Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
AKO SE PRODULJI KONCESIJA
Povratak na članak

Za 130 milijuna eura dobivamo treći krak autoceste do Karlovca?

U prosjeku je godišnji promet na dionici Zagreb – Karlovac 36.084 vozila na dan, a ljetni čak 62.518 vozila na dan pa postoji ekonomsko opravdanje za treći trak

Komentari 24

Avatar Domovine_sin
Domovine_sin
10:25 29.07.2019.

Usko grlo su naplatne kućice. Da ima i 5 traka u jednom smjeru opet sve dođe na isto. Uvedite vinjete.

VL
PH
Petarstijena-HR
09:58 29.07.2019.

U autocestama rade sami stranački uhljebi, za njih plaćamo najskuplje cestarine u EU....Cijelu Mađarsku se može voziti autocestom za 10 EUR za 10 dana...., dakle 1 EUR dan vožnje autocestama ...

VL
TE
tetak
09:32 29.07.2019.

adeze i sdepe su od autocesta napravili pravi cirkus, plaćamo bez konkurancije najskuplje cestarine u europi, cestarske firme su devastirane, pokradene i napunjene uhljebima maksimalno, zadužene ko grčka a što je najgore vlada ne želi ništa po tom pitanju mijenjati, sramota!!!!!!

VL
Avatar Admin smetlar
Admin smetlar
10:16 29.07.2019.

pogledajte kaj imaju ljudi koji rade na naplatnim kućicama!lopov do lopova!

VL
DO
dopizdilomi
10:06 29.07.2019.

Sve smo prodali, vodu zagadili šume ćemo uskoro spaliti. Ostaje zrak, zemlja i otoci. Koliko vidim pamet našeg vodstva ide u budućnost pa ćemo unaprijed prodavati ne znam što jer sami ne znamo to koristiti. Najbolje da cijelu državu damo u koncesiju zajedno sa Saborom, Vladom i predsjednikom.

VL
ST
stefj
10:56 29.07.2019.

Što znači da su pojačali održavanje? Da kose travu još koji puta? Farbaju tunele?... Skoro svaki puta kada idem za Rijeku vidim neki novi znak za sporiju vožnju radi stanja ceste, pa je pitanje o kakvom se to održavanju radi... Inače, treći trak svakako, bilo bi dobro i da ga produže do Bosiljeva. Ovako će čep ljeti nastati nakon Karlovca... Vidim da ništa od restrukturiranja na koje se obvezalo prilikom dobivanja novih kredita. Ne znam kako će to objasniti i kako će reagirati vlada, no u restrukturiranju moraju spustiti broj ljudi na nekih 1500, sada ih je 3000... Novi kolektivni ugovor potpisan prošle godine izričito zabranjuje ugovaranje bilo kakvog posla koji bi mogao dovesti do smanjenja broja zaposlenih. To znači da se ne smiju niti modernizirati opremom koja zamjenjuje zaposlene. Koji je to uhljebistan... Danas kamiončić s automatskom kosilicom može zamijeniti 20-tak radnika i nije potrebno zatvarati trak kada kosi. Niti to se ne smije kupiti, a isplatio bi se u roku keks...

VL
Avatar VrliNoviSvijet
VrliNoviSvijet
12:15 29.07.2019.

Rasteretiti autocestu KA-ZG i zagrebačku obilaznicu cestom Karlovac-Sisak-Kutina. To je pametnije rješenje. Zašto bi oni koji putuju na istok morali doći do predgrađa Zagreba?

VL
MA
Maro
10:12 29.07.2019.

Treba hitno spojiti hac i arz jer ovo je jadno koliko oni troše novaca a unatoč solidnom prometu su u gubitku....

VL
Avatar VrliNoviSvijet
VrliNoviSvijet
12:25 29.07.2019.

Ako je autocesta preskupa to se može riješiti smanjivanjem cijena za što se zapravo "vinjetisti" ovdje zalažu. Nije nužno uvoditi vinjete da bi autocesta pojeftinila. Sadašnji način naplate je pravedniji, plaća se koliko se voziš. Ako bi se htjelo održati sadašnje prihode od cestarine vinjete uopće ne bi bile jeftine. Oni koji se u komentarima zalažu za vinjete u stvari se zalažu za pojeftinjenje. To su dvije različite stvari i nemaju veze jedna s drugom.

VL
ZA
zagi101
11:41 29.07.2019.

a kaj će nam treći trak? kolko vidim ovog ljeta baš i nema kolona. kaj se tiče turista mi smo prošle godine dostigli plafon i to je to

VL
Avatar Sokol
Sokol
12:56 29.07.2019.

Uhljebi van!!!!!

VL
Avatar Mi sami
Mi sami
13:11 29.07.2019.

Za bojanje crta u sv. Roku hdz je platio 80 mil. kuna koliko će ovo koštati?

VL
DU
Deleted user
14:50 30.07.2019.

Treći trak će pomoći kako? Sramota je što nitko ne vidi da kompletan promet iz slavonskoga pravca prolazi preko zg obilaznice. Napravite bolje krak autoputa od Kutine do Tušilovića iza Karlovca. Ovo je apsolutno bacanje novaca i neće postići nista

VL
Avatar LogikaII
LogikaII
10:55 29.07.2019.

Vinjete su trebale i točka. Vinjete su najpoštenije za domaće ljude, građane te države, isplate se, jer ih doslovno svatko ima, promet je na autocesti... Imam vinjetu iz slovenije, cjelogodišnja 110€, jedno putovanje duže se isplatila, kasnije doslvono je besplatno... priće i prićice su jedno, kako to da slovnenija ima veču zaradu od autocesta a duplo manje kilometara? Gluposti nam serviraju iz Vlasti, a cilj je harač i kriminal. U sloveniji gužve ima, ali je protok neusporedivi nego kod nas, recimo sad kad je bio požar i i autoceste umjesto da otvori na naplatim kučiama da ljudi što prije se udalje na sigurno, da oslobode put za vatrogasce, ne, oni moraju napaltiti svakom, pa izgori ako treba... vinjete su bile i jest rješenje, no mi smo platiti suho zlato nekim španjolcima da donesu zaključak koje je htijela vlada s tehnologijom od prije 20 godina koju te zemlje napuštaju... HDZ zna...

VL
QW
qwe
14:00 29.07.2019.

To ima smisla jedino ako se trećim trakom ne bi smjelo voziti sporije od npr. 100 km/h. Inače, pravo rješenje je treći trak do Bosiljeva.

VL
DA
dado56
09:09 29.07.2019.

Prikljuciti Arz Hacu , nema potrebe za duplim upravama pojeftiniti poslovanje ... sistem da se od krizevaca do samobora ili matulja do mosta krk ne placa ni kuna je neodrziv to nema smisla jer te ceste nitko ne placa ... naplacuju se objekti koji su napravljeni pred 40 godina ... krcki most , tunel ucka...

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.