Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Vina treba brendirati jer količine nisu konkurentne

Nužno je plansko brendiranje vina budući da nemožemo ponuditi velike količine kao Italija i Francuska
16. siječnja 2011. u 21:00 0 komentara 1 prikaza
'14.01.2011., Zagreb - Ministar poljoprivrede Petar Cobankovic odrzao je sastanak sa predstavnicima poljoprivrednika. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
Foto: 'Jurica Galoic/PIXSELL'

S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje, razvijanja internacionalne strategije, rasta i razvoja proizvodnje, osnovano je Udruženje vinarstva HGK na čijem čelu je Đuro Horvat iz Agrokor vina.

– Na ovaj način vinari preuzimaju inicijativu za sređivanje odnosa u ovoj branši, pri čemu ne smije biti podjele na velike i male. Velike tvrtke ne moraju automatski uspješnije poslovati od manjih gospodarskih subjekata – naglasio je ministar poljoprivrede Petar Čobanković ističući kako danas raspolažemo s 30-ak tisuća hektara vinograda, a kvaliteta hrvatskih vina rapidno se poboljšava. Čelnik HGK Nadan Vidošević rekao je kako je vino za naše gospodarstvo važan proizvod. Međutim, nužno je njegovo plansko brendiranje budući da ne možemo ponuditi velike količine vina. (jra)

Norveška rukometna reprezntacija
Hrvatska u finalu
Pogledajte što norveški mediji pišu nakon poraza, još ne mogu vjerovati da neće u finalni boj
Plin
SMANJENJE CO2
Perspektive plina kao alternativnog goriva u prometu u Hrvatskoj
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.