Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 19
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Akcija Prazan grad
Povratak na članak

Urbana desnica: Vlada na radnike šalje policiju, a troši na Pride

Pokret koji sebe naziva Urbana desnica uoči Pridea pozvao je Splićane na ignoriranje parade

Komentari 20

ZL
zlako
10:13 08.06.2012.

Pvorka ponosa je je jedino svadbena povorka.Mladenka u bjelini,mladenac i veseli svatovi.Ne treba im zaštita a svatko tko vidi povorku trubi i sretan je.

VL
Avatar Meggi
Meggi
10:34 08.06.2012.

Urbana desnica je tu u pravu i nadam se da će ih Splićani poslušati i jednostavno kloniti se cirkusa taj dan. Kad vrag dođe po svoje, onda želi ono što je nastrano prikazati kao normalno a ono što je normalno, želi prikazati kao zatucano i staromodno. Europa, koja se davno odvojila od Boga, živi upravo tako a ljudi nasjedaju na njihovu liberalnost koja zapravo vodi u propast društva i obitelji. Ne vide da, zapravo, žive u ropstvu vlastitih požuda i nastanosti pod krinkom liberalnosti.

VL
AU
autoritet
10:47 08.06.2012.

U pravu su

VL
TI
tirkizna
10:51 08.06.2012.

Sve je to uz blagonaklonost EU, i hapšenje prosvjednika (zbog trulog Horvatinčićevog propalog centra) i čuvanje povorkaša. Jedni se zovu prosvjednici, a drugi se zovu parada.

VL
Avatar dutra
dutra
10:54 08.06.2012.

Policija i u jednom i u drugom slučaju postupa protiv onih koji krše zakon. Samo kriminalci mogu u tome vidjeti nešto čudno.

VL
TO
točkica1
11:03 08.06.2012.

08.06.2012. u 10:54h dutra je napisao/la: Policija i u jednom i u drugom slučaju postupa protiv onih koji krše zakon. Samo kriminalci mogu u tome vidjeti nešto čudno. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Slažem se s tvojom prvom rečenicom. A u vezi druge moje mišljenje je: zašto 3 policajca čuvaju jednog šetača u Splitu, a u Međimurju gdje Romi teroriziraju one koji to nisu još malo pa će čistaćica ići na intervenciju. Po čemu su šetači u Splitu više vrijedni i imaju više prava na zaštitu od ljudi u Međimurju? I ako se mi u Međimurju s tim ne slažemo jesmo li zbog toga kriminalci?

VL
DO
doktorica
11:14 08.06.2012.

skupo nas koštaju ti besposličari,koji da i malo imaju ponosa nebi se nametali i tražili da se prihvati njihovo amoralno ponašanje....

VL
LI
lignjun
11:23 08.06.2012.

Ako građani Splita poslušaju ovaj savjet, iduće nas godine ta povorka neće koštati ništa :) Odnosno nešto malo, jer policija ipak mora biti prisutna na bilo kakvom javnom događaju. A za podsjetnik Urbanoj desnici. Svaka nas utakmica između Hajduka i Dinama košta isto toliko, ako ne i više. Kad dođe dan da na takvom događaju ne budu potrebni policijski kordoni, neće biti potrebni ni na LGBT paradi.

VL
TU
tuki
11:31 08.06.2012.

Ne koštaju nas ti koji paradiraju,več zadrti desničari koji ne priznaju ništa osim sebe.koštaju nas ti primitivci koji napadaju.Ja lično ne bih išao na povorku jer s njima nemam dodirnih točaka ,ali ih prihvačam. Tko voli nek izvoli.

VL
ZL
zlako
11:39 08.06.2012.

Da li je Split splitski,hrvatski grad ili protektorat?Izvana stižu naređenja što raditi.Kako se zove taj vid naređenja?Spličani,tko vam ima pravo davati naređenja jer ste sami obranili grad a da je po nalogodavcima vas ne bi ni bilo.

VL
US
usorainfo
11:43 08.06.2012.

"gay parada u Moskvi zabranjena do svibnja 2112." potvrdio Vrhovni moskovski sud! to je država, bravo za Rusiju.

VL
Avatar vodomar
vodomar
12:05 08.06.2012.

Ma, ljudi, to je zavjera kontra Splitu gradu - Kominterna, Srboslavija, Društvo za zaštitu životinja, možda čak i Vatikan!

VL
MA
MaSpa
12:37 08.06.2012.

Tu Paradu ovaj put treba ignorirati iz sve snage! Kako bi sami sebi bili glupi, i policija i paraderi, da ih nitko ne dođe gledati, da se paraderi nemaju kome rugati dok ih krdom policije "štiti"! Vidim da je započetata i snažna kampanja da se upravo to i desi, ali INTERESANTNO kako je Večernji list takvu vijest i takvu inicijativu sakrio pod Novosti iz regije! Interesantan "bojkot" Vecernjeg lista.. Očito da: a) nije interesantno jer nema prijatnji smrću i slično, te b) nije od interesa određenim skupinama iz Večernjaka da se širi glas o bojkou Parade! Ali, vijesti se brzo šire i bez naslovnih stranica..

VL
Avatar vodomar
vodomar
12:59 08.06.2012.

08.06.2012. u 12:37h MaSpa je napisao/la: Tu Paradu ovaj put treba ignorirati iz sve snage! Kako bi sami sebi bili glupi, i policija i paraderi, da ih nitko ne dođe gledati, da se paraderi nemaju kome rugati dok ih krdomm policije "štiti"! Vidim da je započeta i snažna kampanja da se upravo to i desi, ali INTERESANTNO kako je Večernji list takvu vijest i takvu inicijativu sakrio pod Novosti iz regije! Interesantan "bojkot" Vecernjeg lista.. Očito da: a) nije interesantno jer nema prijatnji smrću i slično, te b) nije od interesa određenim skupinama iz Večernjaka da se širi glas o bojkou Parade! Ali, vijesti se brzo šire i bez naslovnih stranica.. -------------------------------------------------------- MaSpa, ignoriranje parade je dobra, uljuđena građanska opcija. Ako nešto ne voliš i ne želiš, brini svoju brigu i drži se podalje. Oni koji to žele vidjeti, neka dođu. Neka sve prođe mirno i bez nasilja i te besmislene optužbe da je Split netolerantan i nazadan grad brzo će nestati. Neka pobijedi glas razuma.

VL
Avatar dutra
dutra
13:17 08.06.2012.

08.06.2012. u 11:03h točkica1 je napisao/la: 08.06.2012. u 10:54h dutra je napisao/la: Policija i u jednom i u drugom slučaju postupa protiv onih koji krše zakon. Samo kriminalci mogu u tome vidjeti nešto čudno. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Slažem se s tvojom prvom rečenicom. A u vezi druge moje mišljenje je: zašto 3 policajca čuvaju jednog šetača u Splitu, a u Međimurju gdje Romi teroriziraju one koji to nisu još malo pa će čistaćica ići na intervenciju. Po čemu su šetači u Splitu više vrijedni i imaju više prava na zaštitu od ljudi u Međimurju? I ako se mi u Međimurju s tim ne slažemo jesmo li zbog toga kriminalci? ------------------------------- Da ponovim svoju drugu rečenicu? S čime se ustvari ne slažeš? Ako netko krši zakon u Međimurju, ja sam za to da policija postupi u skladu sa svojim ovlastima. I protiv Roma, ako su oni ti koji krše zakon.

VL
TO
točkica1
14:36 08.06.2012.

@dutra: čudno mi je to da jedio policajaca iz Međimurja otišao štititi šetače u Split, dok ih kod nas nema dovoljno da bi postupali u skladu sa svojim ovlastima protiv onih koji krše zakon (u mojem slučaju Roma). Jesam lii zbog toga kriminalac u tvojim očima?

VL
KA
kampanel
18:01 08.06.2012.

Hvalevrijedna inicijativa. Nažalost ni ignorancija neće pomoći, u tom slučaju kazat će kako su splićani svojim nedolaskom izvršili nasilje nad njihovim integritetom. Jednostavno homoseksualne udruge su u svojoj biti određene homofobijom. ukoliko nema tzv. napada one nemaju razloga za egzistencijomm i parazitiranjem na proračunu a vječni studenti, profi prosvjednici s FFZG i FPZG gube izvor financija.

VL
KH
khufun
19:16 08.06.2012.

"Cilj im je i oblatiti ime grada Splita, građane grada Splita i prikazati ovo društvo kao netolerantno, primitivno i nasilno"....to upoce nije cilj niti vladi niti ucesnicima gay pride-a. Ime grada Splita su vec oblatili huligani koji uzrokuju nerede i poticu na nasilje. Sad kad je desnica shvatila da ce u povorci biti i ministri, i EU predstavnici i Ameri...onda su im m*da otpala. Zbilja ce biti blesav onaj koji slucajno pogodi kojeg Amera u povorci.

VL
DU
Deleted user
19:26 08.06.2012.

To je najbolje sto se moze napraviti. Jer niti jedan kamen u glavu ili saka u oko ne boli kao ignoriranje!!! To je najbolje: iskazati NEDOLASKOM i POTPUNOM ignorancijom te bolesnicke "parade"! Oni se nicega toliko ne boje koliko se boje ignoriranja. Zato i provociraju ovoliko unaprijed. A mi budale pusimo foru.

VL
DU
Deleted user
21:18 08.06.2012.

Da paradiraju prostitutke - to bih odmah podržao. Ovo ne, nikako!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.