'Utjecajnici' – vojsci sljedbenika prodaju i vodu u kojoj se kupaju i zarađuju bogatstvo
To je nova ekonomija 21. stoljeća gdje se zarada ostvaruje uglavnom u domeni načina života; prehrane i vježbanja, putovanja, kupnje, poslovnih odluka te političkih preferencija. To je veliki biznis pa ih i oglašivači uključuju u kampanje
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Komentari 0