Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 98
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
traže pravdu
Povratak na članak

U Hrvatskoj se više ne slavi rad, nego brutalna pohlepa!

Napominju da su radnici, umirovljenici i nezaposleni najveće žrtve tranzicije, i da oni plaćaju najveću cijenu

Komentari 61

SC
SCANDALMAN
10:20 01.05.2012.

U Hrvatskoj se više ne slavi rad, nego brutalna pohlepa! ----------------- krivo uživa se u analnom obliku....psihijatrija to lijepo objašnjava

VL
MA
mareiaco
10:22 01.05.2012.

Ja sam zasad u saboru jedino zadovoljna sa Laburistima jer jedini znaju šta rade.A ovi ostali il su ludi ili su retardirani.Najviše me je razočaro Don Grubišić.

VL
SC
SCANDALMAN
10:23 01.05.2012.

što ima loše u pohlepi za bogatstvom ako sve platiš kako treba? ne razumijem ovu neobičnu govornu eskapadu....oxymoron

VL
Avatar ambasadoor
ambasadoor
10:36 01.05.2012.

Slazem se s Lesarom. Treba poticati proizvodnju,gradjenje tvornica i drzava bi trebala dijeliti zemljista za izgradnju tvornica,treba pojednostaviti dolazak stranog kapitala u Hrvatsku.Hrvatska mora progledati i shvatiti da mora dovuci proizvodnju u Hrvatsku, i to velike i uspjesne tvrtke, te tim tvrtkama omoguciti i olaksati pocetak u Hrvatskoj.

VL
Avatar žič
žič
10:41 01.05.2012.

laburisti jesu populisti ali jedini od opozicije koji postavljaju prava pitanja ovoj nesposobnoj vladi,e sad pitanje je kak bi se oni ponašali da su na vlasti,mislim da imaju budučnost u ovoj našoj napačenoj državi,ovi danas koji sjede u banskim dvorimaa jednostavno NEZNAJU,nemam ništa protiv milanovića ali imam sve više osječaj da sjedi na markovom trgu radi vlasti i privilegija koje ta vlast nosi,mislim da oni svi negdje u sebi misle ko j....narod,meni je dobro.....

VL
MA
Markoc
10:51 01.05.2012.

Ovaj je isto postao političar kao bivši sindikalni povjerenik, kao Kunst iz HDZ-a.

VL
Avatar ambasadoor
ambasadoor
10:50 01.05.2012.

01.05.2012. u 10:41h žič je napisao/la: @ Sadasnja vlast,po mom misljenju,nije uopce detektirala glavne probleme i propuste predhodnika.Radi toga ima se osjecaj da se vrte u krug ko muhe bez glave i da ne znaju sto im je zapravo ciniti. Druga stvar jest da svaki put kad nekog narod izabere jer povjeruje velikim obecanjima i ponada se velikoj promjeni na bolje-uvijek,ali uvijek se gotovo nista od toga ne ostvari.Pitam se sto se dogadja sa svim tim ljudima kad dodju na vlast?

VL
BA
barjak
11:03 01.05.2012.

Nekada su u Hhvatskoj rijeci cast i postenje imali svoje znacenje i tezinu. Danas se lopovluk u drustvu prikazuje uspjehom. Pogledajte Hrvatsku kremu na bilo kojem prijemu koji je casnim radom i postenjem dosao do necega. Oni koji su postenini i imaju znanje rezoniraju u takovom drustvu.

VL
KO
korisnik2
11:05 01.05.2012.

sad ce vas branko vuksic nauciti...

VL
MA
marras85
11:05 01.05.2012.

U Hrvatskoj se više ne slavi rad, nego brutalna pohlepa! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Gspodine Lesar Molim te ne seri od rada si pobjegao u Sindikat a iz Sindikata si presao u Politiku i sad prodajes Muda Labudova

VL
AA
aabbcc
11:12 01.05.2012.

. RH ne moze racunati na strani kapital i cijenu rada istovremene jer su to suprotnosti. Strani kapital ide, ostaje samo tamo gdje se radi skoro djabe ili mislite da su strani Kapitalisti blesavi ?

VL
TO
točkica1
11:17 01.05.2012.

Lesar i njegovi pričaju ono što mi obični ljudi u Hrvatskoj živimo! I kaj je sad tu tako spektakularno??? Najlakše je pričati, kritizirati...da ne kažem l...ti, a uz to si zaštićen i saborskim imunitetom...jad i bijeda, a ne budućnost!

VL
CU
cuma
11:18 01.05.2012.

Bio sam dugo u Sndikatu, štrajkao sam s metalcima kao šegrt, vodio štrajk prosvjetara u jednoj srednjoj školi, sudjelovao u osnivanju jedenog od najjačih neovisnih Sindikata prosvjetnih djelatnika, 1989. prošao scile i haribde u stvaranju socijalne demokracije 90-tih,,,moram reći da vrlo dobro poznajem i Lesara i Kunsta. Prema tome nema znakova jednakosti, Lesar je prelaskom u olitiku, ponio sa sobom i sindikalnu problematiku, a Kunst je zaboravio gdje je bio 15-tak godina. HDZ ga je potpuno izbezumio i pretvorio u nakaradu ponižene dodvorice. Lesar pak danas predvodi stranku koja se jasno odredila spram neoliberalizma vladajućih jučer i danas, jedini konzistentno brane interes radnika, ali ne samo njih, nego i sve zaposlene. Nisam član Hrvatskih laburista, stranke rada, ali kao bivši SDP-ovac, a takvih je sve više, kucam na njihova vrata u potrazi za socijaldemokracijom koja više ne živi u političkom korpusu Hrvatske!

VL
SA
saentisch
11:19 01.05.2012.

@barjak Uistinu je tako, ali bih samo primjetio da je to bilo popriliöno davno. Dolaskom Komunista, njihovih zločina i \"čistki, parola a la \"snađi se\" zastršilo je jadnog čovjeka koji se sve više i više povlačio u sebe.i pokušavao see \"snaći\". Maximum svge je ova naša \"politička elita\", sve sami egoisti i lopovi. Svaka čast malo njih poštnim, ostalo je SVE za dreck.

VL
ST
stefj
11:19 01.05.2012.

Uh koji populizam, ovaj je gori od Josipovića... Jedini pravi način zaštite radničkih prava jest razvoj privrede i povečanje zaposlenosti, tako da radnik, u slučaju ako je nezadovoljan poslodavcem, može otići na drugo radno mjesto, da može naći novi posao. Sve ostalo je filozofija i umjetno stvaranje privilegija radnog mjesta.

VL
Avatar ambasadoor
ambasadoor
11:22 01.05.2012.

01.05.2012. u 11:12h Gosp.Lopov je napisao/la: @bilo koja strana firma koja bi dosla u HR i dala hrvatskom radniku placu od npr.7000 kn netto zaradila bi na radniku,a i radnik bi bio zadovoljan. Besplatan rad koji predlaze vlada je ipak vrhunac izrabljivanja radnika,ili mozda grijesim?

VL
SA
saentisch
11:30 01.05.2012.

01.05.2012. u 10:36h ambasadoor je napisao/la: Slazem se s Lesarom..... ------------------ Poštovani, zar je Lesar izgovorio nešto šta, meni i tebi i ostalom puku nije jasno, NIJE! Lesar je isti kao i drugi, populist, pokvarenjak i egoist, da, niti osjećaj srama nema kao ni ostali. On svoje birače, ali i ostali hrvatski narod, drži za bedake i nada se kako će koga još više zajahati.

VL
OB
-obrisani-
11:33 01.05.2012.

01.05.2012. u 11:19h stefj je napisao/la: Uh koji populizam, ovaj je gori od Josipovića... Jedini pravi način zaštite radničkih prava jest razvoj privrede i povečanje zaposlenosti, tako da radnik, u slučaju ako je nezadovoljan poslodavcem, može otići na drugo radno mjesto, da može naći novi posao. Sve ostalo je filozofija i umjetno stvaranje privilegija radnog mjesta. -------------- Pričaš bajke za malu djecu.Cijeli svjetski gospodarsko monetarni sustav je na krivim temeljima,a vode ga i diktiraju oni koju su se obogatili na kontroli i distribuciji štampanja novca bez pokrića.To nema veze sa gospodarstvom,ali ima veze sa kriminalom.Problem je globalni,a kako se radi o radikalnom poremećaju.

VL
OB
-obrisani-
11:35 01.05.2012.

Lesar sa pravom skuplja političke poene jer govori ono što drugi ne žele jet su i sami umočeni u pekmez.U HR ne postoji opozicija jer su to sve odnarođene strukture koje su se prodale gazdama izvana,za svoj osobni probitak ii svojih obitelji,samo neće niti to bije dovjeka.

VL
OB
-obrisani-
10:19 01.05.2012.

meni bi ova priča sa lesarom i laburistima bila odlična, ali nešto mi nije jasno. ima li ta stranka još članova osim njega? dopušta li on ikome da se ističe i govori osim sebi samome? zar on misli da ću ja iz splita na lokalnim izborima glasat za laburiste radi njega? koji su to laburisti u dalmaciji, istri, slavoniji, zagrebu? želi li on uopće u svojoj stranci jake, sposobne i stručne ljude ili je lesar čovjek sa autokratskim (da ne kažem diktatorskim) sklonostima?

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.