Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

U Hrvatskoj 18 Aston Martina, 40 Ferrarija, 35 Bentleya i 17 RR-a

Prema broju skupocjenih automobila Hrvatska zaostaje za Bugarskom, najsiromašnijom zemljom u Uniji
27. lipnja 2020. u 17:46 6 komentara 10462 prikaza
Foto: Filip Brala/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Poznato je da je Hrvatska prema potrošnji i BDP-u po stanovniku na nezavidnom pretposljednjem mjestu u Europskoj uniji, što je premijer Andrej Plenković u nedavnom predizbornom gostovanju u emisiji Nedjeljom u 2 opravdao time što smo mi zadnji pristupili članstvu u EU.

Zbog pandemije Crna godina za superautomobile, šeici i drugi bogataši sve oprezniji

Iza Hrvatske je samo Bugarska. Upravo je bugarski premijer Bojko Borisov prozvao bugarske poduzetnike u jeku koronakrize da prije otpuštanja radnika razmisle o prodaji svojih skupih automobila i objavio koliko u najsiromašnijoj državi EU ima takvih skupocjenih vozila.

Nogometaši vole Ferrari

- U “bijednoj“ i “siromašnoj“ Bugarskoj trenutačno su registrirana tri Bugattija kakve vozi nogometna zvijezda Ronaldo. Postoji i 241 automobil marke Bentley, 123 Ferrarija, 54 Maybacha, 22 McLarena, 87 Lamborghinija, 311 Maseratija, Rolls-Roycea su 84, 280 Hummera, oko četiri tisuće Jaguara i više od pet tisuća Porschea. Umjesto otpuštanja radnika i smanjivanja njihovih plaća, vlasnici ovih limuzina mogu se u ovoj krizi zbog epidemije barem odreći dijela svojega skupocjenog voznog parka – poručio je poslodavcima Borisov dodajući da vjeruje da su po tim brojkama možda i prvi u Europi.

A kako po tom pitanju stoji druga najsiromašnija članica Europske unije Hrvatska? Kad se gleda prema broju superluksuznih automobila, debelo zaostajemo za Bugarima.

U Hrvatskoj nema nijednog Bugattija, najskupljeg automobila na svijetu za koji treba izdvojiti najmanje 10 milijuna kuna, a samo izmjena ulja stoji oko 150.000 kuna, više od nove Škode Octavije. U Hrvatskoj je prema podacima MUP-a registrirano 35 Bentleya, čija je početna cijena novih modela u Hrvatskoj oko 1,9 milijuna kuna.

Ipak, među najskupljim i najluksuznijim vozilima čija je cijena novih modela sa svim porezima u Hrvatskoj veća od 2 milijuna kuna najčešći je izbor ipak mitski talijanski proizvođač supersportskih automobila Ferrari. Omiljen je među nogometašima, pa se tako zna da Ferrari voze naši nogometni reprezentativci Šime Vrsaljko i Dejan Lovren, kao i bivši nogometni reprezentativac Vedran Ćorluka.

Ferrari FORMULA 1 Ferrari otvara vozačku akademiju u Sydneyju

Nogometaš Liverpoola Dejan Lovren lani se na Instagramu pohvalio da se za 30. rođendan počastio Ferrarijem 812 Superfast koji pokreće atmosferski 6,5-litreni V12 motor od 800 KS uz 718 Nm okretnog momenta. Do stotke juri za samo 2,9 s, a najveća mu je brzina 340 km/h. Osnovna cijena tog automobila je 280.000 eura, a uz poreze oko 400.000 eura.

Ali najviše je Ferrarija u Hrvatskoj s osječkim tablicama u vlasništvu našeg najvećeg kolekcionara skupocjenih automobila Branka Ostovića, bivšeg bankara i filantropa, koji se prije 14 godina povukao iz biznisa i dio svoje imovine pretvorio u vozni park vrijedan desetke milijuna kuna u kojem su Bentleyi, Rolls-Roycei, Ferrariji...

Primjerice, 2018. godine kupio je vrlo rijedak Rolls-Royce Phantom koji u najjeftinijoj varijanti stoji najmanje 3,5 milijuna kuna. Kako je vlasnik kolekcije Ferrarijevih modela, stručni tvornički serviseri su znali u Osijek doći iz Italije kako bi servisirali automobil.

Najviše vozimo Volkswagen

Jedan od Ferrarija bio je u vlasništvu Željka Keruma, a splitski je političar bio vlasnik i skupocjenog Maybacha koji je svojedobno platio više od 5 milijuna kuna. Bentley Continental GT kabriolet u Dinamovoj plavoj boji vrijedan oko 2 milijuna kuna svojedobno je vozio i Zdravko Mamić. U Hrvatskoj je registrirano i 18 Aston Martina, 17 Rolls-Roycea, šest Lamborghinija, tri Maybacha te jedan McLaren.

Ilustracija velika šteta Slavonskom biznismenu rođak razbio skupocjeni Ferrari, zabio se u jelena

Registrirano je i 1367 Porschea, 1051 Jaguar i 73 Maseratija. Dakako, prosječni Hrvati također vole premium vozila i kupuju ona koja si mogu priuštiti, a to su većinom rabljeni Mercedesi, BMW-i i Audiji iz Njemačke. Već godinama je njemački premium trojac među šest najtraženijih marki automobila koje se unose u Hrvatsku iz EU. Oni dobro stoje i u ukupnom broju registriranih vozila u Hrvatskoj, 78.315 je registriranih Mercedesa, Audija ima 75.221, a BMW-a 63.455.

U Hrvatskoj su trenutačno registrirana 1,722.963 osobna vozila prosječne starosti 13,48 godina. Daleko najviše osobnih vozila je marke Volkswagen – čak 289.191. Slijede Renault sa 179.643 registracija, Opel sa 185.748, Peugeot sa 104.816, pa Škoda (93.356), Fiat (82.261), Citroën (80.938) i Ford (80.001).

objavio na Instagramu
Šprajca šefovi snimali kako dolazi na posao, njegova reakcija je urnebesna
HT e-Liga
INTERVJU
'Nakon uspjeha HT e-Lige, još jače ulazimo u e-gaming segment'
  • zoki_bijela:

    Da, samo sto su u Bugarskoj 90%ukradeni

  • volim.hrvatsku65:

    Mladene Milcicu.... Netko ulaze u kocku, putovanja , aute ...itd .... Netko stedi, gradi kuce, vikendice... Za tvoju informaciju : HRVATI imaju 400 milijardi kunica ustedjevine , bezbroj kuca i vikendica, stanova, apartmana !!!!!! A ti kupi bugatija !!!! Svatko ima svoje veselje!

  • Kvaka:

    to su nogometaši i par poduzetnika...ostali voze mišolovke i kosilice tipa Clio, Punto i Vitara...samo je Bugarska siromašnija, ajmoooo!