SDP-ova saborska zastupnica i kandidatkinja za istarsku županicu Sanja Radolović ovih je dana predstavila svoj predizborni video kojim pokušava emocionalno povezati birače s vlastitim korijenima i identitetom regije. U videu snimljenom u atmosferi topline i bliskosti, Radolović vozi crveni oldtimer kroz istarsko selo, pozdravlja mještane, a kamera bilježi kadrove maslinika, kamenih kuća i zelenila. Poruka je jasna - želi prikazati Istru ne samo kao političku dužnost, već kao osobni poziv i ljubav. U spotu izgovara riječi - "Istra nije posao, Istra se voli. Svaki kamen, svaka maslina, svaki osmijeh. To je moj dom. Vrijeme je da zajedno krenemo naprijed. Vrijeme je. Žena za volanom. Ovo je moj kraj, moji ljudi, moja terra magica". Uz snažnu vizualnu poruku, Radolović se promovira kao kandidatkinja koja autentično osjeća svakodnevicu regije, a istovremeno sugerira da je došlo vrijeme za promjenu.
Prema podacima Državnog izbornog povjerenstva, Radolović je zasad kandidatkinja koja je najviše potrošila na izbornu promidžbu među svima koji su izvijestili o troškovima. Od dopuštenih 63.706 eura, potrošila je 57.300 eura između 4. veljače i 8. svibnja. Najveći dio sredstava otišao je na oglašavanje putem plakata (26.300 eura) i digitalnih portala (gotovo 15.000 eura), dok je 12.500 eura platila zagrebačkoj agenciji Designsystem, koju vodi Borislav Malešević. Iako se kampanja snažno oslanja na vizualne i digitalne sadržaje, na promociju putem društvenih mreža izdvojeno je manje od 40 eura. Zanimljivo je i da, prema vlastitim podacima, Radolović u prethodna tri mjeseca nije zaprimila niti jednu donaciju.
ma čega se sve neće sjetiti ... briga nju za druge ... njoj je pravo dobro