Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 163
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Politička analiza
Povratak na članak

Za kaos s predizbornim anketama krivi su DIP 
i mediji, a ne agencije

Da su krive agencije, svi bi se vrlo brzo riješilo: nitko im više ne bi dao posao

Komentari 91

DU
Deleted user
13:16 07.02.2015.

Nema krivca! To je bila direktna naredba bivšeg predsjednika da ga se na svim portalima,medijima ističe kao najpopularnijeg političara ne bi li osvojio još jedan mandat.Svi znamo da kontrolira medije,točka.Obilo mu se o glavicu!

VL
DU
Deleted user
13:17 07.02.2015.

Ahaa... Baš ste me uspjeli uvjeriti? Ajde, bolje je da zaboravite tu nečasnu i prljavu epizodu, ali kad baš hoćete čačkati... Agencije su bile kupljene da donose određene ankete na korist Yusipovića i gotovo. Stvarnost vas je razuvjerila, i to ne +,- statističke greške već 10-15 %. Draga gospodo iz agencija niste ništa pogodili, vi ste na razini prognoze vremena i smiješni ste. Da, ne znate svoj posao jer ste ga nažalost prodali za judine škude...

VL
Avatar feudalac
feudalac
13:40 07.02.2015.

...ahahahaaaaa, baš ste me nasmijali, ankete su bile točne ali hrvati su zajebali situaciju, krivo su glasovali!?

VL
Avatar kontraadmiraI
kontraadmiraI
13:33 07.02.2015.

Kriv je narod jer nije htio glasovati kako kažu ankete i kako prenose režimski mediji. Ha ha ha! Ankete su tvrdile da će pobijediti "najpopularniji" političar "Regiona", ali narod nije tako htio. Zato je narod kriv i možda bi mu Partija mogla suditi "u ime naroda". Ovo je krajne degutantno i bolesno koliko je hrvatsko društvo zastranilo u komunističko jednoumlje u Josipovićevih pet godina i Milanovićeve tri.

VL
RP
Ružni patak
13:27 07.02.2015.

Zasto ne spominjete agenciju 2x1 komunikacije koja je jedina prognozirala sve tocno ,ccc doktorice dno ste dna u svojoj analizi i usput koliko ste dobili za ovu propagandu he he... bbb za hdz

VL
Avatar abakus
abakus
13:37 07.02.2015.

Glupost. Svaka je anketa podložna manipuliranju i njima se UVIJEK manipulira. Pitanje je samo u kojem pravcu i s kojim ciljem, a to ovisi o onome tko je naručuje i plaća. Mediji su danas inače glavno oružje manipulacije masama, ali preko njih se i testira podložnost ljudi raznim manipulacijama i propagandi. Obično se ti testovi provode preko benignih tema, ali analiza reakcija ljudi i njihovog ponašanja na te manipulacije služi kasnije naručiteljima za njihovu primjenu kod daleko opasnijih tema. Primjer za to su i ova medijska pretjerivanja sa snijegom: Tko misli da se to netko s nama benigno zeza kad upozorava na "strašne mećave" i "opasnost" koje završe s tek 16-ak cm snijega, taj se grdno vara. Nije cilj strašiti ljude snijegom, nego vidjeti koliki će ih postotak nasjesti na te gluposti i pratiti kako će se ponašati te prilagođavati propagandu sve dok ne dobiju odgovarajuće visok postotak zaglupljenih njome. Tada se ista tehnika primjenjuje u nekoj zaista bitno situaciji. Recimo, kod odlučivanja o ulasku u EU. Ili donošenja zakona o privatizaciji jedne nacionalno izuzetno važne firme kao što je HEP. Ili Hrvatske vode. A vi samo mislite da je sve ovo bezazleno...

VL
BL
Blekpanther
13:48 07.02.2015.

A tko im sada daje poslove, opet vlada injihove televizije HRT, NOVA, I RTL, pa opet imamo anketu u kojoj 70% gradanja smatra da vlada ide u pogresnom stanju a na drugoj strani sansu Milanovica da dobije sljedece izbore,pa vi gospodo pisite sta hocete onaj tko narucuje ankete i trazi da budu u njegovu korist, tako je to u Hrvatskoj!!!

VL
Avatar PURGERICA1
PURGERICA1
13:48 07.02.2015.

Dr Grbeša, ajde pustite "Markove konake" rekli bi stari ljudi! Dajte malo istine, analize, kak je to naš trenutni predsjednik, gospon Josipović , objavio poraz u 21,15 u noći izbora? Molim tu analizu. Zašto? Zato što znam što je uzrok njegovog priznanja u 21,15 h. Pao softver u DIP-u, nije više bilo, tehnički, vremena "progurati" onih 200 TISUĆA "duhova" glasača koje je "priredio" naš vrli Bauk! Ajde gospon Grbeša, dajte malo istine dragim Hrvatima i Hrvaticama!

VL
DU
Deleted user
13:33 07.02.2015.

Krivi su oni koji plačaju tzv ankete u ovim zadnjim slučajevima partija

VL
CI
cicibela
14:12 07.02.2015.

Gospođa Grbeša nas baš smatra ovcama. Samo vi mudrujte, i nastavite po starom. Narod djeluje baš suprotno od onoga što vi očekujete jer ni medijima, ni naručenim anketama nitko razuman ne vjeruje.

VL
RA
ravko1952
13:38 07.02.2015.

Eto sad Grbeše da nam objasni kako su agencije u pravu samo ih mi neznamo interpretirati. Valjda zato što je sdpi nešto malo narastao pa vjerujte ljudi da je tome tako. Smiješno.

VL
DU
Deleted user
14:15 07.02.2015.

Bilo bi pošteno da krenete od sebe, da priznate koliko ste navodili vodu na mlin Josipovića, koliko ste samo upitnih članaka objavili o Kolindi, koliko ste, zapravo sudjelovali u predsjedničkoj kampanji, umjesto da nas izvještavate. Protežirali ste ankete koje daju Iveku prednost. Točka. I dalje o njemu pišete kao da je predsjednik za sva vremena. E pa nije.

VL
DU
Deleted user
13:32 07.02.2015.

Jedan gospodin, sociolog i jedna mlada dama, također iz te struke koji su do nedavno bili suradnici baš tih upitnih agencija potvrdili su kako su gotovo sva "istraživanja" javnog mnijenja doista sprovedena, ali su rezultati koji su išli u javnost modificirani, čak i totalno falsificirani - uglavnom na traženje Pantovčaka i Prisavlja. Dakle - ovo što je autorica napisala je samo obrana lažnih anketa i traženje krivca za sramotne rabote "agencija". Spomenuo bih da je jedna jedina agencija u Hrvatskoj - provela točna istraživanja i prilično točno (unutar statističke pogreške) točno predvidjela izborne rezultate - ne samo na posljednjim, predsjedničkim izborima nego i na nekoliko izbora prije toga. "profilirane" agencije su nerijetko fulale i do 15%. Dakle o pogreškama ne može biti riječi nego o namjernom laganju i obmani javnosti. Može autorica te agnecije braniti koliko god želi - po vjerodostojnosti spada u isti rang s tim "agencijama"!

VL
DU
Deleted user
13:28 07.02.2015.

Ivo Josipović je zakupio sva oglasna mista koja su se nudila, Večernjak je morao dobro profitirati, jer nije bilo dana bez sličice o njemu, čak ga se slikalo i na hodočašćima. I sada bismo trebali povirovati kako su anketari paliali s marsa i nastavili biciklom. Svašta!

VL
SP
stjepan.plecko
13:31 07.02.2015.

Sada kad je mali IVICA zgubil svi su drugi krivi a sam je namještal sebi ankete

VL
MK
MKGRA
14:21 07.02.2015.

A tko bi bio kriv nego agencije netko naruči plati i normalno da za njega slože anketu Te agencije su glupost

VL
NV
novo vriijeme
13:26 07.02.2015.

Koja logika, da su agencije loše radile ankete nitko im ne bi dao posao. Naprotiv, da su dobro radile ankete nitko im ne bi dao posao. Kakve veze ima DIP sa podrškom birača Josipoviću 4 mjeseca prije izbora od 67%% Agencije su podmazane od Josipovićevih suradnika muljatora a da li je Josipović znao ili ne nebitno, jedno je sigurno nije znao izabrati suradnike

VL
DU
Deleted user
13:49 07.02.2015.

Pa Josipović je u svim medijima iskakao kao skakavac , uključiš jedno Josipović, drugo , opet on itd. Pa poraz je za njega veliki krah, uvjeren je bio da ga narod voli 90% ko onog u sj.koreji, i zato mu je poraz tolko bolan, Jadnik, baš mi ga je žal, ali nemoj druže više na televiziju ,dosadan si i anemičan.

VL
IS
Iszrian
13:58 07.02.2015.

Najbolje su rezultat ''pogodile'' ankete izlaznosti, Kolinda prva, Josipović drugi, Sinčić treći i tako dalje, i tako je i bilo.

VL
L0
luena 01
13:25 07.02.2015.

Dobro a tko je u svojim anketama javljao da Josipovic ima najvecu podrsku,neke su prognozirale i 85% da on pobjedjuje u izborima... Koliko se sjecam to nisu bili DIP i mediji nego agencije....aha uvijek je drugi kriv(odgovoran ) kad po "zlu" podje...

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.