Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 47
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zemlja znanja
Povratak na članak

Za pet godina bit će za trećinu manje gimnazijalaca nego sada

Prema procjenama,primjenom kriterija koji su još u izradi ukinulo bi se čak četrdesetak škola.

Komentari 23

Avatar jovanhovan
jovanhovan
10:49 20.10.2010.

komplicirano smo društvo, pa nam je kompliciran i školski sustav, umjesto da učimo djecu razmišljati mi ih filamo znanjem???

VL
FE
Felicijen
16:03 20.10.2010.

Tko uopće može imati ikakav motiv za školovanjem u ovoj carevini nezaposlenih a naročito ako nema \"gore nekog svog\".

VL
LA
latica
10:15 20.10.2010.

Da...da treba ukinuti sve glazbene škole...zašto da djeca imaju klasičnu glazbenu naobrazbu, a umjesto toga uvestu tečaj \"Moj Grand\"...isplativije ...umjesto da se djeca od malih nogu usmjeravaju prema kulturi i umjetnosti, mi ćemo ih preusmjeravati u ništavilo.

VL
ZM
zmaj1111
10:34 20.10.2010.

Ništa se više ne može reći do li - sramotno!

VL
OB
-obrisani-
10:36 20.10.2010.

Ma kakve glazbene skole, skole za ritmiku i ples, balet, kakve crne citaonice i igraonice...SVE to treba ukinuti. Dati im \"Big Brother\", igrice, lady GAGA i usmjeravati ih da budu ograniceni glupani.... Oni \" izabrani\" ce ici ionako van naa skolovanje kako bi mogli vladati ovim \"glupanima\". Na kraju, sve smo mi to jednom imali i ucili su nas da \"znanje je snaga, znanje je moc\"i i gle kako smo se dali preveslat...kao da nikad knjigu vidjeli nismo i kao da nam je u glavi slama. I jos ih i dalje trpimo...

VL
OB
-obrisani-
10:40 20.10.2010.

U Hrvatskoj se sustavno provodi politika od vladajućih struktura da hrvatski narod nestane,za 30 godina bit če nas jedva 2 miliona a narod hrvatski u bosni če nestati----žalosno da hrvatski narod treba iči u maribor ili u češku da bii dobili djete, vidjet čete svi kad hrvatska uđe u evropsku uniju pa nas preplave afrikanci i arapi i kad hrvatski narod postane manjinski narod u vlastitoj državi,svi koji žive na zapadu dobro znaju o čemu govorim i berluskoni je htio rješit pitanje stranaca pa su rekli da je fašista i onda su talijani povukli zakone----ova vlas je sve samo nije hrvatska,hrvatski dužosnici se samo bore za fotelje u briselu------dajte više probudite se svi a najžalosnija je priča u svemu ovome hrvatska crkva---baš me zanima šta če na sve reči crkva kad nam u crkvama mise budu vodili crnci i arapi katolici kojih nikad nije bilo na ovim prostorima----pod hitno dozvolit u državi izvantjelesnu oplodnju sa doniranim jajnim stanicama i spermijima jedino nas to može spasit od nestanka----pogledajte sela nigdje mladih,sve manje i manje osnovaca,više ljudi umire nego se rađa ! ITD,ITD

VL
Avatar jovanhovan
jovanhovan
10:43 20.10.2010.

Pa to i ne čudi. ako se zna da je normalno da učenici imaju 17-18 predmeta. Pa tko može to poloviti. Sigurno niti jedan vrli profa.

VL
HL
hleuge
10:46 20.10.2010.

...u pravu su meštri i šegrti iz eu ne treba završit srednju školu da bi bil sluga...il galijot...

VL
OB
-obrisani-
11:00 20.10.2010.

@@@@ ZEMLJA ZNANJA ha ha ha Takoje , ajmo rušiti škole da možemo graditi \"povlaštene\" vile i strancima osloboditi prostore za trgovačke lance. To! Narod osiromašiti tako da pozicija 30/70% bude realna za djecu onih koji će ih moći školovati.ti. Nebi li to možda bilo u suprotnosti sa zakonima o slobodnom izboru školovanja i naobrazbe? Osnovnom pravu na izbor zanimanja? Ali ne, nećemo zakone kršiti otvoreno, nego jednostavno ogranićiti kapacitete i to je to! Mišljenje G Vokić svakako treba uvažiti jedino je suvislo kao načelna smjernica... PROZVATI ĆU MINISTRA ZA ŠKOLSTVO da javno obrazloži zašto drvna srednja (četvorogodišnja) škola nema u nastavnom programu FIZIKU? Pohađanje takve škole sa tendencijom daljnjeg fakultetskog obrazovanja bez fizike? Ili upis na visoko školsku ustanovu sa \"rupom\" od četiri godine? Sa osnovnoškolskim obrazovanjem, ili osnovama predmeta koji se svakako prilično treba savladati tokom ukupnog školovanja? I VI SVI SKUPA želite stvoriti zemlju znanja, ućije ime? Mlade populacije ili svoje?

VL
Avatar jovanhovan
jovanhovan
11:06 20.10.2010.

Zemlja znanja se ne postaje kada svi sve znaju, pošto onda sigurno nitko skoro ništa ne zna. Zar nije bolje usmjeriti znanje na područja koja nekome leže. Ako je stjecanje znanja čisto sakupljanje informacija onda imamo ogroman problem.

VL
OB
-obrisani-
11:28 20.10.2010.

@@@@ NAŽALOST nekima nije jasno za šta služi školovanje i stjecanje znanja ali i razvijanje logigičnog razmišljanja. Sugovornik zaboravlja, a to je izuzetno bitno, da se zaključak temelji na stanju mirovanja. NE, dragi sugovorniće. Školovanje je razvijanje \"memorijskog ćipa\" sa sa mogučnošču apsorbiranja i realnog raspoređivanja. Budući da se saznanja i tehnologije otkriča i ostalo svakodnevno razvijaju i proširuju završeno školovanje je samo prividno završeno. A ono treba imati sve osnove za nadogradnju. Naravno u izabranim smjerovima sa više ili manje afiniteta. Zato i jesam istaknuo g. Vokić kako nebismo kuhali \"bosanski lonac\". Ali bez osnova niti njega nije moguće skuhati.

VL
Avatar sebastian
sebastian
11:28 20.10.2010.

u pravu su meštri i šegrti iz eu ne treba završit srednju školu da bi bil sluga...il galijot... Ja bih bio rade sluga ili galijot, sa placom 25-30 tisuca kuna mjesecno, ali umjesto toga sam galiot u Hrvatskoj sa 4 tisuce Kuna, vi svi nebi htjeli biti sluge, ali kad pogledate vi ste gori nego sluge ove drzave i ove politike, nece vam nikada biti bilje...!!!!!

VL
Avatar jovanhovan
jovanhovan
11:41 20.10.2010.

Slažem se da je gro zaključaka koje ste iznijeli točan. Bitno je naglasiti da je jedno teorija a nešto sasvim drugo praksa. Kroz primjenu teorije u praksi dolazi do zadivljujućih spoznaja da ipak nije sve objašnjeno. Zar stvarno želimo kvantitetu na uštrb kvalitete? Ako je tako, onda ne možemo očekivati kvalitetna rješenja, tek možda nasilno nametanje stavova i znanja. A kako ste i sami spomenuli svrha kontinuiteta učenja ima cilj a još važnije svrhu.

VL
OB
-obrisani-
12:01 20.10.2010.

@@@@ SLAŽEM SE ali zar nije nametanje stavova i znanja i samo ukidanje obrazovnih kapaciteta? Ili upiši se gdje možeš. Prisilno usmjeravanje onih \"koji nemaju za nešto afiniteta\", mogu li ikada postati vrhunski stručnjaci? NE navno da ne . A. A smjerova je sve više i više i njihova nadogradnja je sve brža i brža. Druga je stvar ako govorimo o društvenim potrebama. Ali ni društvo nesmije stajati i ono se mora razvijati na naćin da proširuje tehnologije i općenito se razvija u smjeru svjetskih kretanja. Mišljenja sam da si mi nemožemo dozvoliti da stojimo ovako kako stojimo i da prema ovakvom stajanju kadroviramo mlade. Jer jednostavno rećeno, svijetski društveni razvoj neće ćekati nas da se trgnemo.....

VL
Avatar jovanhovan
jovanhovan
12:12 20.10.2010.

Ne trebamo mi znanje zbog svijeta, znanje nam je potrebno zbog nas. Kako i sami navodite da se znanje nadopunjuje ogromnom brzinom, postavlja se pitanje, tko može odgovoriti na sve izazove? Zar nije bolje nakon određenog stupnja usmjeriti učenje na područja koja nam odgovaraju? Po čemu bi to trebalo biti tek na fakultetu?

VL
PP
pp
12:26 20.10.2010.

tako je šta se mi uzrujavamo...ionako nas sutra neće biti pa nek se Arapi i Afrikanci muće oko broja gimnazija...još bolje bi bilo da recimo Arapi nastane Hrvatsku, a Afrikanci Srbiju da se stari rivalitet održi, a i moći ćemo ih provocirat da su k-mice...mi ćemo bit bijelo zeleni ali ipak bijeliji...

VL
OB
-obrisani-
13:24 20.10.2010.

evo ja bih se već sutra upisal u školu za postolara,krojača, krznara, za glazbarstvo, ali samo pod uvjetom da mi se osiguraju vrhunski uvjeti, da mi predaju vrsni majstori, da me se pošalje na nauk na neko vrijeme u zemlje s velikom tradicijom u tim obrtima (npr. u italiju, englesku, francusku...), sve drugo nema nikakvog smisla i treba čim prije zatvoriti da se djeci ne upropaste životi

VL
PA
patuljčica..
13:30 20.10.2010.

Naravno. U kapitalizmu čovjek je produžetak ili nadomjestak za stroj, živi stroj. Dakle. on treba znati raditi. I ništa drugo. Ostalo znanje je suvišno, onaj tko previše zna taj previše misli, razmišlja, traži izvoljeva, štrajka, pita......dakle nije poslušan stroj svojim posodavcima - državi i kapitalistu.

VL
OB
-obrisani-
13:42 20.10.2010.

@ jovanhovan pa naravno ne na fakultetu, to je već završni dio ?... Profilirati od poćetka ali ne prisilnim odabirom nego individualnim naklonostima.....i naravno ne zbog svijeta nego naših potreba ali to ne znaći da moramo zadržati dovjeka \"zemljoobradu\" i i profilirati agronomske tehničare samo zato što su to iskljućivo naše potrebe.

VL
OB
-obrisani-
13:48 20.10.2010.

evo ja bih se odmah upisal u školu za postolara,krojača, krznara, za glazbarstvo, ali samo pod uvjetom da mi se osiguraju vrhunski uvjeti, da mi predaju vrsni majstori, da me se pošalje na nauk na neko vrijeme u zemlje s velikom tradicijom u tim obrtima (npr. u italiju, englesku, francusku...), sve drugo nema nikakvog smisla i treba čim prije zatvoriti da se djeci ne upropaste životi

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.