Vlado, kako se može dati u koncesiju ono što je već u koncesiji?
ARZ je doista koncesionar, i to u državnom vlasništvu koji je izgradio puni profil autoceste Rijeka-Zagreb
Komentari 9
Pogrešne ste pitali... Ova nesposobna Vlada očito nema odgovor ni na jedno važnije pitanje...
Ako je vladajucima do pokrpavanja proracuna, onda neka otpuste 50% preko veze zaposlene nepotrebne radne snage u HACu, neka ukinu 50% gradova i opcina i podijele otkaze svim tim neradnicima koji parazitiraju na drzavnom proracunu. Neka se Vlada i politicari prestanu izivljavati u trosenju proracunskog novca za svoje aute, urede i razne malverzacije. Eto, na taj nacin ce u rekordnom roku skupiti te 3 milijarde kuna na temelju usteda i provedenih reformi. Najlakse je prodavati i udjeljivati " obiteljsko srebro" posto poto, samo da se trenutno pokrpa pokoja rupa. A sto kad Sve prodamo? Kamo i sto onda? Ionako je u Hrvatskoj rasprodano 99% drzavne imovine. Zadrzimo barem jos tu pokoju sitnu mrvicu koja nam je preostala. Ceste i vode.
Ne razumijem ljude koji tvrde da autoceste nisu naše. Jer, ako nisu naše, kako ih onda možemo dati u koncesiju? Auto ili stan kupljen na kredit ne može se prodati dok kredit nije otplačen.
Koja blesavoća? Tvrtka u državnom vlasništvu je koncesionar... pa što, odlukom vlade može prestati biti koncesionar ... kak došlo, tak i ošlo... Tema kojom se ovaj članak bavi je promašena. Ono što treba reći ljudima je da love neeeema! A A hitno treba vratiti oko 2 milijarde eura za autoceste. E i da AUTOCESTE NISU HRVATSKE!!!!! Bit će NAŠE onda kada vratimo kredite koje smo dizali godinama kako bismo ih izgradili! Tek tada, i ni sekunde prije! Pa zaboga, kad dignete kredit za stan, stan je samo formalno vaš ali s hipotekom banke i ona ga može uzeti kad joj padne na pamet, odnosno čim prestanete plaćati rate. E pa ovo je isto! ako prestanemo plaćati rate, investitor može "apgicati" njegovo i na autocesti izgraditi igralište za pikule ako želi. Dajte jednom više shvatite da te populističke fore ne vode nikuda, samo gubimo vrijeme.
...ovi prvi se nisu dovoljno zaštitili... bavili su se samo izvlačenjem novaca... jer da su vraćali kredite ne bi bilo problema...
Ja ne kužim zašto se ljudi grče oko tih autocesta i viču nedamo naše ceste. Ja ih nebi dao u koncesiju, ja bi ih vratio bankama pa neka si ih odnesu gdje god hoće. Mogu podić cijene za 5000% , kome će naplačivat cestarinu, sad prođe par auta u oba smjera ,a onda ni toliko. Ako ih damo u koncesiju dobit ćemo nešto novaca, premalo u svakom slučaju, isti tren ćemo ostat bez prihoda od istih ma koliko mali on bio i što je najgore obvezat ćemo se ugovorom da ćemo novom koncesionaru namirit razliku od ostvarene dobiti i one koju je planirao imati. To se inače zove tržišna utakmica, Zamisliš koliku zaradu hoćeš imati i ako ne zaradiš onda ti to država namiri iz novog zaduživanja ili recimo iz penzija i plaća ako nema od kuda. Zato nikakva koncesija nego lijepo otić u banku i reći : sory nema, papala maca. Evo lijepo ključeva od rampi pa si uzmite te ceste natrag.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvati imaju još uvijek mnogo novaca na štednji i zašto država ne izda državne obveznice za autoceste pa da Hrvati budu vlasnici.Meni se čini da se autoceste pokušavaju prodati strancima kako bi se diglo veliko mito i naši ministri bili bi za cijeli život opskrbljeni.