Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 16
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Kukuriku rezanje
Povratak na članak

U godinu dana Vlada smanjila administraciju za samo 159 ljudi

Najviše je rezao ministar obrane Ante Kotromanović, smanjio je broj zaposlenih za 137 osoba

Komentari 92

PO
porezni.obveznik
17:51 18.02.2013.

zane, bio sam ukljucen u business process modeling za neke firme koje se bave slozenijim poslovima o nase vlade i tvrdim da ta struka nije ona na koju ti mislis. Svatko od ljudi iz javne uprave ce pronaci nacin da opravda svoje radno mjesto iako ih je velik dio nepotreban. Zato netko iz vana treba to evaluirati a ne birokracija. Naravno da ce onaj sa saltera reci da je nuzan kad je on jedan od dvoje koji to rade, a gomila ljudi u redu. On i ne moze znati da je potreban samo zbog toga sto je netko odredio da on to mora urucit meni, a ja to onda odnijeti na drugi salter, umjesto da to odradi tehnologija. Cak i ako zna, nije lud predloziti ukidanje svog radnog mjesta, vec ce odgovoriti "nije moj posao da to poboljsam" (a valjda moj posao jest da ga placam). Drzavni sluzbenici su za pljuvacinu dobrim dijelom odgovorni i sami, jer gradjani znaju sto dozivljavaju u sudaru s birokracijom, a isto tako i znaju da nikoga od tih ljudi nije briga da se to stanje popravi. Sto se tice velicine javne uprave, olako se ispusta informacija u kvaliteti usluge te iste uprave. Potpuno je nebitno sto je uprava 10% manja, ako pruza 50% losiju uslugu (brojeve izmisljam, naravno, ali princip vrijedi).

VL
ZA
zane01
17:59 18.02.2013.

A po sto pedeseti put! Uprava nije samo SSS koji je za šalterima !!! Velikim dijelom to su VSS Ali ti očito ne poimaš što je birokracija, što su stručne službe, što je razina visokoobrazovanih djelatnika, što opća administracija koja lupa pečate...

VL
ZA
zane01
18:05 18.02.2013.

VSS djelatnici vrlo često bivaju trpani u isti koš s pojedincima za šalterima, koji, istina, znaju biti neprofesionalni! Ali iz vlastitog iskustva znam za mnogo drugačijih primjera, gdje i VSS i SSS djelatnici daju sve od sebe, pa često i i više, jer odrađuju neke stvari za stranke, koje nikako nisu dužni, uz maksimalnu obazrivost i pomoć! Takve se primjere ne spominje, ali se sve nas ružno generalizira, pljuje po našem radu, naziva nas viškom i neradnicima!

VL
PO
porezni.obveznik
18:11 18.02.2013.

zane, ajde hvala bogu, konacno si mi odgovorio na pitanje sto si ti ucinio. nazalost, odgovor je NISTA. cijeli tvoj komentar od 17:50 govori upravo to, samo kroz puno slova. Uvijek su nadredjeni izgovor sto niste nista pokusali, nego tihoo sjedite za svojim stolovima i cekati da netko od njih ode kako biste vi sjeli na njihovo mjesto.

VL
PO
porezni.obveznik
18:07 18.02.2013.

zane, naravno da nisi obavezan odgovoriti. no, s jedne strane imamo tvoje apstraktne price o vrlo slozenom i nezamjenjivom radnom mjestu, ali bez ikakvih detalja, i moje konkretne opservacije iz susreta s javnom upravom i javnim sluzbama (o kojima imamm bolje misljenje nego o upravi). dakle, stvarne primjere nasuprot nejasnog teoretiziranja. Meni nije problem odrediti se po tom pitanju. No super mi je ovo "potrosio 5 godina dok su mnogi stjecali staz". Ma daj, pa ti si se to zrtvovao radi mene? Usput zrtva bi bila veca da i skolovanje ne placaju gradjani - nije bas da si se zaduzio kao u Americi, hajde. Za ovo zadnje sam ti vec ponudio rjesenje: privatni sektor. Imas diplomu, pretpostavljam i znanje kad tvrdis da obavljas slozen i vazan posao kojeg ne mogu obavljati ubogi "opci referenti i nize tehnicko osoblje", pa ce sigurno neki poslodavac to cijeniti. Ne moras se toga odreci zbog mene.

VL
ZA
zane01
18:15 18.02.2013.

Ne Porezni... ti također teoretiziraš, a ja govorim iz iskustva i rekao sam gotovo sve, osim gdje radim, što svakako ne namjeravam učiniti, jer živimo u tiraniji u kojoj se još uvijek skupo plaća kritičko mišljenje! A kako si samsam rekao nije mi ni dužnost, kao što, oustalom, nije ni tebi, niti ja to tražim, za razliku od tebe! A opservacijama oko faksa vrijeđaš dobar dio fakultetski obrazovanih građana ove države, jer svatko tko je studirao izvan mjesta prebivališta jako dobro zna koliko je brdo novaca uložio u sebe! A tek na stručnu literaturu, opremu, razna davanja ... što NIŠTA ne daje država! Imaš pravo na svoje mišljenje o državnoj upravi, pa makar ono bilo temeljeno na neznanju, generalizacijama i ignoranciji nekoga tko jednostavno ne poznaje što i koliko ista radi, za što je sve odgovorna, kako je organizirana itd, itd...

VL
ZA
zane01
18:25 18.02.2013.

A svi znamo kako kod nas prolaze razne Balenovičke! Pa budi ti, molim te, hrabar i riskiraj zaposlenje, čitavu obitelj koju hraniš, nemale kredite... ... sve to kako bi zaradio simpatije hrvatske javnosti kao velika junačina, istina na ulici, bezez prebijene pare, iako si se, za razliku od većine ljudi u ovoj državi, godinama školovao!

VL
ZA
zane01
18:27 18.02.2013.

Ali s ljudima kao što si ti nije moguća argumentirana rasprava kad ti ionako sve "znaš" unaprijed i nijedna argumentacija tu ne može pomoći!

VL
PO
porezni.obveznik
18:37 18.02.2013.

zane, da, ponekad uciniti ispravnu stvar znaci da ti se nece isplatiti. drugim rijecima, odlucio si da je redovita placa i sigurno radno mjesto vaznije od toga sto gradjani placaju neucinkovit sustav. zasto onda ocekujes da suosjecam s tobom? Uvrijedioio nisam nikog, a najmanje tvrdnjom da su neka radna mjesta suvisna. No super mi je kako izjednacavas gubitak posla u javnom sektoru s tim da si na ulici bez novaca. znaci mi iz privatnog smo idioti? jos uvijek nas ima nesto vise nego vas (nedovoljno) i zahvali Bogu dok je tako - ovo je cinjenica ne uvreda: nadam se da si svjestan da tvoja placa dolazi od nas (radio ti ne radio), a ako nisi onda ne znam koju diplomu imas

VL
OB
-obrisani-
18:46 18.02.2013.

A nisu mogli bas sve uciniti za to kratko vrijeme pobogu... Pa digli su broj nezaposlenih na zavidnih 380 000 , digli poreze i smisljaju nove , digli sve cijene ... pa sta bi vi htjeli vise ??

VL
ZB
zbuniceva
18:48 18.02.2013.

zane i porezni obveznik su zaboravili komentirati grubu ocajnu statistiku i usporedbe drzavnog sektora recimo Austrije i Hrvatske. Mi imamo koliko se sjecam duplo vise drzavnih sluzbenika po sektorima i opcenito a duplo manje stanovnika i jos smo i siromasnisni i u dugovima a oni nisu. Pa bi bilo logicno da oni bahato rasipaju na drzavnu upravu a ne mi. E sad ili su nasi duplo nesposobniji pa ih treba dvojica za jedno austrijsko radno mjesto ili su nam slozili sustav u kojem rade jednako malo/puno ko austrijanci ali dvostruko vise nepotrebnih poslova? Potpisujem da samo vanjski konzultant moze razmrsiti kompliciranu birokratiziranu veliki firmu ili drzavni aparat.

VL
ZA
zane01
18:55 18.02.2013.

Porezni, nisu za uređivanje sustava nadležni obični šljakeri, koje ama baš nitko ne bude branio niti zaštitio! Ovime što govoriš samo potvrđuješ koji si licemjer, kao i odbar dio Hr. građana! Za uređivanje sustava nadležna je politika i političari, uvaženiženi intelektualci i javne ličnosti, stručne udruge, ... ! Ali svi mi koji radimo za državu krivi smo već unaprijed samom činjenicom da RADIMO, osobito što smo dio proračuna! Nije bitno ni što, koliko, kako, u kojim uvjetima radimo! Osuđeni smo svi unaprijed!

VL
ZA
zane01
18:59 18.02.2013.

Potpisujem da samo vanjski konzultant moze razmrsiti kompliciranu birokratiziranu veliki firmu ili drzavni aparat. _____ Pa ZAŠTO TO, POBOGU VEĆ NE UČINE POLITIČARI I VLADA?!!! Državni zaposlenici su prvi za to, da se konačno vidi tko je što i gdje,je, gdje je višak, gdje eventualno manjak ljudi! Prvi smo za to da se prestane spekulirati, prozivati nas sve generalno, prebacivati krivnju za stanje u državi na nas! Zašto to Vlada i političari ne učine, zašto to ne rade već godinama! Jednostavno zato da bi se moglo upravom koristiti kao dežurnim krivcem!

VL
ZA
zane01
19:03 18.02.2013.

Političkim licemjerima nije nikakva namjera urediti sustav, jer tada bi se stvari istjeralo na čistac! Tada bi političari izgubili dežurnog krivca za sve što ne valja u državi, a isplivala bi na vidjelo njihova nestručnost, nerad, nekompetencija, neznanje, nemoral... Za Za vladajuće je ovako najbolje! Imati upravu kao krivca, iako istu upravu organizira, uređuje, ... upravo politika i političari, ne obični djelatnici!

VL
Avatar BuzzLightyear
BuzzLightyear
19:09 18.02.2013.

Zar je netko pametan i očekivao da će ova ekipa napraviti neki pametan pomak naprijed. Oni za to nemaju ni znanja, ni iskustva, a ni ljubavi prema domovini.

VL
MA
Machak
19:39 18.02.2013.

Da je bila HDZ-ova vlada povećali bi broj zaposlenika barem za 1590 ljudi - ej vi gazde koji tu jamrate - što bi vi napravili???

VL
OB
-obrisani-
19:55 18.02.2013.

Koje grimase....

VL
ZA
zane01
19:58 18.02.2013.

Svaki narod ima onakvu vlast kakvu i zaslužuje! U posljednjih 20 godina to se nebrojeno puta potvrdilo! Stoga, sljedeći put, kad krenete sve druge optuživati što nam je kaos u državi, sjetite se da i vi osobno, u velikoj većini,i, dajete svoj glas HDZ-u, SDP-u, HNS-u ... A političari, ne obični radnici, donose strateške odluke, rade na boljitku države, donose zakone, uređuju sustav! A kako to rade, jasno je iz posljednjih 20 godina, a trenutno vlast obnašaju "šampioni" takvog pristupa!

VL
ZA
zane01
20:03 18.02.2013.

18.02.2013. u 19:58h zane01 je napisao/la: Svaki narod ima onakvu vlast kakvu i zaslužuje! U posljednjih 20 godina to se nebrojeno puta potvrdilo! Stoga, sljedeći put, kad krenete sve druge optuživati što nam je kaos u državi, sjetite se dada i vi osobno, u velikoj većini, dajete svoj glas HDZ-u, SDP-u, HNS-u ... A političari, ne obični radnici, donose strateške odluke, rade na boljitku države, donose zakone, uređuju sustav! A kako to rade, jasno je iz posljednjih 20 godina, a trenutno vlast obnašaju "šampioni" ovakvog pristupa! Samo mi dijelite minuse, baš ste simpatični! Svi vi koji se prepoznajete u ovome što sam napisao, a građanske ste kukavice i licemjeri, koji druge prozivaju a sami ništa ne poduzimaju!

VL
ZA
zane01
20:26 18.02.2013.

Samo mi dijelite minuse, baš ste simpatični! Svi vi koji se prepoznajete u ovome što sam napisao, a građanske ste kukavice i licemjeri, koji druge prozivaju a sami ništa ne poduzimaju!

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.