Naslovnica Vijesti Hrvatska

Trgovac mora zamijeniti proizvod koji je više na servisu nego kod kupca

Ustraje li trgovac u tome da ne želi dati novi proizvod, zakoni upućuju kupca da trgovca prijavi nadležnom inspektoratu
27. listopada 2014. u 07:00 1 komentara 604 prikaza
fiksalna blagajna, račun
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL

Trgovci koji odbijaju zamijeniti proizvod koji je toliko podložan kvarovima da je od kupnje servisiran već nekoliko puta i svaki put kratko radi do ponovnog kvara krše zakone Unije. Takvom upornom trgovcu kupac treba uputiti pisani prigovor s opisom koliko je puta proizvod bio na servisu te jasno navesti da zahtijeva novi, ispravan proizvod ili pak povrat novca.

Ustraje li trgovac u tome da ne želi dati novi proizvod, zakoni upućuju kupca da trgovca prijavi nadležnom inspektoratu. Inspektori će postupati u skladu sa zakonom kako bi pravo kupca na ispravan proizvod bilo zadovoljeno.

>> Oporavak prometa u europskoj maloprodaji

HGSS
Na visini zadatka
Proveo sam jutro s pripadnicima HGSS-a, evo zašto ih još više cijenim

A1 izdvaja za Vas

  • Avatar pop košić
    pop košić:

    novi televizor se kupuje da ne bi imal problema sa popravcima .ako je aparat ipak defektan i ne radi kak je propisano uzmes racun i zamijenis ga za novi , do sest mjeseci od kupnje ,nakon tog roka se aparat ... prikaži još! mozda?? daje na popravak.garancija traje 2 godine.kak su meni rekli u rijeci to su zakoni za uniju , mi zivimo u hrvackoj.