Tijekom produženog uskrsnog vikenda u Hrvatsku je stiglo 176.000 turista, a Uskrs je, s onima koji su od ranije bili u našoj zemlji, kod nas provelo ukupno 185.000 gostiju. U tom je razdoblju ostvareno 624.000 noćenja, a rezultat je, očekivano, bolji od lanjskog Uskrsa koji je pao ranije nego ove godine. Gostiju je sada bilo 34, a noćenja 54 posto više nego prije godinu dana. Pri tom, najviše je noćenja za ovogodišnji Uskrs upisala Istra (217.000), a slijede Kvarner (97.000), Splitsko-dalmatinska županija (79.000), Dubrovačko-neretvanska (75.000) te Zadarskoj županiji s 53.000 noćenja. Gledano prema destinacijama, najposjećeniji su bili Dubrovnik, Poreč, Rovinj, Split, Zagreb i Zadar.
Tradicionalno najbrojnjiji hrvatski gosti Nijemci i za protekli Uskrs bili su naijzdašniji. Jadranski su domaćini registrirali 134.000 noćenja njemačkih gostiju, a domaći su s 88.000 noćenja bili na drugom mjestu. Asutrijanci su treći s 45.000 noćenja, a slijede Talijani s 43.000 noćenja, Slovenci s 37.000, Slovaci s 30.000, dok su gosti iz velike Britanije ostvarili 24.000 noćenja, pokazuju podaci eVisitora.
"Kako smo i najavili, tijekom produženog uskrsnog vikenda ostvareni su odlični turistički rezultati. Odlični trendovi vidljivi su i na rezultatima travnja u kojem bilježimo rast dolazaka i noćenja od preko 20 posto, dok u kumulativu, odnosno od početka godine u našoj zemlji bilježimo dva posto više dolazaka i tri posto više noćenja. Do početka glavnog ljetnog dijela turističke godine očekujemo nastavak pozitivnih trendova turističkog prometa uz intenzivnu i kontinuiranu promociju na najvažnijim tržištima", komentar je Kristjana Staničića, direktora Hrvatske turističke zajednice.
Inače, prema podacima agencije Novasol koja se bavi iznajmljivanjem apartmana i kuća za odmor, najveći rast broja rezervacija za uskršnje, ali i skore prvomajske blagdane u odnosu na prošlu godinu zabilježen je na području Istre. I to od devet posto. Slijedi Kvarner s rastom od 7%, Sjeverna i srednja Dalmacija s 6%, te Južna Dalmacija s rastom od 4%. Znakovito je da je aktualni trend prodaje relativno sličan trenutnim pokazateljima prodaje za period ljetne sezone.