Za prometni kolaps na A1 kriva je neodgovornost Ministarstva prometa, HAC-a i HAK-a
Iako se za gužvu djelomično može okriviti vrijeme tj. ekstremna bura i požar kod Zatona Obrovačkog, HAC i Ministarstvo prometa i dalje su zatečeni nespremni
Komentari 23
A gdje vam je "plan B" za naplatu cestarine kad nas tjerate kod 'Zadra2' da napustimo A1 ?? Svi smo morali kroz 2 naplatne kucice.
Da li ijedno ministarstvo u Hrvatskoj dobro radi svoj posao? NE! Sve to treba od temelja mijenjati, sve je to lijeno, nesposobno, uhljebljeno.
Treba ih udarit po novčaniku pa budu bolje pazili, ovako brigo moja pređi na drugoga.
HAC nikad neće napredovati, osim ako se ne privatizira. Jer ovako nema odgovornosti ni srama za krađu i nerad tamo. I dokle god će se paraziti na čelu sa Mijatom Stenićem boriti i uspijevati spriječiti privatizaciju, HAC će biti leglo uhljeba i parazita koji lagodno žive na račun države...
U zemlji u kojoj živim, na trulom zapadu Europe, koncesionar autoceste je obavezan osigurati da naplata cestarine ima dovoljan kapacitet da procesira promet u nekom razumnom vremenu. Ako se stvori kolona veća od 15 km, koncesionar ima obavezu propustiti vozila bez naplate. Da nebi gubio novac, koncesionar je na nekim mjestima instalirao 35 naplatne pozicije. Sa takvim kapacitetom kolona od 15 km nikada ne stane, samo smanji brzinu na 20-50 km/h.
Činovnicima se živo fučka, a šefovi su uhljebi. I onda se čudimo!
Zatečeni nespremni u špici sezone?!!! Sramota! SVIM odgovornima odmah otkaz i postaviti ljude koji znaju kako i žele raditi! Zamislite kolika je to šteta ugostiteljima a kamoli imidžu Hrvatske kao destinacije za odmor.
Nadam se da se varam, ali ovo smrdi i na sabotazu, na udar na nas turizam : zatvaraju Maslenicu, izazivaju pozar na zaobilaznici ... Osobno znam da se A1 , u periodu 1995-2005 zatvarala iz politickih razloga, na telefonski poziv iz ZG... ( sto je najgore, bura na zaobilaznici, posebno iznad Obrovca, tamo gdje je cesta uska a desno provalija od 1000 m, je bila jaca nego na Maslenici)
Kao svaki put do sada - nikome ništa. Hrvatska još uvijek čeka "želeljznu metlu" koja će počistiti sav nered u njoj. Pitanje je samo koliko dugo ćemo to čekati.
Nama treba diktator tipa Erdogan, da malo pocisti usmrdjeli birokratski i politicki prostor.Jadno da jadnije ne moze , od sto birokrata jednog sposobnog nema !
svake godine isti .urac, kao u yugi, deri po rulji, sta nas briga, ne moraju turisti vise doci bili strani ili domaci.
Hrvatsko misnistarstvo prometa,je zaista neodgovorno i traljavo,oni se cude odakle u sred zime snjeg,odakle u sred ljeta na nasim cestama toliko turista,potpuno neodgovorno,neodgovorno i traljavo ministarstvo,zasto se zbog vjetra zatvaraju auto-ceste za osobna vozila,to nigdje u europi nema niti uu svjetu,ja sam prosao sve prometnice europe u zadnji 40 godina,i nigdje ni u jednoj alpskoj drzavi,niti bilo gdje drugdje nepostojizabrana prometa za osobne automobile,znase u drzavama gdje su planine,da od tog-tog mjeseca budu planiski passovi zatvoreni,ali ni u kom slucaje ne"normalne"auto prometnice,a kod nas prvi vjetar i idmah zatvaranje prometnica,i tu se stvara nervoza i ogorcenost ucesnika u saobracaju,ako je jak vjetar,onda se zna da kamioni autobusi na kat,i auto-prikolicari ne smiju dalje od policijsko cvora,ali ostali zasto oni imaju zabranu?
gospodo novinari vi pišete i dijelite opaske onda kada nešto ne štima a znamo da su svi zakoni isprepleteni i svi imaju pravo a oda nastane kaos a to je slučaj regresa gdje porezna kaže da se može isplaćivati u gotovini a Fina ne! a tako je slućaj i sa našim autocestama gdje nema komunikacije od Zg do Ploča sa DMZ iako imaju sav svoj sostificirani sustav nadgledanja prometa i metereološke faktore na svakoj lokaciji ali nemaju stručne uvezane zaposlenike koji odlučuju o zatvaranju autocesta jer oni sami uvijek stvore kolaps i kad nema nevrenena i sveto treba restruktuirati od menagnmenta do treće linije zapovjedanja
I naravno nitko za nista nece odgovarati. Kao i za sve promasaje u drzavi...
Svašta, Vlada i političari su kumovali gužvama na cesti?? Ministarstvo prometa se treba baviti preusmjeravanjem prometa?? Tko prvi saznaje da u Hrvatsku ulazi val turista – policija. Tko kontrolira čepove - točke spajanja auto cesta – policija. Tko kontrolira brzinu vožnje auto – cestama – policija. Hrvatski Auto – klub kakve informacije ima takve prosljeđuje kao savjete, on ne upravlja prometom. Ne može se svima reći zaobiđite, tako gužva ne nestaje već nastaje. Prva i jedina je policija odgovorna kao služba na terenu i u zraku a nju se vrlo usput ovdje spominje. Ona je trebala dići i pričuvni sastav ako treba i s HAC-om koordinirati. Ako se zna tko je za što nadležan... što baš i nije jasno pa se onda nabrajaju političari, Vlada, HAK, HAC samo ne policija. Odgovorne su i Hrvatske auto-ceste koje su morale kad su vidjele po gužvi da policije nema, svim kanalima rješavati problem a ne danima gledati. Zamislite užasa da se u takvim situacijama dignu brklje i prestane naplata. Zamislite genijalnosti, čepove pred najvećim tunelima rješavati s dva djelatnika s mobitelima i naizmjeničnim puštanjem obje cijevi prema jugu. Zamislite (do sad nepoznate) ideje da policajci na motorima obilaze čepove i sa zračnom jedinicom preporučuju izlaske s auto ceste. Nitko od navedenih nije spreman za izvanredne situacije na cestama. Nama se one dogode kao i bura, tu se svake godine „ništa“ ne može. Možda da ministar razradi u ministarstvu upute, da ga ministri u Vladi dopune u tri čitanja pa upute premijeru? On to uputi Saboru na žurno trostruko čitanje nakon godišnjih, pa kad novi zakon bude izglasan ( ne prije kvoruma) da se žurno objavi u Narodnim novinama (ako nije kolektivni godišnji) ne prije nego se formira nova Vlada i sve pročita još koji put te stupi na snagu već za Novu godinu... Ne znam jedino koju.
koja je ono stranka dala ministra prometa....ah HDZ-e, onda nije ništa čudno
Prosao sam taj pakao, srecom dosta rano pa sam izbjegao najgore. Jeza. Jeza za mene a kamoli za strance, koje bez ikakve informacije salju na opasne ceste stare 100 godina prema Obrovcu. A tamo je bura bila jos jaca nego na Maslenici. Drugo, radio je javljao da je za sav promet zatvorena dionica Posedarje-Sv Rok. Ni ja nisam znao da je izmedju ta dva cvora ... maslenicki most, pa sam nastavio voziti prema ZG. Smjenite hitno onu sto se javlja iz HAK-a.
Glavno da bura nije iznenadila vozače, makar znaju što je bura i bili su obaviješteni "bura je" i "nemojte ići na put ako baš ne morate". Pa su svi mislili da baš oni moraju na put pa se stvorila kolona od 50 km.
Oleg će naravno čvrsto i konkretno odgovoriti, naravno demagoški kao i sve do sada.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Krive su dvije stvari: 1. trasa (autocesta je mogla prolaziti kroz manje vjetrovite predjele i 2. naplatne kućice za uhljebe umjesto vinjeta!