Vladin plan: Autocesta do Karlovca sa šest trakova
U gradnju autocesta do 2016. bit će uložena 4,31 milijarda kuna manje nego u razdoblju od 2009. do 2012. godine.
Komentari 32
Treba se dodatno zadužiti i onda cestu na upravljanje dati strancu nek zaradi.
Hm, izgleda da je u ovoj zemlji ludilo nasljedno, što je i razumljivo, jer se na cestama okreče velik novac. Dakle, ako se Kaljmeta zadužio do bola, ako su tuneli preplačeni nekoliko puta, ako su gubici strašni, ako je kriminall do neba, - možemo mi i bolje i jače. Kukurikuuuu! A sve na teret odrpanaca koji se ni ne voze cestama, jer nemaju ni za kruh, a kamoli za benzin, a o automobilima da i ne govorimo. Imamo Hrvatsku.
Hahahahaha .... Ovi me nasmijavaju do suza. Zar zaista vjeruju da će ostati na vlasti i slijedeći mandat? Za dodatni treći trak odavno već postoji dokumentacija i sve potrebne dozvole. Zanimljivo, trebala se je početi graditi prije dvije godine, bašš kad su vi zasjeli na vlast ali uglavnom, situacija podsjeća na Pelješki most. Katran i perje za Zokija, Vesnu i ekipu molim. I nogom u gu..cu. Što prije to bolje.
Idem na Markv trg na koljenima ih molit, kao građanin RH, kao državljan RH, kao osoba koja plaća poreze i samim tim im dajem i plaću, idem ih MOLIT da NE PLANIRAJU VIŠE IŠTA! Svakim njihovim planiranjem meni je gore!
Sa šest trakova? Dajte si platite lektora, ili koristite spell checker...
Kad smo bili dica mahali smo, kao pravi domorodci, Svabama turistima, koji su nam iz svojih auta s prikolicama, bacali bombone. Dobro je da im gradimo ceste, nek uzivaju.
Hrvatska ima vrlo dobre autoceste, dobru povezanost regija autocestama, te mislim da bi u ovako oskudnim vremenima trebalo malo zaustaviti gradnju autocesta. Kada Hrvatska bude imala mogućnosti i kada gospodarski uznapreduje nemam ništa protiv da svaki grad povezuje autocesta. A gdje je problem? Problem je naročito veliki jer su na područjima nekih županija, državne i lokalne ceste u potpuno derutnom stanju. Svako malo se krpaju i presvlače i to na nekvalitetan način tako da se uništavaju amortizeri vozila a opet se ukratko otvaraju rupe poput šahtova bez poklopca i onda stradavaju gume koje ste teškom mukom kupili, felge i amortizeri a da za to nitko ne odgovara. Isto tako netko treba zabraniti razna rezanja kolničkog zastora pilama zbog stalnih postavljanja raznih komunalnih vodova i ionstalacija. Onda se to zakrpa, pa se za 2 mjeseca netko sjeti ponovo prekopavati. Toga zla u zapadnim državama nema i asfalt se ne smije učestalo prekopavati. Vidio sam u jednom gradu kompletno skidanje safalta, postavljanje nove podloge za asfalt, i asfaltiranje. Prekrasno za vidjeti. Ali već nakon nekoliko mjeseci tražili su neke komunalije ispod ceste, iskopali rupu, zakrpali a to mjesto je ruglo na cesti. I dalje ako se netko sjeti, nastaviti će se prekopavanje. To treba prekinuti. Dakle, sada se okrenuti uređenju lokalnih prometnica s zabranom uništavanja asfalta raznim prekapanjima. Izrežu cestu za cijevi, nabiju kanal šoderom, asfaltiraju, za mjesec dana asfalt propadne a oštri rubovi propalog kanala izrezaše gume na autima. To mora prestati ili netko treba u zatvor.
Koliko ce se od toga ukrast ??
Opet će gradit narodnim novcem pa prodat, bolje reć poklonit strancima za četvrtinu cijene. Glupog anroda koji ovo sve mirno promatra.
Što će se dogoditi s IZMIŠLJENIM državnim cestama? (lokalne prometnice zbog potrebe HAC-a preimenovane u državne. npr. Zabok - Krapina)
bravo...Kad englez nakon dvosatnog leta sleti u Split treba mu najmanje još toliko vremena do 80 km udaljene Makarske
Obecanje , ludom radovanje, sto nisu sa tim novcima , ako ih imaju zapoceli izgradnju peljeskog mosta? pustanje magle i zamagljivanje je taktika kukurikavaca.
Vidili Kukurikovci koliko je love ukrao Kalmeta i HDZ na autocestama,pa su Kukurikugenijalci odlucili da i oni malo ukradu putem "izgradnje autocesta" prije no sto uskoro izgube vlast na izborima
Idemo jasno reći, dvostruka pljačka hrvatskog naroda, skupi krediti od kreditora kojima se u drugoj fazi želi izručiti sagrađene ceste. Tako je njihova zarada dvostruka, kamate i troškovi kredita uvećano za koncesijsku naknadu. To radi Vlada RH, što bi se u normalnim okolnostima moglo proglasiti izdajom, profiterstvom, sabotažom, podrivanjem ekonoskog stanja zemlje! Valjda će i to jutro svanuti kada ćemo o tome tako govoriti!
Bolje bi bilo napravit brzu cestu Karlovac - Sisak - Kutina ili Popovača umjesto dograđivanja ceste Karlovac - Zagreb. Rasteretila bi se i zagrebačka obilaznica, skratio put iz Slavonije prema moru..
Jesu li ovi SDP-komunisti još normalni? Na sto bacaju novce? I kada će se nesposobni Grcic konancno baviti pripremom i finalizacijom projekta da konacno dobijemo novce iz EU fondova za konkretne projekte?
Prometna traka autoceste zove se "traka" a ne trakov. A snovi kukurikulicije o gradnji cesta nikako se ne bi smjeli koristiti kao prilog prodaji naših postojećih autocesta!!
Ima se, može se...
kako su mogli izostaviti autocestu za čučerje? kad se može graditi autocesta za nigdje (sisak),onda bi red bio da se gradi i za čučerje. u zemlji u kojoj je materijalno gospodarstvo skoro uništeno (fiskalni, parafiskalni nameti, uvozni lobi , korupcijaija i dr.),iz koje se iseljavaju tisuće mladih hrvata,jedini smisao ovih investicija je pljačka. kako to ostvariti? iz proračuna ,fondova, provizija od privatnih tvrtki koje uđu u krug odabranih izvođača i sve to u stilu: uzmi aljo koliko ti drago.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
a od kuda im ti silni novci pa hrvatska ima 4 500 000 stanovnika od toga 1 500 000 penzionier i dragovoljaca 500 000 ne zaposlenih 500 000 studenata, sportaša,umijetnika .akadamika etradnig zvijeza koji ne plačaju porez i nikakove obavezeveze nemaju 100 000 kriminalaca i političara koji isto ništa ne privređuju uvozimo više nego izvozimo ak i kapului češnjak uvozimo a oni imaju lovu da grade ceste koje zjape prazne 10 mjeseci u godini meni se čini da su te ceste samo za njih da puno ne drnda kada nekuda idu sa autom sa velikom pratnjom i osiguranjem jer večimom idu sa helikopterima tako n das e mogu praviti važni da se bez njih ne može jadni jadni jadn smo ga mi