Umjesto ponude stigao mu ugovor i isključenje iz stare mreže
Potrošač ima rok od 14 dana za odustanak od pretplatničkog ugovora bez plaćanja ikakve naknade za raskid. Pri promjeni operatora ne bi smjelo doći do gubitka usluge
Komentari 5
A1 je napravio pomutnju prošli mjesec sa dopisom da povećava cijenu usluge za 20 kuna i mnogi prelaze drugim operaterima pa je nastala gužva. Pretplatnike sad zovu natrag nudeći jeftinije opcije. A1 je bivši Vip, pametnom dosta.
Ovo sto se dogadja, podhumne su zasluge naseg (kako kaze predsjednica) humaniste Hanzekovica i njegovog segrta Orsata.Regulatorna agencija,koja bi trebala cuvati puk od nepostenih operatera je u sluzbi istih.Tko je od djelatnika Hakoma na strani pravde sankcioniran je ili otpusten.Nema segmenta u nasim zivotima gdje vlada vladajuce postenje-Zna se.
ne znas koji od kojegoperater je gorji!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kažu u HAKOM-u da "ne bi smjelo doći do gubitka usluge". Ali je došlo: korisnik (čiji?) je ostao bez telefona, interneta i TV-a i baš me zanima hoće li mu nadoknaditi štetu i eventalnu tzv. izmaklu dobit (ako je, primjerice, radio online). A ako kojim slučajem i hoće, hoće li biti kakvih sankcija prema operateru koji se nije držao regulative i zakonskih potreba (o telekomunikacijskim uslugama, pravima potrošača, itd.) ili je HAKOM naprosto još jedno nepotrebno, 'savjetodavno' tijelo bez djelotvornih ovlasti na navodno 'slobodnom' no zapravo prilično divljem i predatorskom tržištu, koje -poput mnogih, još ozbiljnijih institucija države jako dobro i dugo živi na poreznim plećima građana???