Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 103
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Povratak na članak

U Poljskoj se zabranjuju petokraka, "Internacionala" i Che Guevara

– Simboli komunizma ne smiju postojati u Poljskoj jer su oni simboli genocidnog sustava koji se može usporediti s nacizmom – ističe Jaroslaw Kaczynsky, trenutačno šef oporbe u parlamentu.

Komentari 327

OB
-obrisani-
06:10 28.11.2009.

ProfesErzg....ma kome ti solis pamet?.....Citiram:\"Pa tko je onda tolerantniji: katolici, koji zabranjuju petokraku, \"Internacionalu\" i Che Guevaru ili komunisti koji su dopuštali križ, \"Vesel\'te se narodi\" i lik Isusa Krista?\'........Cim je komunjarsko-cionisticka bratija preuzela vlast u SSSR( jasno sam u napisima drugdje naveo tko je vladao ) zapoceo je progon intelektualne elite i privrednika. 1920 Grygory Zinoviev( ustvari Hirsh Apfelbaum) lider Trece Internacionale poziva na unistenje ruske burzoazije.10 milijuna ljudi koje bi mogli tako okvalificirati izgubilo je zivote. “Zidovski” lideri “komunisticke “ revolucije proglasili su vjeru OPIJUMOM NARODA ,i zapoceli su sa njenim unistavanjem.Tisuce pravoslavnih crkvi je zatvoreno, unisteno(“American Hebrew”, 18/11/1932) ili a manji broj je pretvoren u muzeje.Pobijeni su svecenici,krscanski su praznici zabranjeni.( komunisti su cak razmatrali ideju da NACIONALIZIRAJU ZENE). Ali cudom nad cudima NITI JEDNA JEDINA SINAGOGA nije bila unistena. (\"Democracy and World Dominion,\" 1939, str.211) Ako su komunisti toliko mrzili boga i vjeru iz kojeg razloga nisu porusili i sinagoge? Jesu li kojim slucajem talmudski cionizam i bezboznicki sotonisticki komunizam jedna te ista stvar.( Marx,pravo ime Mordochai, je potajno bio sotonist) Pogledajte crvene(krvave) zastave i obrnite zvijezdu petokraku naopako ( slicno kako je ono gov*o Hitler okrenuo svastiku) i sve ce vam biti jasno. Iako ima veliki broj Zidova koji nisu bili komunisti ,nema apsolutno nikakve dvojbe da komunizam ( taj najkrvolocniji system koji je ikad postojao na ovoj planeti,preko 200 milijuna zrtava) nikada BEZ ZIDOVA( cit Askenazi Kazara) ne bi postojao. Danas ta ista masonsko –cionisticko-sotonisticka bagra regrutira ljude drugim nacinom za svoj NWO program.

VL
OB
-obrisani-
06:12 28.11.2009.

Demokratski SAD su pobile 3,5 milijuna ljudi u Vijetnamu. Treba li zbog tog zabraniti demokraciju?

VL
OB
-obrisani-
08:19 28.11.2009.

Koliko god ubijali komunisti, sigurno nisu mogli u svojim zločinima nadmašiti katolike. Samo u Americi kršćani su, šireći svoju religiju ognjem i mače, pobili 90 milijuna ljudi. O ostalim kontinentima (pogotovo Africi) da i ne govorimo. Osim toga, ako su hrvatski komunisti bili takvi zločinci, kako to da 67 posto građana Hrvatske misli da je bolje živjelo za vrijeme komunizma nego danas?

VL
AB
abendblatt
08:34 28.11.2009.

profesorzag, dobro jutro, ti dakle likovao i bio ponosan na petokraku kad su horde JNA palile i ubijale po Hrvatskoj, ili si ti bio tenkista koji je svko jutroglancao petokraku na tenku prije nego si poceo masakar nad Hrvatima, ili si ti onaj vojnik sa petokrakom koji u Vukovaru sprovodi starce, zene i djecu.

VL
OB
-obrisani-
09:08 28.11.2009.

Ne, abendblat, Hrvat sam, rođeni Zagrepčanin? Uzgred, gdje si ti rođen? I nisam ništa manje patio nego ti kad je okupiran Vukovar. Ali za tebe očigledno onaj tko nije usraša je automatski četnik. A trebao bi znati da su i 1991. Hrvatsku spasili generali JNA koji su prešli na Hrvatsku stranu (Tuđman, Tus, Špegelj, Bobetko, Stipetić). Da su usraše vodile obranu Hrvatske prošli bi isto kao i 1945. A sad ti meni reci: jesi li ponosan na katoličku crkvu koja je spaljivala sve najnaprednije ljude svog doba? Jesi li ponosan na njeno spaljivanje vještica? Jesi li ponosan na to da su uz španjolske konkvistadora - koji su napravili najgori genocid u povijesti čovječanstva - uvijek išli svećenici koji su blagoslivljali te zločince i govorili im da je opravdano ubijati nevjernike? Jesi li ponosan na svećenike koje su blagoslivljali ustaše dok su isti radili najgori pogrom na ovim prostorima? Ako misliš da usprkos svemu tome križ ne treba zabraniti, zašto bi bila zabranjena zvijezda?

VL
SM
SMITSMIT
09:54 28.11.2009.

CHE GUEVARA BJEŠE TERORIST KAO I BRAVAR TITO, POL POT i slični luciferi.. naravno i desna opcija fašizma istu opciju ima.Tako da je znak jednakosti izmedju fašizma i komunizma...

VL
OB
-obrisani-
10:00 28.11.2009.

Abendblatt, ako si protiv isticanja simbola totalitarnih režima, zašto si protiv toga da se isti kriterij primjeni i na simbol takve organizacije kao što je Katolička crkva, koja je tijekom povijesti napravila više zločina nego totalitarni režimi?

VL
OB
-obrisani-
10:19 28.11.2009.

A može li obrazovana osoba biti katolik ili vjernik općenito? Inače, jesi li ti, smit, uspio završiti neku školu? Bar osnovnu?

VL
DU
Deleted user
10:33 28.11.2009.

Da je Crkva radila sto je trebala i kako je trebala, ne bi se morao razvijati nikakav radnicki pokret nigdje u svijetu i ne bi nastali ni komunisti ni fasisti koje su stvorili kapitalisti svojim blesavim postupcima. Crkva je trebala voditi vise racuna o socijalnoj pravdi a ne dozvoliti da radikalne, ekstremne organizacije povdedu te radnike u borbu protiv STVARNIH NEPRAVDI KAPITALIZMA. Svi su, dakle, podjednako krivi, ne samo komunizam i fasizam!!!!!!!!!!!!

VL
AB
abendblatt
10:37 28.11.2009.

profesorzag, jos samo to, da nije bilo kriza i katolicke Crkve prije par stoljeca ti bi danas bio obrezani osmanlija, toliko o krizu koji smeta samo Luciferu i Mesicu i njima slicnim pajdasima.

VL
UK
Ugo Kajvez
10:51 28.11.2009.

Iz jednog totalitarizma u drugi ... samo naprijed .....

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
10:53 28.11.2009.

@profesorzag (ono u 09:08h)...dečec dragi, čim si ti Zagrepčanin meni je mam sve jasno :-)))) PS: recimo ja sam Zagrepčan

VL
EF
efteling
11:31 28.11.2009.

Svet je velika pijaca.Svet je imao puno ideologija,u ime necega,morala,Boga,klase i sa tim ideologijama se pokusao naci odgovor na probleme sveta.Zajednicko svim ideologijama je da su imali nesto dobro u sebi jer inace ne bi mogle privuci mase.Mozda kao mamac za pecanje,a onda su ih ljudi koji su sprovodili ideologije jednostavno iskoristili za manipulaciju masama.Valjda je u covekovoj prirodi da hoce da veruje u nesto a samim tim ulazi u taj krug zla kad se ideologija preokrene i postane protivrecna samoj sebe.I sama zabrana komunistickih simbola je izraz neke druge ideologije koja se plasi,koja se ne moze slobodno izraziti,jer oseca da jos nije jaka.Sad smo imali te skorasnje modne ideologije u ime demokratije,smejem se,pa onda recimo New Deal,opet se smejem,pa u ime borbe protiv terorizma,sve sveze ideologije koje su u biti neki ljudi placali krvavo svojim zivotima.Mislim na nevine ljude.Tako mislim da ljudi moraju biti malo rezervisani prema svim ideologijama.Svet je postao isuvise komplikovan svojom povezanoscu i kapitalom i izmesanim kulturama da bi se mogla naci neka univerzalna ideologija

VL
AG
Agramer198
11:32 28.11.2009.

@Ugo Kajvez znači ti se slažeš da se treba ljudima moći omogućiti da nose SS uniforme, Gestapove crne kožnjake i one famozen kape,crne ustaške košulje itd. Jer po meni nema NIKAKVE razlike između Staljina i Hitlera osim kaj je ovaj jedan išao na kvantitetu pa je drugog prešišal sa nekoliko desetaka milijuna mrtvih više...

VL
OB
-obrisani-
11:51 28.11.2009.

Pomaže bog Profesore Kako si i šta radiš? Agramer198 (Jer po meni nema NIKAKVE razlike između Staljina i Hitlera) Pitaj Čerčila i Ruzvelta.

VL
OB
-obrisani-
12:01 28.11.2009.

Ne, abendblatt, ja bih bio ateist i u pretežno muslimanskoj državi. A po čemu ti misliš da je bolje biti katolik nego \"obrezani osmanlija\"? Da se križ ne smije vješati u državne urede, uključujući i škole, presudio je Europski sud. Kažeš da križ smeta samo Luciferu i Mesiću. A nije li ustvari prava istina da zvijezda u Hrvatskoj smeta samo usrašama, pošto 67% građana Hrvatske smatra da su živjeli bolje za vrijeme komunizma? Naravno, pošto su ljevičari tolerantniji, oni ne smatraju da zvijezda treba biti isticana u javnim ustanovama, kao ni križ.

VL
OB
-obrisani-
14:57 28.11.2009.

Oluja potpuno se slazem s tim sto si rekao! Samo ja bi napravio malu razliku, a to je komunist iz hrvatske nije nikakav hrvat, to je komunist ili zlocinac isto kao i komunist iz srbije. To nije srbin, to je komunist i zlocinac! Komunisti su ubijali i toliko nesrece nanijeli svim narodima na podrucju bivse nam domovina a to sve oinda upakovali usTasama i ceTnicima! Sjeti se samo milijun nijemaca, pola miliona hrvata, veliki broj srba i zidova! Komunizam je zlo vjerovatno gore i od samog nacizma u svakom slucaju gore zlo bar po broju püoznatih zrtava!

VL
BR
brathrvat
12:29 28.11.2009.

28.11.2009. u 10:53h Idler 3 je napisao/la: @profesorzag (ono u 09:08h)...dečec dragi, čim si ti Zagrepčanin meni je mam sve jasno :-)))) PS: recimo ja sam Zagrepčan +++++++++++++++++++++++++++++++ Hahaha, Mujo. Koja generacija 1 ili morti 2? Kad bi bio \"stari\"" pisal bi kak se šika ZagreBčan!

VL
OB
-obrisani-
12:36 28.11.2009.

Pa svi znaju da je profesor musliman,a oni su obožavatelji Mesićevi,kak i on njihov.Složna braća kuću grade,makar i bosa.

VL
OB
-obrisani-
12:38 28.11.2009.

Križ smeta Luciferu i mesiću ? Onda sam bio u zabludi, jer sam mislio da je to jedno te isto.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.