI naravno.
Zagreb ima skuplje vlakiće nego Dubai ================ 0 Ali nitko nije napisao da Dubai nema ercegovačku kliku, Bandića i gene kamene Kad oni budu imali to što imamo neka nam se onda jave.
prdnuli smo mi svi u fenjer pokraj njihove kupoprodaje
Ovakve nepodnošljive lakoće trošenja državnog (gradskog) novca nije bilo ni u socijalizmu. To je nevjerojatno kakvi ljudi jašu na grbači ovog naroda
doktorica Bandić je i tramvaje nabavio preko leasinga Nije to baš točno. Napravili su ga Zagrebčani svojim novcima. Zatim ih je gradonačelnik prodao. I počeo iznajmljivati od novog vlasnika. Da su dovoljno kvalitetni novi vlasnik bi ih davno izvezao u zemlje koje imaju tramvaje. Na žalost, ostali su u Zagrebu, jer nisu kvalitetni niti za Osijek.
Ma nema veze sto je to tako skupo,bitno je da je neko na tome zaradio.I napisete clanak i opet ce biti nikom nista.Niko kaznjen i sve ode u zaborav.
pa ljudi to uopće više nije vijest, kod nas je to normalna pojava u svim selima, gradovima, općinama, županijama, državi... to se radi svuda... mi smo jednostavno takav narod...
Kaj o vlakićima priča Tolić, koji je bio i u HŽ-u, Gredelju a sad je u ZET-u.? Koji je to vrtuljak mafije? DORH bi mogao malo pregledati \"ratni put\" ovoga dona Toleka.
Bandić je i tramvaje nabavio preko leasinga pa zašto nebi i skupe vlakiće,a naša djeca i unuci će otplaćivati dugove....
a ZET je svoje platio nešto manje od 450 tisuća eura, odnosno oko 350 tisuća eura. Nagradno pitanje: Koliko je ZET platio svoje vlakiće?
Pa normalno kada je Zagreb \"puno bogatiji\" od Dubai-a. Najveca nalazista nafte se nalaze na Cmroku i to donosi ogromne prihode pa cak i stedljiva zagrebacka vlast moze priustiti skupe vlakice.
Na pomolu su afere GREDELJ, ZET, snaha, zaova, jetrva, sogor, kum i......
ma di je taj jadan Dubai od jednog sviiiiiiiiiijecki poznatog Zagreba
Izgleda da i mi imamo šeike. Obogatili su se ne od nafte već iz državnog i gradskih proračuna.
Eto, Banderas se hvali svojim uspjesima, ovo je zasigurno jedan od njih!
Pitanje: Voze li ti skupi vlakovi do najskupljih WC.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
I ne samo to. U Zagrebu je cijeli javni prijevoz dno dna. Vise ne znas tko placa, tko ne placa. Imas dvije vrste automata u tramvajima (trebalo je platiti dobavljace i rodjake u dve firme). Jedni cvikaju karte, a drugi ne (stvarno mi nije jasno koja je svrha da postoje dvije vrste automata). Nekada ti koji cvikaju karte su i na kraju vagona, a nekada samo na pocetku, pa se ti guraj na pocetak, dok ti kontrolor ne zakljuca automat...